Speedy Life....

13.04.2006., četvrtak

Evo mene nazad.....

Image Hosted by ImageShack.us

Ehh....stvarno neznam odakle da pocnem....
U jednom trenutku mi se nije dalo vishe pisat blog i ostavio sam to neko vrijeme,
zbog raznih stvari,a i lozinku sam izgubio pa nisam mogao uch J
Proslo je dugo vremena od onda,puno novih stvari se dogodilo,
neke manje bitne neke malo vishe...
Ovih dana i nisam bash najbolje,mislim ono....stvarno mi krenulo na gore....
Neki dan sam imao vozacki ispit i neki ispitivac me srusio radi gluposti....
Kaze mi lik da savrseno vozim i tehnicki odlicno,
ali me rusio samo zato jer sam dao zmigavac 5 sekundi kasnije....mislim ono....
Tako mi je sjebo dan da to nije istina...ma cijeli tjedan jebeni...
Sugava korumpirana drzava,samo gledaju di ce neku lovu maznut...
250 kn nije malo,jer sam toliko morao dat za prijavit ispit ponovno,
ali najgore mi je to shto moram cekat tjedan dana da bih mogao ponovo polagat...
Samo se nerviram...ehh...a tako sam se htio vozit sad preko praznika...
Sta jos ima novoga hmm....
Eto stari otishao na brod,cura me ostavila,sjeban sam s lovom jer stedim za mp3 za auto...
I tako....
A sta se izlazaka tiche...ummm.....nisam bio vani vec pun kufer...
U biti bio sam a drumbi u tock nedavno,al u onom funu nisam bio vec pun k....
Neznam...nekako mi se vise neda ic tamo,a nemam ni volje....
Sinoc sam se ubio od alkohola,nesto me puklo...popio sam bocu gina i pola boce hennesyja...
Danas lagana glavobolja al ok....cekaju se bolji dani...
Mozda i mene krene jednog lijepog dana kao i ljude oko mene...
Vise me nista nemoze iznenadit jer mi se ochito samo lose stvari dogadjaju,
u ljubavi nemam srece nikako....ahh jebiga sta ces,nemoze bit svatko sretan J
Stvarno se dosadjujem nekako....neznam sta da radim danas,eto sjebo me taj vozacki,
A imao sam puno planova...valjda cu smislit nesto novo...
Ehh da...popravio sam svoj HDD i napokon imam prostora za krcat moju muziku,
Ali ostao sam bez dragocjenih 160 gb muzike L...dodje mi da zaplachem....
Eto to bi bilo to za ovaj post...trudit cu se da cesce pisem eto...
Zao mi je sta nisam pisao toliko,al ono...trudit cu se napisat ponekad par rijeci,
jer kad napises par rijeci osjecas se malo bolje....tako da mi ovo pomaze...
Eto.....komentirajte,citajte..pisite stagod...uzivajte i budite sretni....
Cya......

<< Arhiva >>