Speedy Life....

13.11.2005., nedjelja

Dosada a?? ma jok.. :)

Full neznam sta da pisem..
Ovaj vikend sam proveo doma grijajuci se,poshto vani pingvini zicaju za caj,
a i nije mi se dalo nigdje ic..neznam..nekako sam izgubio volju ovih dana...
Bash je dosadno,neznam dal je to samo meni al eto...
Skola me yebe katastrofalno...na kvartalu sam imao 4 komada,
a na polugodistu cu poduplat i sve kasirat :))))
No dobro,nadam se da cu i nesto ispravit,al uffffff...izludjuje me to....
Mrzim ovu nedjelju trulu...
Najradije bi je prespavao,ali postoji neka doza hiperaktivnosti u meni koja mi to ne dozvoljava.
Nisam danas nesto pretjerano pametan da nesto kreativno i smisleno napishem,
a nedostaje mi inspiracije...
Zato vam evo jedna slikica,pa ako zelite jednostavno i jeftino izradit PUMA majicu,ovo ce vam koristit..
Image Hosted by ImageShack.us
Uzivajte....

<< Arhiva >>