Speedy Life....

04.11.2005., petak

Groove

Image Hosted by ImageShack.us
Evo da napisem par rijeci o ovom filmu..
Prije nekih 5 godina,dok sam bio josh klinjo,znao sam dnevno u videoteci uzet po 3-4 filma.
Ono,uvijek sam volio pogledat dobar film i znao bih po par sati provest u videoteci dok ne odaberem
zeljeni film...Volim pogledati puno toga,od akcije,komedije,poneke drame,ali najdrazi su mi filmovi,
za koje mi s eponekad cini da su na neki nacin napravljeni samo za ljude poput mene.
Ovaj film je snimljen 2000. godine,a radnja se odvija na partyju...
Pogledao sam ga prije 3-4 godine dok je josh bio noviji i full mi se svidio zato jer je jednostavan
i zato sto na neki nacin predstavlja mene i dio mog zivota.
Prije nekih mjesec dana mi je frend donio to na cdu i iznenadio sam se kad sam ga pogledao,jer sam
ga trazio pun kurac a nigdje nisam mogao nabavit poshto je malo stariji film...
Muzika je takodjer izvrsna u filmu,skinuh i soundtrack..preyebeno....
John Digweed je takodjer dao svoj doprinos ovom filmu...
Film je totalno P.LU.R-istican :)))
Svima ga preporucam da nabave i pogledaju ako nisu,a evo vam i track lista od soundtracka,
pa skinite ako zelite....

Tracklist:
E-15 Project - Girls Like Us (5:32)
Boozy & Swan - Champagne Beat Boogie (6:00)
W - Duke's Up (5:39)
Christian Smith & E.B.E. Present Timeline - Perpetual (3:00)
Libra Presents Taylor - Anomaly - Calling Your Name (4:36)
Hybrid - Beachcoma (5:54)
Symbiosis - Protocol (3:04)
Alter Ring - Infinitely Gentle Blows (9:15)
Orbital - Halcyon + On + On (9:27)
John Digweed (Bedrock)-Heaven Scent (7:17)----> ovo je killer!!! obavezno skinut ovu stvar :)

<< Arhiva >>