Speedy Life....

23.09.2005., petak

Dream On....

Upravo sjedim i gledam sta cu napisat...imam puno toga,ali necu sve napisat jer mi se neda..
Skratit cu doyaya ovaj tekst jer mi se neda tipkat sad al moram nesh napisat
Evo prije par dana mi je grom syebo bežicni telefon,modem i napajanje od kompa,
a posto sam tek danas sredio to,nisam prije mogao pisat blog....
Neznam sta jos ima novog..tj ima puno toga ali ne pada mi na pamet sta da pisem sad..
Jedino to da sam bio na partyju u subotu,proveo se stvarno jako jako jako dobro,
mozda i najbolje od Rabca...bilo je jednostavno fenomenalno...
Zabio sam se,naplesao,uzivao u glazbi...ma sve 5...
Ujutro isli na after kod frenda,pa sam kod njega zabrijo na mixeti nekih par sati i ufuravo se...
Neznam...vec duze vrijeme si to zelim priustit ali nisam pri parama,a to je uzasno skup sport...
Stari mi mozda kupi gramofone,ali to je MOZDA,a mixetu si zelim sam nabavit,a bome i ocu ubrzo..
Samo ne zelim kupit neko smece,nego kad vec kupujem ocu si pravu stvar...
Image Hosted by ImageShack.us
Svaki covjek ima neku svoju zelju,neki svoj san...tako imam i ja,a moj san je ovo...
Ja se nadam da cu ga ostvarit jer to stvarno zelim,ali neke stvari mi ne dozvoljavaju da si to ostvarim,
barem ne zasad...
Neznam sta da vise napisem,barem ne zasad..trudit cu se da cecsce objavljujem postove,
ali kako me zadnje vrijeme sve jebe i bash nemam srece i sve mi krepava....neznam..
valjda ce sad bit sve ok...
Odoh slusat muziku i pogledat neki film jer mi je dosadno,
a i ne zelim si razbijat glavu s nekim stvarima....cya...

<< Arhiva >>