Speedy Life....

11.09.2005., nedjelja

Otvorenje Fun-a...

Image Hosted by ImageShack.us
Evo neznam od kud da pocnem,ne sjecam se kad sam zadnji post napisao...
Uopce neam nekih ideja pa zato ni ne pisem,a gluposti mi se neda pisat..
U petak sam se napokon odmorio nakon tjedna skole,
zavalio se na kompjuter i visio do jutra..
joj sta to volim...
Sinoc sam sjedio cijeli dan doma,slusao neki bolesni techno i nabrijavao se za party..
Oko 22 sam izasao iz kuce,otisao do grada,
nasao se s frendom i njegovom curom i zapeglali za Fun.
Dosli tamo oko 23h,pa sam se otisao nac s deckima s foruma,
malo popricali,popili cugu na parkiralistu
i usli unutra...Muzika je pocela tek negdje oko 23 i 30,sarena jos nije bila otvorena...
Nakon 10 minuta provedenih unutra vec smo bili totalno mokri...nova klima ne pomaze uopce..
Unutra je za krepat vruce...svi su bili mokri,bez majica..ma uzas...
Jedino to mrzim u Funu...ehh...blazeni Colosseum s ventilacijom :((
Na parkiralistu prije sam sreo sleepya,malo popricao s njim jer se nismo vidjeli pun k.
Popio je cugu i otisao unutra jer je on vrtio prvi..
Kao i inace meni je on bio super,
samo od njega volim malo tvrdji techno tj. volim kad pusta zadnji :))
Ali bio je ok..onaj njegov funky techno je bio taman za pocetak...nakon njega live performance
Parallel Fusion-a...meni se nisu svdijali ali ok...kasnije ni neznam ko je pustao,
jer sam se samo gubio parkiraliste-balkon-wc-sharena....
Sreo sam pun k poznatih,ali sam i primjetio nove klince u Funu i podosta "padobranaca"...
Ali nek se djeca uce..tako treba..pa bio sam i ja takav prije par godina...
U sarenoj je bilo krcato...mrzim onaj elektro zvuk,
tako da nisam puno vremena proveo tamo..
Jedino mi je david bio super sa dionicama progressive-a...
Bilo je i nekih sranja..npr frendica dobila batine od neke zenske itd...
Kasnije mi je bilo pushiona i htio sam ic doma negdje oko 3 ujutro...
Na kraju smo ostali do nekih 5 i pokupili se na after kod frenda u buksicu(gramofoni,mixeta,shit i deri)
Slobodno mogu rec da mi je after bio bolji od partyja..bilo je super..
lagana chillaona do nekih 7-8
i onda doma..doma sam skinuo sve sa sebe,presvukao se i sjeo za komp,
popushio pol kutije
i preslusao par setova...
otisao sam spavat oko 11 i pol a u 15 i 30 me probudila stara jer me zvao frend...
Sad slusam Sashu,uzivam i divim mu se...
Jedva cekam iduci vikend kad dolazi TRB..to ce bit pravi party...
Samo se nadam housu na main flooru...ovog techna je i previshe....
No dobro,da ne kenjam previshe..to bi bilo to za sad...kad me pukne napisat cu nesto novo...
Nadam se ubrzo...

<< Arhiva >>