Speedy Life....

05.09.2005., ponedjeljak

Oldschool techno...

Image Hosted by ImageShack.us
Dosao je i taj dan...
Dan kad mi pocinje skola....
Na pocetku da vam odmah kazem da mrzim ic u skolu,a mislim da nisam jedini....
Prvi dan je prosao odlicno,vidjeh staru ekipu,popricali smo,malo se sprdali i tako..
Sve u svemu,super...
Sretan sam jer imam istu razrednicu,a zena je stvarno super,ali me jebu neki novi profesori...
Imam novog profesora iz matematike,koji je po zanimanju seljacina,
ali nadam se da ga necu pogodit stolicom kad mi digne tlak....
Par profesora mi se promjenilo,a tako sam dobio jednog novog-starog profesora iz struke (isto idiot)
Ali sta se moze...nekako cemo prezivjet,nadam se....
Volim skolu jedino zbog toga jer se otvara Fun i neke nove mogucnosti za izlaske,ali otom potom...
Dobro dosta o skoli..nisam tu dosao da serem o toj debilnoj ustanovi od koje mi se sere svakodnevno...
Naravno u subotu nisam isao na Rusha i Kvittu u Pulu i nemate pojma kako mi je zao...
Vec par godina spremam se da poslusam Rusha live ali kurac...
Uvijek me nesto sprijeci...
Njega sam jos slusao kao klinac i moji prvi kontakti sa technom su bili kroz njegovu glazbu,
dobro ne bas njegovu,ali ajmo tako rec...naravno prvi su bili Derrick May,Jeff Mills,Kevin Saunderson,Garnier,Cox,Beyer,Bailey....i tako dalje...
Nekako me vise privlacio Kvitta nego Rush,jer njega jako puno slusam zadnjih dve godine i svidja mi
se njegov stil i glazba koju vrti...bash hard-pumping techno onakav kakav ja volim...
Ali dobro,nadam se da ce jos koji puta doc kod nas,jer ih stvarno zelim poslusat,
ali taj put kad dodju ja ih sigurno necu propustit....
Sad cekam subotu i otvorenje Funa,da ga krstim za pocetak sezone partyjanja...
Vjerojatno cu bit tamo svaki vikend,osim kad bas bude neko smece od eventa...
Kad se zavalim u onaj separe,srolam si pljugu,uzmem pivu...osjecam se ko doma...

Home sweet home,here I come....

<< Arhiva >>