PROFESOR PSIHO T

ponedjeljak, 09.10.2006.

Kestenijada

Jučer rano oko 8 sati doručkovao sam šunku u ovom ambijentu.
Image Hosted by ImageShack.us
Došli smo u Hrastovicu, koja se nalazi na par km. od Petrinje, a poznata je po kestenovoj šumi divljim veprovima i domaćim svinjama. Nakon super finog doručka krenuli smo svak svojim šumskim putem u potragu za kestenjem. Potražio sam mjesto gdje su kesteni naj deblji, mesnati i odvojeni od one prokleto bodljikave šišarke. U roku od sat vremena vrečica je bila puna pa sam se sa brda počeo spuštati i moram priznati da je bilo puno teže i bolnije nego uspon, ali zato sam bio duplo brži. Naime pola puta sam se koturao i kočio guzicom te bio iznimno sretan, kad sam konačno izgmizao na šljunčanu cestu. Sav izgreban, ali zadovoljan jer je vrečica bila cijela i puna, dočepao sam se dinamometra koji je visio na terasi za ovakve prilike. Image Hosted by ImageShack.usPokazao je ravno 4. kg. Jebate, pa ovo mora da je za ginisovu knjigu. Uskoro su se i ostali skupili i nikom vaga nije pokazala 4 kg. Svi do jednog imali su više. Image Hosted by ImageShack.usDobro, pomislio sam neka i oni idu u tu jebenu knjigu i zagrabio dvije šeflje Fiš paprikaša za utjehu. Ostatak dana proveo sam u slikanju panorame, prežderavanju i podilaženju onima koji su tu hranu pripremili. Fiš ti je vrhunski. Šunka je naj bolja što sam ikada jeo. Marinada od štuke ti je fenomenalna i slične otrcane fraze. Skoro zaboravih.., jeli smo i pečene kestene.

- 19:43 - Ispljuni (6) - Zapiši - Prazna boca

All content © PROFESOR PSIHO T - Designed by: Braco