< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

2008/04 - 2008/05 (1)
2008/01 - 2008/02 (1)
2007/11 - 2007/12 (1)
2007/10 - 2007/11 (1)
2007/03 - 2007/04 (2)
2007/02 - 2007/03 (2)
2006/10 - 2006/11 (4)
2006/09 - 2006/10 (4)
2006/08 - 2006/09 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Šapći mi nježno...

Opis bloga

O radu i radnim danima jednog pletača.

Stranice i Forumi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Stvaram.hr

Blogeri

lornadoone.blog.hr
incoknito.blogspot.com
Goce
http://iglice.blog.hr

Programiranje


code-it

četvrtak, 28.09.2006.

Evo malo perlica za one koji to vole:

E pa sad idemo nakon pletačke povijesti na našu Varaždinsku povijest:

Nakon toga smo se još malo modernizirali:


Kad smo se provozali po gradu došli bi doma i naravno pokretne slike još nitko nije izumio,ali
smo odmah sjeli i slušali šta se u svijetu događa:


Sa stola bi uzeli aparat evo ga kraj radija,i pošli ovjekovječiti trenutke u kojima smo se osječali
izuzetno,kao što sam ih i ja ovjekovječio da bih ih mogao podijeliti sa Vama.Lijepo mi snivajte.

|Šapati 5| Sijećanja| #|

srijeda, 27.09.2006.

E pa s obzirom na to da na svijetu ne postoji samo posao, bio sam ove godine na Špancir Festu u
Varaždinu i nagledao se divnih stvari.Pokušat ču dio ljepote ove stvarno fenomenalne manifestacije
prenijeti ovdje.Za početak nešto divno.Lepoglavska čipka:

Samo da cijenjenom pučanstvu priopčim da taj komadič čipke košta 2000 kuna.
A ovaj:

Inače moj stroj za pletenje je ništa u usporedbi sa ovim:

Za one koji neznaju treba kliknuti na sliku da se vidi u punoj veličini.
Ove stvari su mi najdraže,no bit če sljedečih dana puno toga izvan pletenja.Pa sad bi bilo red iči na počinak.

|Šapati 3| Sijećanja| #|

utorak, 26.09.2006.

Nekima se čini da je komplicirano.Ajde onda još malo nda zakompliciramo:
Image Hosted by ImageShack.us
Dakle mašina ima dvije glave.Prednju i zadnju.To znači po jednu za svaku ploču.Ovo je "unutrašnjost glave.Na donjem dijelu su čitači.Srednji i gornji dio su bravice za platine i igle te bravice za gustoču.
Image Hosted by ImageShack.us
Ovaj tip mašina se zove CMS i košta zavisno od godišta tipa i uščuvanosti polovni 8000-30000 eura.
Danas sam nabacio samo malo tek toliko da budem tu,koliko god sam umoran pokušat ču napisati bar dvije rečenice dnevno.Pozdrav.

|Šapati 4| Sijećanja| #|

srijeda, 20.09.2006.

Ovako izgleda raskupusana mašina:


a ovako kad ide:


E pa drage moje ajmo sad malo čavrljati.Ovo su slike mašina. Sad krečemo na odgovore redom,ali prije toga isprike svima na mojoj neuljudnosti u vezi sa imenom.Zovem se Pamil,to mi ne nik i nek za sada tako ostane. Jasni a i ostalima ide odgovor.
Mašina ima dvije iglenice na kojima su elektronke,platine i igle.Igle na sebi imaju male utore.Kad ja želim
određene igle prebaciti,odnosno preseliti ih sa jedne iglenice na drugu moram u programu upisati liniju
u kojoj želim prebaciti i koju iglu.Mašina preko kablova dobija inpulse na čitače koji uključuju samo one elektronke koje ja želim prebaciti,elektronke podižu platine koje podižu igle.Na svim vašim mašinama
za kučnu upotrebu vi ne možete prebacivati,iz nekoliko razloga.Da ih sad ne navodim jedan od njih je
što nemate valjak.Kad štrikam moram u liniju upisati šta štrikam i moram znati koliko mi valjak treba vuči.U momentu kad prebacujem isključujem valjak,a sad dolazimo do onogutora sa početka.Igla na kojoj je očica ide skroz gore a ona na koju prebacujem ide kroz taj utor u igli i hvata mašnu.Koliko če jak valjak biti i kolika če biti gustoča je moj problem,dakle ako je pregusto ne prebaci dobro,ako je pre retko ružno izgleda pletivo,ako valjak pre slabo vuče ne valja,ako pre jako vuče čak može lomiti igle.
Gustoču na mašini upisuje programer pletač ovisno o vrsti pletenja.A kaj se dogodi ako krivo upiše bog nek mu je na pomoči.
Da sad vas vjerojatno zanima kako zna mašina koje igle prebaciti.Za to postoje simboli.zovu se da vam lakše objasnim pisat ču hrvatski žakardni simboli dakle ako želim svaku treču iglu prebaciti na
zadnju iglenicu izvedem to ovako:

50 >> S:U^SB; T1 W0 ML
1100 AABAA
Koliko sam vam napričal samo o prebacivanju jedne igle pa vi sad vidite koliko je to kompleksan posao.
Inače mašina za kučnu upotrebu je bilo za kupiti po dučanima,i ove mašine koje ste vi pronašli sam pogledao i one su za kučnu upotrebu. Ima dosta profesionalnih mašina koje se mogu nači u hrvatskoj ali samo stare koje netko prodaje u dučanima ih nema.Treba ih naručiti iz Njemačke.Inače starih mašina od nekih tridesetak godina na kakvima ja radim da se kod nas nači za kakvih tri do pet tisuća eura.Novije mašine iz Nemačke stare kojih deset godina za dvadesetak tisuća eura.
mogu vam reči da sam se umoril ubit čete me vi ako budem svaki čas toliko pisao.Bok pišemo si.

|Šapati 4| Sijećanja| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

LADY MAKAI DESIGN! Posjeti i naruči!