Profa2005

nedjelja, 09.04.2006.

Osvrt o Pragu

Putovati - obožavam... oporavljati se od puta - mrzim... Prije tjedan dana nije mi bilo teško jurcati Pragom, slušati vodič-a/icu, fotkati sve ono kaj sad na slikama baš i ne izgleda onako kak je izgledalo tamo, uživati u stvarno prekrasnom Pragu, a na kraju i virkati u izloge i šopingirati (vec sam i sama sebi bila dosadna s Legaćima za Andriju ali uhvatila me panika da su ti Pražani takvi lokal patrioti da nemaju drugih igračaka osim onih svojih drvenih...) Legaći su stigli doma, moje dijete je prezadovoljno (uz komentar da je mogao biti i veći sistem kockica...), a ja se vučem po doma ko penzioner... samo mi se spava i ništ mi se ne radi... valjda će mi praznici dati dovoljno sati za spavanje...
Drago mi je da su akači i bekači bili dobri na izletu - još mi nije jasno kak su se neki mogli kartati cijelu noć??? ... iznenadilo me da moji slušaju istu vrstu glazbe koju i ja volim -ako se to moglo zaključiti iz pjesama koje su se čule sa CD-a i uz gitaru... nadam se da će i na maturalcu biti normalni... bez ovakvih aktivnosti: party nut

- 23:08 - Komentari (26) - Isprintaj - #