Profa2005

ponedjeljak, 13.03.2006.

Blog - da ili ne??

Gledam dnevnik - komentiraju blogere... nalazim se s obje strane... bloger i profesor... naravno da neću gasiti blog nakon ovakvih komentara - no moram reći svoje mišljenje... čitam te vaše blogove... ne komentiram jer smatram da je to vaš način života - sviđao se on meni ili ne... ja sam nekad pisala dnevnik u bilježnicu i jako sam se ljutila ako mi je tko čitao i komentirao postupke... razlika je u tome što vi ipak taj svoj "prljavi" veš dajete javnosti koja onda ima prava izreći svoje mišljenje... morate priznati da nije lijepo psovati ili se vrijeđati na način kako to radite preko blogova... isto tako nije ugodno nikome pročitati nešto na svoj račun... tamo negdje gdje se piše o profesorima naravno da im nije drago... ne bi bilo ni meni... mi nekako mislimo da ste vi svi draga - kulturna - dječica koja se znaju lijepo ponašati i upravo su takvi, a ne glumci - pred nama med i mlijeko, a onda kad nas nema o nama sve najgore... ne želim na takav način razmišljati o vama... draže mi je da mislim o vama kao o svojim dragim i dobrim đacima...

- 22:31 - Komentari (32) - Isprintaj - #