Profa2005

četvrtak, 05.01.2006.

Bum smislila poslije...

Znate oni lanci sreće preko e-mail -a? U pravilu mi idu na živce ali bože moj, uvijek ih šaljem dalje... neznam dal` je to praznovjerje ili i opet ona već prije spomenuta svijest ljudi... rado ih pročitam da vidim jel ima kaj pametnog, a onda i opet komentiram da je to bez veze... moji dragi komentatori budu opet rekli: pa kak to more biti ... kaj to nije kontradikcija... čini mi se sve više da mi živimo po kontradikciji... ha- znate kaj: važan dokaz u matematici se zove dokaz kontradikcijom - baš volim tu riječ - i još nekaj - taj dokaz pitam na maturi - to nije tajna - ..... no sad sam već pretjerala - ko i u svakom postu - ali to je i smisao mog bloga (za one kaj nisu skužili) da vas isprovociram - vidim da su moji bekači to skužili. ..... virnula sam danas na vaše blogove... ne špijuniram... drago mi je kaj ste se dobro proveli... o količinama ispijenog nebum ovaj put - to vas čeka pred Prag...
...otišla sam već na drugi kolosijek... mislila sam ipak o nečem drugom pisati... lanci sreće... dobila sam jedan takav danas... gore je bila jedna kineska poslovica (baš mi se svidjela)... poslije sam shvatila da ću ju napisati samo zato jer su me neki komentari od prije povrijedili i iziritirali - možda autori shvate neke dijelove iz poslovice kao namijenjene njima...
poslovica: S novcem možeš kupiti:
- kuću ali ne i mir u njoj;
- sat ali ne i vrijeme;
- krevet ali ne i san;
- knjigu ali ne i znanje;
- doktore ali ne i zdravlje;
- položaj ali ne i ugled;
- krv ali ne i život;
- seks ali ne i ljubav.

- 22:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #