Profa2005

nedjelja, 01.01.2006.

U Novoj smo...

Jel` se kaj promjenilo?... meni nikaj... i dalje uživam u istim stvarima... radujem se istim ljudima... razmišljam na jednak način... jedino kaj sam malo uživala u normalnim filmovima na TV-u... ne volim one sladunjave... akcijski, pustolovni ili povijesne legende su moj izbor... zašto na filmu gledati nešto što te rastuži ili zabrine... to meni nije način zabave...
htjela sam još nešto spomenuti... moj razred... baš su me raznježili zadnji dan nastave... Dinamova himna je bila pun pogodak... super su to izveli... hajdukovci nisu bili baš najzadovoljniji ali kaj im ja mogu...bravo Bruno i 2b... slonić je oduševil mog Andriju... malo je gužva u krevetiću nakon toga... žao mi je kaj sam bila bolesna dok su igrali nogomet u dvorani da dođem navijati...

- 19:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #