PROdo's world... or something ^^


par novih/starih razmišljanja

evo poslije vatrometa se moram malo ispuhat...

moro sam nedavno slušat od frenda predavanje o tome da bi završit faks za mene bio "piece of cake" ali da se ja ne zelim pomaknut... i onda je počelo sa uvredama... da kakva žena bi me ovakvog htjela... i tko bi me zaposlio bez faksa a da ima faks...

nisam znao da si TOLIKI materijalista :o)

ok, ok... priznam da je u pravu... na žalost... ali sa druge strane... valjda ću ja ostat vječiti romantik i zato ću valjda bit vječiti samac... ali di su dobra, stara vremena kada su se ljudi voljeli radi onog što jesu "u srcu" a ne ono što jesu u novčaniku... ili koliko su dobri u krevetu?
slažem se da smo svi mi barem mali materijalisti... i barem jednom ćemo pomislit u vezi kako bi bilo da imamo ljepšeg partnera, bogatijeg partnera, pametnijeg partnera i šta ja znam šta... ali zar su to razlozi za ić u vezu?
naravno... ako želim imat 10toro djece... naravno da moram imat i primanja za to... ali ok... malo sam perviše ušo pet u problem ljubavi...
jutros mi je bilo dosadno pa sam gledo slike bivše... to me razbediralo malo :o)
uz sve to naravo... jer ja mislim da je skoro svaka sms poruka za božić bila da nadjem curu... sigh... je... svi tvrde da sam zasluzio "curu koja ce me voljeti koliko i ja nju" ali od tih poruka... neke su bile i od "cura" i GUESS... nijedna od tih me nece ali sigurna je da sam zasluzio predivnu curu... um... aj dobro...

no... natrag na temu... kada smo to postali društvo koje živi za faks i posao?
jer... iskreno... svi mislimo samo na jednu te istu stvar... kako ću završit faks i dobit dobar posao...
a posla je iskreno sve manje... a ljudi sa faksom sve više...
već sada smo skoro pa u vremenu da se ne cijeni čovjek nego diploma... još malo... pa ćeš bez diplome bit DOSLOVCE nitko i ništa... i onda... kako ćemo dalje... moraš imat doktorat da se zaposliš?
jeste ikad išli analizirat "idelnog radnika" prema mišljenju poslodavca?
25-30 godina sa fakultetom i 3 godine radnog staža...
da vidimo... ako završiš faks u 4 godine to je 22 godine... super... i 3 godine staža... to je 25 godina... dakle možeš tehnički uć bez beda u tu kategoriju... ALI... nitko te bez staža neže zaposlit... dakle provest ćeš neko vrijeme na birou... neko vrijeme radeći poslove koje nemaju veze sa faksom... i onda se ubijat godinu ili dvije (a znam ljude koji su i dulje) tražeći neki pošteni poso...

iskreno to je tužno... razdor izmežu bogatih i siromašnih je svake godine veći... i ne samo razdor nego postotak bogatih i siromašnih... a onih "prosječnih" je sve manje...
u banci sam im jenom reko moju viziju bliske budućnosti banke... jedan radnik i jedan direktor... to je sve što će bit u poslovnici banke jer više neće trebat... a u daljnjoj budućnosti banke će bit jedan tehnićar na 5 poslovnica... i nijedan drugi radnik...
ajde se onda probaj zaposlit... bez doktorata...

i ne bi ste vjerovali isprike koje izmišljaju... "posao za koji se natječete je radio naš jako kompetentni suradnik i obujam je strahovito velik a vi nemate fakultetsko obrazovanje, iako smatramo da bi lako mogli završiti faks" bla, bla, bla... dakle... što su mi u toj rečenici rekli... "ma tebi je lako završit faks ali nemreš radit ovaj poso bez faksa"... ok... right... dakle to je ko da nekom rečeš "ma vjerujem ja da ti možeš prat pločice iako ih nikad nisi prao... ali ne mogu ti dat da pereš podove"... RIIIIIIGHT...

aj mislim da sam dovoljno brbljao... samo sam se malo htio ispuhat jer iskreno... ako se ne ispušem sa vremena na vrijeme mi dodje da si jednostavno zabijem metak u čelo jer mi je prek glave ovog "predivnog" svijeta u kojem živim...

bahato? djetinjasto? uobraženo?
možda... ali hej... what's the point in living anyway? you just die in the end

e da... i za one koji se misle "wake up to reality, dude!"
well... reality is what you make of it... ako svi prihvatimo da je svijet takav... onda smo ga MI napravili takvim... ja nikad ne želim bit krivac za tako što... i'll be myself or die trying... prolly the later... and alone :o)

Našvrljano u srijeda, dana 02.01.2008. u 16:10

Ostavi mi djelić dvoga srca ovdje!
Ako te je post dirnuo, možeš ga Printati ili Arhivirati za sječanje i dugu uspomenu
Komadića srca do sada: 3

<< Arhiva >>


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Blogeri koji su mi ostavili dio srca:

Linkovi:


Ja:

O meni: