10-10-10

Odlučite gdje želite biti za 10 minuta, 10 mjeseci, 10 godina
Suzy Welch
Izdavač: Mozaik 2012.

Život se smanjuje ili širi proporcionalno nečijoj hrabrosti. Anais Nin

Shvatila sam da ti, zapravo, nitko neće zamjeriti ako odlučiš živjeti autentičnim životom. Predugo sam bila zarobljena, ali shvatila sam da sam zarobila samu sebe.

Već sam ustvrdila da veze mogu uspjeti jedino onda kad oba partnera dijele iste vrijednosti – ili barem poštuju vrijednosti onoga drugoga.

Posao nije osamo ono što ljudi cijeli dan rade. On je ono što ljudi jesu.

Dopušta li mi posao da radim sa 'svojim ljudima' – onima čiji je životni senzibilitet isti kao moj – ili se moram odvajati, pretvarati se ili navlačiti masku da bih uspjela odraditi dan?
Čini li me moj posao pametnijom, jer mi proširuje vidike, izgrađuje moje vještine i vodi me izvan moje sigurne zone?
Otvara li mi moj posao sva vrata? Kako god proturječno zvučalo, možete biti prilično sigurni da imate pravi posao ako on ima potencijal odvesti vas do novog posla negdje drugdje. To je zato što karijere, po definiciji, nemaju slijepih ulica. One su sastavljene od prilika koje vode do novih prilika.
Daje li mi moj posao smisao?
Savršen posao i savršena karijera savršeni su samo onda ako vas čine sretnima. Još nešto o poslu – oduševljenje zbog uspješne prodaje, uzbuđenje zbog posla obavljenog u roku zajedno s vašim suradnicima, nagrada zbog poučavanja novog kolege ili zbog pomoći stranci – sve vas to još više pokreće. Osjećate se važnima, to vam ispunjava dušu.

Da biste ostali na površini ciljevi vam moraju biti dovoljno visoko.
I morate biti usredotočeni – i brzi – ako vam nos počne tonuti. Ne dobijete promaknuće. Ne dobijete povišicu. Šef vas prestane pozivati na važne sastanke. U takvim slučajevima, obično nešto nije kako treba.

Uz problematične radne rezultate, postoje još dva razloga zašto naša karijera ponekad stoji na mjestu: ili imamo pogrešnu sliku o vodstvu ili smo zbog nečega stekli lošu reputaciju.

Prvi put sam primijetio naše prijateljstvo, konop koji je povezivao Roscoea i mene, a onda sam ih vidio sve, sve veze koje su me spajale s drugima. Shvatio sam da ne mogu odrezati sve konopce od sebe, a da ne porežem nekoga drugog. Moju usamljenost sapeli su tako brojni konopci čovječnosti.

Kad se dijete rodi ili kad draga osoba umre, ponekad je jedino što sigurno znamo činjenica da ništa nikad više neće biti isto.



29.12.2016. u 13:12 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2020 (74)
Siječanj 2018 (14)
Kolovoz 2017 (22)
Prosinac 2016 (26)
Travanj 2016 (15)
Lipanj 2015 (24)
Kolovoz 2014 (14)
Travanj 2014 (12)
Siječanj 2014 (31)
Ožujak 2012 (10)
Rujan 2011 (19)
Svibanj 2011 (13)
Siječanj 2011 (11)
Listopad 2010 (24)
Ožujak 2010 (12)
Siječanj 2010 (9)
Prosinac 2009 (13)
Listopad 2009 (10)
Rujan 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ako ste ljubitelji čitanja, ovdje možete pročitati meni najdraže dijelove pročitanih knjiga. Ako želite prodiskutirati o pojedinoj knjizi ili navesti neku sebi dragu, samo se javite.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr