(Ne)pristojne erotske priče https://blog.dnevnik.hr/pristojneerotskeprice

petak, 01.05.2009.

Prvomajska

Danas je 1. Maj i ne radimo, pa sam se spremala van. U osam sam imala dogovor s Ivanom. Preda mnom je bilo cijelo popodne, pa sam se odlučila lijepo dotjerati, uviti kosu, nabaciti minicu i slatke čarapice i dok sam tako zamišljala Ivanovu facu kako slini nad mojim štiklicama, shvatih kako su mi vikleri ostali kod susjede Mace.

Maca je moja prva susjeda na katu. Obje zajedno gulimo u istoj firmi, na traci, idemo zajedno na posao jutarnjim busom, slušamo zajedno Haustor i Animatore i ustvari nam je super.

Maca stalno mijenja dečke. Ja nisam takva, previše sam emotivna, a ona je baš cool. Sad je s Mirkom. On vozi ZET-ov bus, uglavnom noćne linije…ma tak' su se i upoznali…sladak mi je Mirko, onak' crn i sa slatkim brčićima…
Brzo sam izašla iz kupaonice, nabacila ogrtač i izletila iz stana.

- Ej, Maco, ja sam…- upala sam u njen stan bez kucanja…- gdi su ti oni moji vikleri, ma imam sudar s Ivanom večeras, pa bi… - i onda sam stala kao da me grom opalio. Ajme, koja bruka i sramota. Ušla sam u najgori mogući čas zatekavši Macu i Mirka oslonjene o kuhinjske elemente kako se praše k'o divljaci. Pogledala sam u pod i zacrvenila se. …-Ej Suzana, ti si…- promrmljala je Maca spuštajući suknju dok je Mirko ostao stajati pored nje, gol i spreman… - oprosti mi, Maco, stvarno mi je žao – rekla sam pokunjeno. Htjela sam u zemlju propasti od srama.

- Ma nije ništa – rekla je Maca, rumena i zajapurena…ispod oka sam pogledala Mirka, navukao je hlače, ali se i dalje oslikavala velika izbočina na „onom mjestu“. Namignuo mi je, a mene je bilo još više sram jer shvatila da sam i ja skoro gola, nepočešljana, mokre kose, ma joj…ma baš mi je bilo neugodno.

- Ej Suzy – reče Mirko – ne brini se, nego se pridruži -. Maca je prasnula u smijeh, a ja sam propala do kraja, krv mi je udarila u uši i krenula sam prema vratima kad je Maca potrčala za mnom. - Ma nemoj se ljutiti, nije Mirko mislio loše. Zastala sam pred vratima, a Maca me uhvatila za ruku. – Dođi, bumo si pivicu popili – rekla je Maca.

Sjela sam na kauč. Maca je donesla tri pive i sjela, a onda je i došao Mirko, slegnuo ramenima i sjeo između nas dvije. Svi smo bili k'o posrani, i sigurno bi tak i ostali da ja nisam uvalila jezik Mirku. Ne znam što me spopalo, jednostavno sam stavila pivu na tepih, zgrabila Mirka i poljubila ga. Maca je zakolutala očima i rekla – Fala kurcu, ajd mala širi noge…na što sam ja uzela nazad svoju pivu i pravila se da je nisam čula. Maca je kleknula na tepih ispred mene, a ja sam brojala paukove na njenom plafonu. Mirko je ustao i uzeo mi pivu. Maca se primakla još bliže i zavukla ruku pod moj ogrtač. ..bilo mi je previše neugodno da bih se branila. Ma nisam još nikad nekaj takvo radila…- ma kaj se bojiš mala – reče Maca – Opusti se

Oboje su mi prišli, a ja sam se ukopala na kauču. Maca mi je raširila noge i primakla se raširivši mi noge. Mirko me uhvatio za cice i počeo mi uho grickati. Ja sam se i dalje meškoljila, a onda je Maca zarila svoj jezik u moju pičku. Kriknula sam i od iznenađenja i od ugode. Rašila sam noge pred njenim jezikom, dahtala sam i stenjala. Nisam znala da ženske znaju tak dobro lizati klitoris. Nikad me ni jedan tip nije tak' lizao…htjela sam joj nekak uzvratiti, pa sam je prekinula i rekla da mi se okrene. Htjela sam probati njenu pičku. Mirko nas je promatrao, vidla sam da ga hlače i dalje žuljaju. Maca je samo zadigla svoju suknju, sjela je na stolić ispred nas i stavila noge na kauč. Kleknula sam ispred nje.

Primakla sam se još malo bliže i prstom joj pomilovala mačkicu. Nikad još nisam bila tak blizu pički. Bila je ružičasta i vrela, nabrekla i vlažna. Zatvorila sam oči i sramežljivo položila svoje usne na njen klitač. Uzdahnula je i još malo raširila noge. Prstima sam joj raširila vlažnu pičkicu i jezikom je prešla čitavom duljinom. I tako sam počela lizati Macinu mačkicu, a ona je stenjala, izvijala se i dahtala.

Bilo mi je krasno, sram je nestao a ja sam poželjela da i ona mene ponovo uzme u usta, pa sam bacila onaj dosadni ogrtač, srušila Macu na pod i zauzela dosad najjaču šezdesetidevetku…Bila sam presretna kad je i Maca mene počela lizati, pa smo zaista uživale jedna u drugoj. Cuclale smo se, škaklje se, zavlačile prstiće unutra i van, i tko zna koliko bi to trajalo da nije uletio onaj napaljeni Mirko s onom svojom dignutom kurčinom, razdvojio nas, te počeo divljački jebati Macu.

Bilo ih je tako krasno za gledati da ja nisam mogla odoljeti nego sam se naslonila na zid sa strane i nastavila se maziti i dirati i već sam mislila da su me zaboravili kad se iznenada Mirko stvorio iznad mene, okrenuo me na trbuh i nabio mi svoju batinu. Kak sam ionak bila sva mokra i napaljena, ne moram vam reći da sam baš to htjela. Uhvatio me za rit s jednom rukom, a drugu je podvukao pod mene i uhvatio me za pičku. Joj, kakva je to bila dobra jebačina. Vikala sam, stenjala, uzdisala, a onda nam se pridružila i Maca.
Bezobraznica jedna, počela me lizati po guzi, i masirati po klitorisu. Imala sam osjećaj da ću popizditi kako je bilo dobro. Htjela sam da uzme prvu batinu i da mi je nabije u drugu rupicu, da me oboje njih napune do kraja, da mi razvale i pičku i šupak, da mi odgrizu klitoros, da me jebu, da me ližu, da ja Macu ližem, da progutam cijeli Mirkov kurac, da mu zdrobim jaja, da mi svrši u usta, da mi razmaže spermu po cicama, i da razmaže spermu po Macinim cicama…i sve sam im to rekla kad sam svršavala i vrištala, i bacala se ispod njih dvoje, a oni su mi je smijali k'o budale…
Na kraju smo svi troje sjeli na tepih, naslonili se na kauč i popili pivu do kraja…a na radiju je svirao Haustor…“pa, pa proleteri, pa, pa…“

01.05.2009. u 22:41 • 12 Komentara#^

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najteže je biti i ostati svoj....

Pohvale, pokude, kritike, savjeti, proricanje budućnosti i ino na :

pristojneerotskeprice@gmail.com

Razno


Page copy protected against web site content 

infringement by Copyscape





Popis koji bi s vremenom trebao rasti

Nachtfresser
Put u beskraj
Marchelina
Nema tu pomoći
Dnevnik jednog jumfera
Osjećaj za feeling
SLAVE ' N
Savjeti za uređenje doma
Gaće u guzici
::Lucy Fair::
Gospon profesor
Štikleci i cvebe
Sewen
Blog o svemu
Ljubičasta zvijezda
pero u šaci
Pisac u usponu
Eurosmijeh
Kojotica (izgubljena u deželi)
Mladi luk
Raskopčane noći
Informatičar starog kova

...

hit counter

Arhiva


KLAUSTROFOBIJA
PREKOVREMENI
PONEDJELJAK
JUTRO
IZGUBLJENA KARTA
SONJA
MIGRENA
MOLITVA
PRVOMAJSKA
KRATKA LJUBAVNA PRIČA
KVASINA I VINO
POLJOPRIVREDNA CRTICA
PLJUSAK
POZDRAV IZ ZADRA
BESSIE S.
NOVOGODIŠNJA PRIČA O PRIJATELJSTVU
PONAVLJANJE JE MAJKA MUDROSTI
VLAKOVI
OVISNOST...ILI TEK PUKA ŽELJA?
KAO PRVI PUT
ZVJEZDANO NEBO IZNAD MAKSIMIRA
TRIJUMFALNI TRIJUNF
MALA NOĆNA PRIČA
SMOKVA, KAMEN...MASLINA?
BOL
GAY RIDE
COOKIE
RIJEKA
LJETNI RUČAK,MAHUNE I TOVARI...
ODA ZIMI