(Ne)pristojne erotske priče https://blog.dnevnik.hr/pristojneerotskeprice

utorak, 30.12.2008.

Sonja

Prošla je skoro cijela godina od mog posljednjeg susreta sa Sonjom. Bio je početak studenog, a hladni vjetar sa sjevera se poigravao sa ostacima lišća na pustoj ulici.

Požurio sam niz ulicu još više podignuvši ovratnik kaputa. Sunce je odavno zašlo, i jedino što je ostalo tog hladnog predvečerja je bio lavež pasa u daljini pomiješan sa ponekom sirenom ili škripom kočnica na polu praznoj cesti.

Zamišljeno sam promatrao tiho približavanje zime, i slučajno se sudario s nekim.

- Ajme, oprostite – začuh ženski glas ispod tamnog šešira. Sudario sam se sa slučajnom prolaznicom. Pokušao sam ispraviti ovu blesavu situaciju nekakvom suvislom isprikom, no prekinuo me njen razdragani osmjeh i uzvik ushićenja – Da li je to moguće? Hrvoje? Pa zar si zaista to ti?

U sekundi mi je proletio cijeli život ispred očiju – to je ona, Sonja, moja neprežaljena ljubav iz gimnazijskih dana. Zastao sam na trenutak kako bih se pribrao. I dalje je bila ista – možda po koja bora više na čelu, no njene oči su i dalje isijavale istu vatru i toplinu. Bio sam zaljubljen u nju do ušiju, i još više. Noćima sam pisao ljubavne pjesme koje joj nikada nisam poslao, potajno sam zamišljao kako upadam u njezin stan i otimam je roditeljima vozeći je u na neko tajno mjesto, u šumi, daleko od svih, a ona bi mi tada prilazila suznih očiju govoreći mi kako me ludo voli i kako samo mene želi, ahhhh…svi ti pusti snovi bili su uvijek i iznova prekinuti jednim, pomalo priprostim tipom iz susjednog kvarta koji ju napumpao i zauvijek odveo iz mog života.

- Hej, Hrvoje, jesi dobro? – U trenu sam se vratio u sadašnjost – Ma, baš glupo od mene, stojimo ovdje, na vjetru, a nisam te ni pitao kako si ? Jesi li za kavu? Nisam te vidio sto godina Sonja! Pa kako si?! – Napravila je korak unazad i pogledala me pomalo začuđeno – Pa dobro sam, mislim, nije me bilo godinama ovdje, no čini mi se da je sve isto – rekla je kroz smijeh. – Oprosti – rekoh, - idemo negdje sjesti

Ubrzo smo se smjestili u obližnjem kafiću, te smo nastavili priču kao da se tih petnaest godina što se nismo vidjeli uopće nije desilo. Ispijali smo neko crno vino, i u toploj atmosferi jednog intimnog separea mi je otvorila dušu. Rekla je da je onog papka napustila nakon tri godine braka, da joj sin ide u srednju školu, i kako joj je super živjeti u velikom gradu, iako je ponekad teško, zato što je sama…

Sve sam je manje slušao. Pogledom sam tražio onaj par veselih i ušiljenih dojki radi kojih sam se izvlačio sa dosadnih nedjeljnih ručkova kako bih otišao u kupaonu i na brzinu izdrkao jer me i sama pomisao na njene svjetlo smeđe bradavice bacala u delirij.

- I Hrvoje, ne pričaš ništa o sebi – rekla je i pogledala me u oči. Malo sam se smeo i počeo nešto muljati o faksu, o poslu kasnije, i svim ostalim, beznačajnim glupostima… - a jesi li s nekim?

- Ne – odgovorih kratko i pogledah prema šanku naručivši još dvije čaše vina.

Sonja je ustala ispričavši se da mora do toaleta. Promatrao sam je i vidio da se zaista nije ništa promijenila. I dalje je bila vitka, iako možda malo zrelija, hodala je polako i graciozno, uzdignute glave. Primijetio sam da se muškarci okreću za njom, i iako sam bio pomalo ljubomoran radi toga, s druge strane mi je bilo drago sjediti s takvom mačkom za stolom.

Nakon druge čaše vina smo polako promijenili temu i sjeli smo bliže jedno drugome. Osjećao sam njen dah na svom obrazu. Zamišljao sam kako je upravo sada uzimam u naručje i kako je ljubim, upravo ovdje , pred svima…dodirnuli smo se i prošli su me trnci.

- Idemo? – upitah. Ona je samo potvrdno kimnula glavom i na brzinu obukla kaput.

Brzim koracima smo grabili ulicom i nisam ni shvatio da smo se našli pred dvorištem moje kuće. U tom času sam je prislonio na ogradu i čvrsto zagrlio uvalivši joj jedan vreli poljubac. Nije se opirala, nego se još više stisnula k meni.

U trenu smo se našli na podu moje spavaće sobe. Upalio sam malu noćnu lampicu kako bih je gledao - i bila je preda mnom – crvena u licu, razbarušene kose, divljeg pogleda, moja najdraža Sonja.

Klečali smo jedno pored drugog. Milovao sam joj obraze, mrsio plavu kosu, a ona mi se primakla i počela mi otkopčavati košulju. Shvatio sam da je vrijeme da preskočim romantiku, te sam se potrudio da je što je prije skinem.

I ponovo sam ugledao one svjetlo smeđe bradavice – prišla mi je i lagano mi puhnula za vrat. Pomilovala me po kurcu bez imalo pardona. Sjeo sam na tepih i privukao njeno toplo tijelo.

Ostala je samo u malim, crvenim, prozirnim tangicama…

Ljubio sam je po vratu, lizao po bradavicama, stiskao joj guzove, a ona se propinjala u mom zagrljaju jasno mi dajući do znanja da hoće još više od običnog maženja i predigre.

Promatrao sam njenu obrijanu mačkicu ispod prozirne crvene čipke i polako je pomilovao vrhovima prstiju. Zastenjala je i raširila noga, a ja sam je nastavio masirati. Lagano sam raširio njenu prekrasnu pičku i vrhom srednjeg prsta pomilovao klitoris. Igrao samo sam se njenim crvenim tangicama bezobrazno ih natežući.

Primaknuo sam se malo bliže, pa još bliže te sam onda zubima uhvatio rub njenih gaćica i povukao ga prema sebi. Teško je opisati osjećaj ostvarenja snova, no u tom trenu, u tom času kada sam joj zubima otrgnuo male crvene tangice i kada sam položio svoj jezik na njenu vrelu mačkicu, svi su se moji snovi ostvarili. Godinama sam se bojao toga i mislio sam kako neću izdržati pritisak i kako ću eksplodirati ako je samo dotaknem…

Lizao sam je, grickao sam njen slatki klitoris, uvlačio samo prste u njenu uzavrelu spilju, štipao sam je za guzove, a ona je dahtala i stenjala, izvijala se ispod mojih ruku i jezika.

Istrgla se iz mog zagrljaja, te me uhvatila za kurac. U trenu ga je progutala nježno mi masirajući jaja. Ja sam klečao, ona se sagnula ispred mene i slatko se naprćila, dok sam ja promatrao kako joj se lijepe grudi njišu u ritmu naše predigre.

Imala je prekrasnu, meku kožu i dvije divne, zaobljene polutke koje su mi se veselo smiješile iza njenih sagnutih leđa. Nagnuo sam do njene guze i čvrsto je primio. Na svilenoj koži su ostali tragovi mojih prstiju. Odmaknuo sam tek toliko da joj zavučem ruku u međunožje. Bila je vlažna i u trenu su mi prsti bili mokri. Izvukao sam kurac iz njenih usta i prikrao se do njene pozadine.

Počela se meškoljiti pod mojim prstima. Prišao sam još bliže i silovito uletio u njenu mačkicu. Kriknula je. Neopisiv osjećaj ugode je preplavio moje tijelo.

Nabio sam ga do kraja, i po njenim kricima nisam bio siguran da li uživa ili je boli, no bio sam preslab da prestanem. Jednom rukom sam je držao za guzu, a drugu sam joj uvukao ispod trbuha tražeći njenu razvaljenu mačicu i nabrekli klitoris.

Ubrzo sam shvatio da sam ja lovina jer je ona sve više stenjala i ječala širila noga, a ja sam počeo osjećati slabost u koljenima i molio sam Boga da što prije svrši jer ne bih podnio da je ne zadovoljim, a nisam imao snage za dalje.

Sad sam obje ruke položio na njenu guzu i čvrsto je primio pokušavajući na tak način produljiti naš odnos. Zamutilo mi se pred očima od pogleda na njene bijele guzove koji su plesali preda mnom.

Nisam izdržao – opalio sam je po guzi, a ona je malo jače vrisnula i počela još jače stenjati mrmljajući – Jebi me dušo, ajde, dušo…aaaajdeee-

Osjetio sam grčenje njenih vaginalnih mišića koji su bili pomiješani sa glasnim krikovima i jecajima. Učinilo mi se da gubim oslonac pred sobom, te sam svršio. Šumilo mi je u ušima i osjetio sam slabost u laktovima i koljenima.

Ostala je tako naprćena ispred mene, a iz mačkice joj se slijevala moja vrela sprema. Uzeo sam one njene crvene tangice i lagano je počeo brisati. Nije se protivila mojoj bezobraznoj igri.

Zajapuren i zadihan, razmazivao sam svoju spremu po njenoj guzi, crvene tange su bile mokre i ljepljive. Zamolio sam je ostane u toj pozi. Ponovo sam prišao do njenog međunožja, i dalje držeći zgužvane, crvene tangice u rukama, te sam je nastavio lizati, temeljito i polako.

Namazao sam obraze njenim sokovima, i čini mi se da bih i vječnost proveo u naručju njene slatke pičkice, da mi nije rekla kako su joj koljena pomalo utrnula, i kako bi sad ona htjela sa mnom voditi ljubav...

30.12.2008. u 07:51 • 4 Komentara#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najteže je biti i ostati svoj....

Pohvale, pokude, kritike, savjeti, proricanje budućnosti i ino na :

pristojneerotskeprice@gmail.com

Razno


Free counter and web stats
Page copy protected against web site content 

infringement by Copyscape
Web Hrvatska





Popis koji bi s vremenom trebao rasti

Nachtfresser
Put u beskraj
Marchelina
Nema tu pomoći
Dnevnik jednog jumfera
Osjećaj za feeling
SLAVE ' N
Savjeti za uređenje doma
Gaće u guzici
::Lucy Fair::
Gospon profesor
Štikleci i cvebe
Sewen
Blog o svemu
Ljubičasta zvijezda
pero u šaci
Pisac u usponu
Eurosmijeh
Kojotica (izgubljena u deželi)
Mladi luk
Raskopčane noći
Informatičar starog kova

...

hit counter

Arhiva


KLAUSTROFOBIJA
PREKOVREMENI
PONEDJELJAK
JUTRO
IZGUBLJENA KARTA
SONJA
MIGRENA
MOLITVA
PRVOMAJSKA
KRATKA LJUBAVNA PRIČA
KVASINA I VINO
POLJOPRIVREDNA CRTICA
PLJUSAK
POZDRAV IZ ZADRA
BESSIE S.
NOVOGODIŠNJA PRIČA O PRIJATELJSTVU
PONAVLJANJE JE MAJKA MUDROSTI
VLAKOVI
OVISNOST...ILI TEK PUKA ŽELJA?
KAO PRVI PUT
ZVJEZDANO NEBO IZNAD MAKSIMIRA
TRIJUMFALNI TRIJUNF
MALA NOĆNA PRIČA
SMOKVA, KAMEN...MASLINA?
BOL
GAY RIDE
COOKIE
RIJEKA
LJETNI RUČAK,MAHUNE I TOVARI...
ODA ZIMI