(Ne)pristojne erotske priče https://blog.dnevnik.hr/pristojneerotskeprice

četvrtak, 11.12.2008.

Jutro

Prekrasno jutro – mirisno i vedro, i dok sam se ja jedva suzdržavala da ne iskočim iz kreveta i ne izletim van bez popijene kave i opranih zubi, moj Dragi se i dalje lijeno protezao ispod pokrivača ne pokazujući ni najmanji interes da bi sa mnom podijelio ovu ljepotu svibanjskog svitanja i koliko god da ga volim toliko sam i tužna jer rijetka su ovako lijepa i sunčana jutra, a život je ionako prekratak da bi ga proveli u krevetu - spavajući.

Još jednom ću ga pokušati istjerati van…Sunce je ulazilo u sobu kroz krošnju susjedne murve igrajući se sjenkama po krevetu i našim tijelima. Zauzela sam ozbiljan stav i namrgodila se inzistirajući da istog časa ustane iz kreveta – a on je samo nakratko otvorio svoje plave okice negodujući na moje zahtjeve te me privukao k sebi…i koliko god da sam se trudila ostati ljuta i odlučna, njegov čvrsti zagrljaj i vrelina njegovog tijela su me prisilili na kapitulaciju.

U trenutku me zgrabio svojim jakim rukama i poljubio, znala sam da ću opet popustiti, no to mi nije previše smetalo. Želja i ljubav ne poznaju ponos. Zagledala sam se u te oči i u njima vidjela i strast i more i život. Dodirnuo me svojim vrelim dahom ljubeći me po vratu, i nije mi jasno zašto mi u takvim situacijama srce zakuca brže i sve ono što sam mu mislila istresti u lice, nestane u jednoj sekundi.

On, kao da je shvatio moje dileme, na trenutak je stao, pa me onda poljubio, dugo i vlažno, te nastavio sa svojim igrom milovanja i izluđivanja. Osjećala sam se zarobljeno ispod njega, no to me nije spriječilo da ga ne nastavim izazivati pokušavajući se oduprijeti njegovim poljupcima, pokušavajući se istrgnuti iz njegovog čeličnog zagrljaja.

Uvijek me palila igra mačke i miša, a ni sada nije bilo drugačije – njegov stisak je bio sve jači, a moja želja sve veća. Migoljila sam se i otimala istovremeno ga ljubeći - njegov miris me izluđivao. Osjećala sam da raste, da je tvrd i da ću ja eksplodirati ako u slijedeće dvije sekunde ne uđe u mene. Težina njegovog tijela je pojačala užitak prodiranja,pa smo uzdišući nastavili našu borbu – u preponama sam osjećala slatku bol, a u želucu „leptiriće“.

Čvrsto sam ga obuhvatila nogama i poljubila. Čupala sam ga, grebala, a užitak je bio sve veći. Nemilosrdno sam se nabijala i pogled mi se maglio od miline. On je stenjao i dahtao, govorio je da me voli, a ja sam nastavila miješati.

Ljubila sam ga, grickala mu uši, čupala ga za kosu – sve, samo da što duže traje. Osjećaj vrhunca je neopisiv. Bujica zadovoljstva je preplavila moje tijelo. Poželjela sam da možemo ovako ostati vječno, isprepleteni i slijepljeni od znoja, okupani jutarnjim suncem.

I ostali smo tako ležati, ali ne vječno, moj Dragi je ustao, namignuo mi i vragolasto me pogledao, obećavši da kavica stiže prije nego što ustanem iz kreveta.

11.12.2008. u 23:01 • 3 Komentara#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Listopad 2011 (1)
Srpanj 2011 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Najteže je biti i ostati svoj....

Pohvale, pokude, kritike, savjeti, proricanje budućnosti i ino na :

pristojneerotskeprice@gmail.com

Razno


Free counter and web stats
Page copy protected against web site content 

infringement by Copyscape
Web Hrvatska





Popis koji bi s vremenom trebao rasti

Nachtfresser
Put u beskraj
Marchelina
Nema tu pomoći
Dnevnik jednog jumfera
Osjećaj za feeling
SLAVE ' N
Savjeti za uređenje doma
Gaće u guzici
::Lucy Fair::
Gospon profesor
Štikleci i cvebe
Sewen
Blog o svemu
Ljubičasta zvijezda
pero u šaci
Pisac u usponu
Eurosmijeh
Kojotica (izgubljena u deželi)
Mladi luk
Raskopčane noći
Informatičar starog kova

...

hit counter

Arhiva


KLAUSTROFOBIJA
PREKOVREMENI
PONEDJELJAK
JUTRO
IZGUBLJENA KARTA
SONJA
MIGRENA
MOLITVA
PRVOMAJSKA
KRATKA LJUBAVNA PRIČA
KVASINA I VINO
POLJOPRIVREDNA CRTICA
PLJUSAK
POZDRAV IZ ZADRA
BESSIE S.
NOVOGODIŠNJA PRIČA O PRIJATELJSTVU
PONAVLJANJE JE MAJKA MUDROSTI
VLAKOVI
OVISNOST...ILI TEK PUKA ŽELJA?
KAO PRVI PUT
ZVJEZDANO NEBO IZNAD MAKSIMIRA
TRIJUMFALNI TRIJUNF
MALA NOĆNA PRIČA
SMOKVA, KAMEN...MASLINA?
BOL
GAY RIDE
COOKIE
RIJEKA
LJETNI RUČAK,MAHUNE I TOVARI...
ODA ZIMI