četvrtak, 04.06.2009.

ima me sretan

fascinantno je
saznanje
da si zapravo
u svemu
SAM...

još fascinantnije
je
kad to nanovo
skužiš...

ok, kažen ja
sama sebi...

čovik se radja i
umire
sam...

al nemojte se
onda čuditi...
molin vas...

ja ću sama
to izvesti, al
ćete onda pitati
što mi je?

ništa...
prilagodila san
se situaciji
i nisan dopuštala
padanje...

ja san borac,
snaga dolazi sa
dna..

um je ipak
jači od samoće..

u najboljen san društvu yes

- 10:12 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

reći nešto o meni je ko da idješ ponoviti današnji dan sutra-teško da će ti uspiti...
ko što priroda ima neki svoj zakon iman ga i ja: mislili vi da možete ili ne, u svakom slučaju ste u pravu...
ovo je jedan od mnogih načina da spoznan sebe...
nepokolebljivu...
čistu...
prirodnu..

Tri osnovna načela kojih se nastojin držati u vlastiton životu:

1. NIKAD NE RECI NIKAD

2. ŠTO TE NE UBIJE, OJAČA TE

3. U SVAKOM ZLU IMA NEŠTO DOBRO


Sve se to more izraziti kroz jedan osnovni princip koji je nešto što je toliko istinito, da je i istovremeno najveća životna filozofija (bar meni):

...NE UČINI DRUGON ŠTO NE ŽELIŠ SEBI...

ja jesam cjelovita, savršena, snažna, moćna, prepuna ljubavi, skladna i sretna..

odupirete li se nečemu, to je kao da pokušavate promijeniti vanjske slike nakon što su već stvorene..

ako se nadješ pod vodom, nisi se utopio; utopit ćeš se ako ne izroniš..

tri veličanstvene moći:
moć zahvalnosti u iscjeljivanju
moć vjere u primanju
moć smijeha i radosti u nadvladavanju tjelesnih bolesti..

da bi ste privukli ljubav ispunite se njome dok ne postanete magnet ljubavi..

svako vremensko odgadjanje koje proživite pojavljuje se zbog toga što se niste prepustili uvjerenju, spoznaji i osjećaju da željeno već posjedujete..

želja vas povezuje s onim što želite, a očekivanje željeno privlači u vaš život..

osjećaj je želja, a želja je ljubav..misao prožeta ljubavlju postaje nepobjediva..

mašta je najvažnija..ona predstavlja uvid u buduće životne ljepote..