Priroda Djeca Mi

utorak, 25.10.2011.

The mačić

Imamo mi jednog mačića, ma, imamo mi hrpu mačića, al ovaj je totalno drugačiji.
Najprije smo ga udomili i to kod mog tate, zajedno s Poki. Zajedno s psićima super su se slagali, jeli, spavali zajedno, dijelili buhe i uživali.
Onda se tata počeo žaliti da je idila narušena, a kasnije su psići počeli mačke nositi u zubima i djelovali su malo ne baš prijateljski.
Jedan dan smo došli, a Bomba je bio na stolu. Želimir i ja nismo mogli vjerovati na šta je ličio. Mokar, mršav, sav izgrickan oko vrata i, savršeno sretan i zadovoljan. Da, zaboravila sam reći da je usput tako mokar izgledao i kao da je bio uključen 15 min na najjaču struju.
Pitamo tatu šta se dogodilo, a on kaže:
"A jadan, pa šta ti misliš, opet su ga vukli i nosili po rosnoj travi, stvarno ne znam što ću s njim. Ma, znaš šta, sad izgleda i dobro, trebala si vidjeti na šta je ličio kad su ga odnesli na đubar."
I šta sada. Odlučili smo ga ponovo uzeti sebi dok ne ojača pandžice i počne grebati, ali kaže tata da njega grebu samo tako kad im rješava buhe ili gliste, a psićima ništa. Samo legne i pusti da ga nose kak hoće.

Photobucket

I sad je Bomba kod nas. Neuništiv je. Sliknula sam ga samo malo s Pegazom, dan prije nisam mogla vjerovati. On je definitivno mačak koji se ničeg ne boji, i ima malo mazo-duh koji je ponio sa sobom pa čak i naši psi dolaze u napast poigrati se s njim, a njemu super. E, al mi ne damo.

Photobucket

Naši su konji posve navikli na mačke. po zimi, mi damo sijeno, oni s jedne strane jednu, a mice ili Luna na drugoj prave gnijezdo i spavaju. ALI, Bomba je nešto što ih zbunjuje. Voli se maziti i najsretniji je kad se po bilo kome penje sve do ramena ili još bolje glave. Privuče se on do Pegaza i hop, capom po njušci, pljus. Pegaz gleda i ne vjeruje, pa šta je ovo. A maleni oko njega, pa hoće hop na grivu, a onda na glavu. Tu je bilo dosta. Pegaz mu to u ovom trenu ne bi dozvolio ni u ludilu. I odluči on njemu pokazati kako se smrkne pastuh, načulio uši, čak ga je malo i gricnuo (inače izgleda da mu Bomba stane u jednu nozdrvu) a mali majstor kad je ovaj sve napravio, padne u nesvijest na leđa i uživaj. Pegaz je samo frknuo i okrenuo se za svojim poslom.
Ovdje je na slikama više-manje smrznut i nema neke inspiracije, ali nama je prezanimljiv. Sada ide za nama kud i mi, stalno se plentra nekome na nešto, mislim da po prvi put imamo neke male ogrebotine od mačke, ma ne može se skinuti kad se priljepi. Stvarno je jedan i jedini The Mačić.


Photobucket

Nešto malo slikica iz prošlosti, juhu...

Photobucket

Naravno da je Bomba ovaj što spava u nesvjesti:)

Photobucket

Ovo je Tigrić dok je bio mali, obožavali su ovu teglu šalicu i stalno su se svađali tko će biti u njoj, drugi dan nakon slika, razbili su je. Baka danas veli da je Tigrić toliko veći od Bombe da izgleda kao da ga je rodio.

Photobucket

- 10:07 - Komentari (3) - Isprintaj - #