Priroda Djeca Mi

subota, 23.07.2011.

Ljetni pozdrav

Krećem od jučer, 100 godina ništa nisam napisala, ali eto,jučer su nas posjetile Branka i Nataša i udomile malog šarenog psića baš u Vukovar. Ekipa je savršena, jako nam je drago što smo ih upoznali, znamo da će psiću biti super s bakom Enom.
Psić se zove Švrćo i već je odabrao gdje će spavati, sretan on, a i baka Ena.
Imamo ih još za udomiti i svakim danom sve su zanimljiviji. Vladaju dvorištem i sami pronalaze svoje prostore, jako su slobodni, čak je Pipi jučer odgegala do konja, ojoj, al onda se od straha sva tresla jer nije znala da su konji baš tako veliki.
Maleni su savršeni i buckasti, no zato je Luna, zlatna, strašno mršava. Stvarno imam osjećaj da je divna mama, ali totalno mlada. Kad se štenila bila je noć , Honey me odjednom budi i kaže da se dobro obučem, nešto se dešava na dvorištu. Čujemo cvilež, prema njemu, a to na sred dvorišta psić. Već se malo smrznuo. Luna u sobici sama, vjerovatno ju uhvatio trud, okotila se, ali nije imala pojma šta da radi s njim. Naravno da je preživio. Dva dana prije i skoro dva dana poslije okota gotovo uopće nije jela, samo su joj se noge tresle, bojala sam se za nju, no oporavila se i svi su ok. Još samo da ona ojača, no kad će ne znam jer ekipa čim ju vidi odmah na nju. Silna je, sad ju već zabavljaju, igrala bi se s njima, ali baš i ne ide kad oni vide još uvijek samo hranu u njoj.

Odlučili smo pokrenuti Terapeutsko timarenje životinja. Postoji hrpa djece i odraslih koji nisu u mogućnosti imati niti malene životinje, a kamo koze ili konje. Eto, možete doći do nas i napraviti super stvar, životinje opuštaju vas, a vi masirate njih. Mi imamo osam ruku, ali ekipe za masiranje puno je više pa mi, na žalost, ne možemo svima posvetiti puno vremena.

Vrijeme je branja Biljaka. Melisu smo sredili već dva puta, jučer smo obirali i stolisnik, nanu, a treba ići i na Sinokoše jer tamo imamo predivnu poljsku metvicu, sve se ljubičasti od nje. Trebala bih ponesti fotić, ali obično su mi pune ruke pa ne stane još i on.
Photobucket

Ipak sam danas utovarila fotić. Padala je kiša, ne mogu brati Biljke, ali toliko me oduševila ta voda sa Neba da sam uslikala sve o čemu sam danas pisala i stavili smo na blog. Ponajprije ta divna poljska metvica.

Photobucket

Photobucket

Divna zlatnica, ima je sve više, sada dolazi njeno vrijeme, a pronašla sam i jato gaveza na poljima. Juhu.


Napravila sam i prve Biljne kupke (tonizirajuće od metvice, regenerirajuće, opuštajuće), ima i krasnih biljnih torbica, jastučića, šnjofkam kako napraviti baš dobar šampon, regenerator već imamo...Divno.

Photobucket

Odlučila sam fotkati ruže, dio je već prosušen, a dio sam ubrala danas. Toliko su divno crvene, baršunaste, savršene. Mogu u čaj, ali i u jastučiće za umirenje i divan san. U stvari, ja ne berem cvijeće, žao mi ga je stavljati u vazu, ali eto, počela sam ga brati za razne namjene. Pomalo je tu kriv i Mesegge(moram vidjeti kak se piše). Kroz rad s ljudima shvatila sam da je u današnje brzo vrijeme ljudima teško skuhati i čaj u rifuzi. Stoga ga upotrebljavam na neke druge načine, važno da dolazi do nas.

Puno toga se dogodilo, hrpu sam zaboravila jer nisam upisala. Mačiće smo udomili, ostao je još samo Tigrić kod nas. Naša Gagi je najsavršenija mačka koju u životu poznajem. Obožavala sam vrijeme kad je imala male, već 3-4 godine sjedim na verandi igledam kako savršeno brine o svojim mačićima. Pušta Deia od prvog dana da joj "pomaže". Godinama se divim tom urođenom prirodnom i normalnom roditeljstvu. U onim trenutcima kad je s malenima, njihova je u potpunosti, no u onim trenutcima kad je odlučila otići loviti miša, prošetati ili se baciti na Sunce, samo digne glavu, otrese ih s nogu, frkne s sebe ako vise na njoj i ode svojim putem. Sigurna je da su na sigurnom, njoj treba vrijeme za sebe i posvećuje se baš sebi, kad se regenerira, ponovo je potpuno njihova i centar su njenog svijeta. Prirodna izmjena potreba, definitivno zdrava i poticajna. Točno sam se posramila sebe ponekad jer za sve probleme svoje djece ona nalazi odmah savršena rješenja. Kak smo mi ljudi zaboravili tako nešto važno!?

Uglavnom, prije tri tjedna podletjela je po kosilicu, ostala bez jedne noge, jedna zadnja dosta joj je oštećena, prva je već zacijelila. Nosila ju veterinaru, odmah mi je rekao da ju on može samo uspavati, drugi mi je rekao da može obnoviti nogu ali jako skupo, nismo to mogli platiti. Uzeli smo antibiotike i liječimo ju sami.
Neki prijatelji su rekli da bi je odmah uspavali, ja nisam mogla. Kad smo je pronašli, bila je koma, ali kad je došla do mačića, ta Mačka, je legla, dala im cicati i prela, lizala ih kao da su najvažniji na svijetu i kao da njoj nije ništa. To je nešto najsnažnije što sam u životu vidjela, jedna prijateljica travarica napravila nam je mast i smrdljivu vodu, ja imam naše tinkture i ide polako. Pomažemo joj, a ona pokazuje ogromnu volju za životom,dok god je tako, ne možemo se miješati.

"Zajednički vrtovi" su divni. Biljke su narasle, svega ima. Naša travarica Nada rekla je da imamo najljepši stolisnik što ga je u životu vidjela (a kad dolazi od nje stvarno smo zahvalni), melisa je pokazala da je suša uopće ne smeta, predivna je i snažna, neven nismo stizali puno brati na početku pa ima dosta ssjemenja, napravili smo nešto ulja, bit će i za kreme. Cvijeće je lijepo, a tikvice cugovi predivne i velike. Jako smo ponosni na njih jer nismo zalijevali niti jednom, a oni su divni. To je baš ta snaga o kojoj stalno ljudima govorim, snažno sjeme daje snažne biljke, a te biljke nas osnažuju. Biološka raznolikost, čuvajte i dalje svoje sjemenje, mijenjajte ga s prijateljima, čuvajte stare sorte. Ljubičastih mahuna bilo bi hrpetina, ima ih i sad no kukuruz i grah osjetio je sušu više no drugi, bez obzira na to svega će biti. Neće možda biti ogromni plodovi, ali pečenika i malo kukuruze će biti.

Photobucket

Imamo hrpu samoniklog suncokreta koji je savršen, cvijeće i povrće u svim kombinacijama i sve super izgleda.

Photobucket

Izvrsna kombinacija bijelog sljeza i paradajza. Odgovaraju si. Ova je godina sušna i gdje god je paradajz s još nekim prijateljem ili travom uz sebe, odlično napreduje.

Photobucket

Ovo je priča sa cvijećem.

Photobucket

Komorač i neven. Komorač prvi put sadim ove godine i jako sam zadovoljna. Sadila sam ga u nekoliko navrata, i raznih je veličina, nije niknuo samo jedan s mrkvom jer je pržilo bez prestanka, no možda i tu pomogne ova kiša, tko zna!

Photobucket


Photobucket

Suncokret svuda, zadivljena sam buketima koje sam stvara. Točno bih napravila cijelu seriju fotografija samo o tome.

Photobucket

Crni sljez. Meni jedna od najljepših biljaka uopće. Naraste do 2 metra i više, izuzetno je moćna, a cvjetovi su savršeni. Jako ga volim. Dugo mu je trebalo ove godine da ojača, sada cvjeta i radujem se snazi koju sve više prima.

Photobucket

Cugovi su ove godine isto za jednu seriju fotografija. Predivno frkani, zar ne!

Photobucket

Danas sam definitivno fascinirana kišom. Odlično je vidjeti vodu s gornje strane suncokreta!!!

Photobucket

Na kraju, melisa. Odlična, snažna, lijepa, mirisna, umirujuća i zdrava. Što je više upoznajem i koristim to je više volim.

Sijena smo skupili mada nam treba još. Konji su divni, no i tu je bilo kino s Pegazom i Plamenim. Plameni je, siroče, pokazao određenu težnju za kobilama mada je mali, Pegaz ga je tri puta bacio van iz imanja, bez milosti, mada je razlika među njima ogromna. Uopće nije razmišljao da je Plameni mali, on zna da će narasti i da odmah mora naučiti tko je glavni pastuh.
Bilo je to pomalo stresno razdoblje jer trebalo je nešto smisliti u hodu kako rješavati situacije, no sada je opet sve pod kontrolom, a krdo je složno. Fala ti Bože, to je za nas najljepša slika na svijetu.
Mala Perunika počela je mijenjati beba-dlaku, moram je brzo sliknuti jer neću imati "dokaze", sad pokazuje svoju crnu boju. Odlična je, od prvih dana radili smo s njom na nogama, pokazuje lagane baletanske sposobnosti u dizanju nogu,mazna je i topla. I on je odmah par dana po rođenju imala gadnu ranu na nozi, to je bilo gadno za vidjeti, liječili smo je isto tinkturama i gavezom, sada se više niti ne vidi, hvala...Bila je odlična i strpljiva, stalno smo joj morali na nogu stavljati nešto što ju peče, ali trpeljiva je.

Photobucket

Da, Perunika!

Photobucket

Malo slijeva!

Photobucket

Malo zdesna!

Photobucket

A što se tu događa! Dakle, fotografirala sam krdo daleko na otvorenome i to je normalno. Dio sam njih, oni prihvaćaju. No, dok smo se nas dvije zezale, prošlo je dosta vremena i krdo je otišlo dalje. Odjednom je došao Pegaz i samo se jako ozbiljno, s pitanjem na licu približio Peruniki. Izdvojila se iz krda, a on kruži oko njih i samo ju je pogledao. u ovom trenutku ona lupka njuškicom i govori mu da je mala i da će ga u potpunosti slušati. On samo ozbiljno i koncentrirano gleda, čak nije ni smrknut, a ona odmah zna u čemu je greška. Koji autoritet, svaka čast!

Photobucket

S njima sam i slikam, odjednom, svi okreću glave prema gore. Ne trebam se ni okrenuti, znam da se nešto događa, samo ne znam tko ili što je.

Photobucket

Patria i Pegaz i dalje su fokusirani!


Photobucket

Čujem fučkanje i svi me te sekunde ostavljaju. Honey ih zove i idu doma!


Koze su ove godine prekrasne, sjajne i punašne. Ostavile smo ih bez dečki i nemamo male jer prošle godine krdo je bilo veliko, a godina jako kišna i puno ih je uginulo, bez obzira na veterinarsku pomoć. Koze su nam cijelo vrijeme učitelji koji nam nemilosrdno prenose zakon Prirode, samo najsnažniji opstaju, višak se rješava sam. Mi smo odlučili ostaviti sve jarčiće koje smo ikad imali, ali to ne ide tako, stvari se same slažu, a ljudi su ti koji najmanje mogu utjecati na promjene.

Photobucket

Photobucket

Diiivan vam dan ljudi, uživajte u sebi, svojima, Životu, Prirodi...


- 12:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #