Priroda Djeca Mi

utorak, 26.04.2011.

O sjemenju i razmjeni sjemenja

Skužila sam da već dugo nisam upisala a što sam uopće sadila na vrtu, trebao bi ovo biti jedan ozbiljan dnevnik radova! Hmmm...
Danas sam rasađivala melisu, savršeno je što od jednog odraslog grma melise možete dobiti 50-ak i više snažnih presadnica. Odlična biljka za sve one koji žele uzgojiti nešto ljekovitog i prodati, snažna, ukusna, svašta se od nje može raditi, odlična.
Konačno sam i jedan otočić Lijepe Kate posadila, super je posaditi cvijeće među povrćem stoga što prizivaju krasne oprašivače u vrt, a oprašivači su uvijek poželjni, zar ne!
U međuvremenu je tu pao i grašak, komorač, kukuruz, puuuno nevena. Opet sam bila sigurna da točno znam kud sam što stavila, i opet, kužim da sam sve pozaboravljala, neozbiljni vrtlar sam ja.
Na radionicama je posađeno sve što uopće možete zamisliti da bude posađeno na jednoj gredici, ili ne možete...
Idealne su to nemoguće kombinacije cvijeća, povrća, voća, ljekovitog, aromatičnog, graha, mahunarki, luka, češnjaka i svega što postoji. Raduje me gledati kako niče, mislim ne kužim ni ja odmah šta je šta, ali kasnije je to radosno iznenađenje, a najbolje je da sve ide jedno uz druge. Vjerujem da je važno ne opterečivati se pretjerano i onda sve funkcionira skladno.

VAŽNO - u knjižnici Caprag 02.05.2011. u 18 sati još jedna, sad već tradicionalana, razmjena sjemenja. Došetajte donoseći ponešto svog sjemenja i razmjenjujte ga s drugima, uvijek je vrlo životno i poučno okupiti se i pričati o sjemenju, kak smo ga nabavili, što nam treba... Odlično je i što će doći i g. Milan Božičević pa svi možemo poželjeti način upoznavanja ljekovitog bilja. On je već pokrenuo gljivare, treba malo organizirati i travare. Dijeliti znanja, ideje, zajedno hodati po bližoj i daljoj okolici i upoznavati bilje koje svaki dan vidimo, a ne prepoznajemo.

- 19:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #