Pripadan tebi

petak, 30.04.2010.

SNENO

Tonem u san.
Paučinast.
Lepršav.


Image and video hosting by TinyPic


Proziran.


Image and video hosting by TinyPic


Nježan.


Image and video hosting by TinyPic


Tajanstven.


Image and video hosting by TinyPic


Nestvaran.


Image and video hosting by TinyPic


I samo moj.


- 08:17 - Ostavi trag (16) - Isprintaj - #

srijeda, 28.04.2010.

MONOLOG

Ručak. Riba.

Aaaa… opet riba.
Aj, nemoj reč da je i sutra riba.
Meni samo nije jasno kako in nije žal lovit ribu.
Ja bi svu ribu vratila umore.
A bidne ove male ribice.
Pa ko je to vidiJA jist ribu.
Svi ste vi okrutni.
Ja ću se učlanit u Društvo prijatelja životinja.
Ufff…. Stani…
Da je za ručak janjetina, ne bi se bunila.
Znači, ništa od ovoga društva.
A i bojin se pasa lutalica.
Maamaaaa…. Jesi vidila ona tri velika pasa isprid ulaza?
Jesan li lipo mogla izist fitu Nutelle?
Sad će mater reč… oli ti ovo nije bolje nego čikolata?
A e… moš mislit!
Uvatit će mi kosa miris ribe!
Znate zašto ja ne volin ribu?
Jer mi posli ruke smrde na ribu.
Oni tekuči sapun ništa nevalja.
Kupit ću pak onih prozirnih rukavica i u rukavicama čistit ribu.
I nikad neću kuvat ribu.
Neka kuva ko oče, ali ja neću.
Aj, dodaj mi nož.
Sad ću za dišpet sve očistit sa nožen i perunon.
Ako može Ana, mogu i ja.
Ja mislin da san ja falila u izboru zanimanja.
Ja san tribala bit kuvarica.
I da znate….
Večeras ja spreman večeru!

headbang mad puknucu burninmad blabla

- 12:48 - Ostavi trag (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.04.2010.

NA VRHU

U subotu popodne u Trogiru se održala smotra puhačkih orkestara Dalmacije. Zadnji put je ovakva smotra održana 1985. godine.
Okupljanje glazbara je počelo na Fortinu.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Odakle su, priko rive krenuli put Gradskog Trga.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Kako je počela kišica sklonila sam se u Ložu. Kad su pristigli svi glazbari pribacila sam se u Katedralu.
I pomalo uskim, zavojitim skalinama put gore.

Reljef Krštenje Kristovo, najveći reljef XV. stoljeća u Dalmaciji.


Image and video hosting by TinyPic


Pogled sa terase.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Kad sam već došla dovde bilo je šteta ne proć kroz kampanel.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Zadnji put sam ovde bila prije otprilike tri godine. I kad sam došla do zadnjih skalini dlanovi su mi se priznojili a u želucu nasta nekakav grop. I nisam se popela na vrh.
Ovaj put uopće nisam imala takve simptome. Nemam pojma šta se u međuvremenu dogodilo, malo više hrabrosti ili malo bolja kondicija, uglavnom došla sam do samih zvona.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pogled na Trg.


Image and video hosting by TinyPic


A odozgar pogled na cili Trogir.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Još malo muzike.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


I pomalo spuštanje.


Image and video hosting by TinyPic


Gotička rozeta.


Image and video hosting by TinyPic


Iznad rozete se nalazi jedan manji kružni otvor unutar kojega su anđeli koji pridržavaju grb ugarsko - hrvatskog kralja Ludovika I. Anžuvinca sa svim znakovljem ugarskog kraljevstva i anžuvinske dinastije. To je inače jedan od rijetkih spomena ugarske vlasti u Dalmaciji jer su ih Mlečani uklanjali. Uz ovaj prozor sa strane su grbovi biskupa Nikole Kažotića i gradskog kneza Jurja Jurjevića.


Image and video hosting by TinyPic


- 08:05 - Ostavi trag (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.04.2010.

KRALJICA

Jučer je u Trogir uplovila „Kraljica mora“, školski brod tipa loger. Namjenjen je izobrazbi učenika i studenata pomorskih škola i fakulteta. Kapacitet broda je 28 đaka ili studenata, 4 profesora i 7 članova posade.
Na rivi je bilo veselo i šušurasto. A na brodu zanimljivo.
A žensko oko je zabilježilo.....


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pogled s mosta


Image and video hosting by TinyPic


Na brodu


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


I jedan večernji snimak


Image and video hosting by TinyPic


- 08:01 - Ostavi trag (16) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.04.2010.

PREČICOM

Prije neku večer izašla sam vani. Spustila se već noć, cupkam pomalo s noge na nogu put grada i odlučim se proč prečicom.
Pomalo skakučem preko nekakvog zidića, zaobilazim neku zamotanu cijev, usput grintan na kopanje i radove.
I čujem tako nekakve čudne zvukove.
Zastanem.
Hmmmm…..
Produžim…. Napravim još dva koraka.
Stanem.
Ma je!
Krekre… kre…krekrekre….
Ovo je žablje kreketanje.
Pogledam okolo. U blizini vidim malo veću lokvu.
I naravno radoznalost opet čini svoje pa ću tako i večeras trčat da ne zakasnim.
Približim se i napravim zbunjozu u vodi.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Čučnem, primirim se a iz vode me gledaju radoznale oči.


Image and video hosting by TinyPic


A okolo lokve skakutanje, hrvanje, nosanje.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


I ja sam naravno trčala priko mosta, rive, pa opet mosta.


- 10:03 - Ostavi trag (23) - Isprintaj - #

petak, 16.04.2010.

DJELIĆ SNA

Kažu….. ako nešto sanjaš pred jutro, probudiš se i sjećaš se sna….. ostvarit će se.


Image and video hosting by TinyPic


Sjedim naslonjena na tvoju ruku.
Pogledam te.
Znaš…..
Kaži…..
Ma… ne….
Šapni….
Šapat se izgubio u cvrkutu ptica.
I prvima sunčanim zrakama.


Image and video hosting by TinyPic


- 08:39 - Ostavi trag (0) - Isprintaj - #

utorak, 13.04.2010.

ĐIR PO PLAŽI

Ušli smo u proljeće a meni se nikako neda van iz zime. Pogotovo popodne. Još uvik mi je najlipše doma.
Vrtin tako malo po portalima i naletim na vremensku prognozu. Čitam. Za vikend prognoziraju kišu.
Mislim se, mislim. Možda je ipak najpametnije malo se mrdnit iz kuće.
Napravit đir i malo prošetat.
Mogla bi, recimo, poć napravit đir priko Brigi. Da vidin šta tamo ima nova.
Oblačim udobne cipele, jer iz doma i nazad mi je skoro dvi ure šetnje. Mali ruksak na rame i krečem.


Image and video hosting by TinyPic


Nasip je još uvik neuređen. Osim šta su nestala ona ogromna brda zemlje nikakvog pomaka ne vidim. I dalje se stavljaju nekakve cijevi. Bože moj, oće li ovo ikad bit gotovo?


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pomalo cupkam po kamenju. Sredina je sedmice, nigdi nikoga.
Samo ovaj galeb. Vjerovatno ni on ne bi bio ovako blizu da mu nije slomljeno krilo.


Image and video hosting by TinyPic


Pa polako priko mostića.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Napravit rani proljetni đir po plaži.
I kroz borove.


Image and video hosting by TinyPic


Tamo skroz na kraju neki fotograf sa topom fotografira ptice.
A ovaj psić je meni došao pravit društvo.


Image and video hosting by TinyPic


Rijeka mirno teče, brodić je i dalje na svom mistu.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


U pijesku razbacane školjke.
Ustvari, posložene. Složilo ih more.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pogled kroz trstiku.


Image and video hosting by TinyPic


I pomalo, s noge na nogu kući.


Image and video hosting by TinyPic


Trogir sa druge strane.


Image and video hosting by TinyPic




- 08:17 - Ostavi trag (12) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.04.2010.

PUHAČI

Grad Trogir domaćin je trodnevnog međunarodnog festivala puhačke glazbe »Mitteleuropa Blasmusikfest» 2010. Organizator festivala je srednjoeuropska akcija - Pokret za srednju Europu, SEA-PZS ogranak za Hrvatsku, dok je glavni sponzor manifestacije Euro Unit Yamaha-Hrvatska. Manifestacija je okupila 10 orkestara s oko 55o svirača iz Austrije, Češke, Slovenije, Crne Gore i Hrvatske.
Svečano otvorenje bilo je u petak ujutro.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


U subotu ujutro su nam se predstavili orkestri.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


A u 18h, također na Trgu, koncert su održali Pihalni orkestar Ravno pri Koruškem iz Slovenije.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pridružili su se i veseli svatovi.


Image and video hosting by TinyPic


A moju pažnju su privukli instrumenti.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



- 08:14 - Ostavi trag (12) - Isprintaj - #

petak, 09.04.2010.

ZA OSMIJEH TVOJ

Image and video hosting by TinyPic


Oblačno je. teško i tmurno vrime.
Kiša oće – neće.

Kroz ulicu skoro pa nikoga.
Čuju se samo moji koraci.


Image and video hosting by TinyPic


I lagana muzika. Gitara.
I povlačenje katridi po Pjaceti.
Prolazim kraj našeg uličnog svirača.


Image and video hosting by TinyPic


Osmjehnem se…… produžim.
- Šinjorina……
Zastanem. Pogledam.
Nigdi nikoga, samo ja.
- Hvala!
- ????? Zašto??
- Za osmijeh!
Prva ste žena šta je prošla i poklonila osmijeh!


Image and video hosting by TinyPic


Poklonite osmijeh!

sretan

Nekome i osmijeh puno znači!


- 08:06 - Ostavi trag (15) - Isprintaj - #

utorak, 06.04.2010.

BEZ ŠKVERI

Znate li kakav je to osjećaj kad se nečeg ne možete sjetit? Kad nešto stoji pohranjeno u nekim skrivenim kantunićima sivih stanica i neće vani. Nikako. Uffff.....
Nekidan sam nešto vidila i sjetila se da sam o tome nešto čitala. Čak znam i di. I nikako se ne mogu sjetit kompletnih podataka. Dva, tri, četiri….. ne bi se bog sitija.
Pa san se upustila u pretragu putem interneta. I tako utipkavam riječi, raznorazne kombinacije riječi. Ništa!
Doslovno ništa!
A mene to stalno tuče po glavi!
Dva ili više…. Kvragu… znan da su dva sigurno.
Nije bilo druge nego krenit u pretraživanje čarobne škatulice, di se može nač sve i svašta.
Pa san tako sve privrtila jedan put onako brzinski. Nakon toga sila na pod i pomalo sve vrtila i čitala, nešto na preskok i oslanjajuč se na naslove. Naravno, kako to obično biva, ono šta tražim nema šanse da nađem baš tada. Ali sam zato našla čudo toga šta mi je tribalo prije nekog vrimena.
I tako, dođem do jednog malog članka, ne znam ni sama zašto sam ga pročitala jer naslov nema nikakve veze s onim šta tražim.
Konačno! Jedna rečenica, nije ono šta sam tražila ali ipak nešto.
Vrtim po glavi…. Južna… hmmmm… znam di je to…. Neće bit problem pronač. Ako još uvik postoji.

Dakle, riječ je o sunčanim satovima u Trogiru.
Sunčani sat za kojeg sam znala je u glavnoj gradskoj ulici, nasuprot Katedrale.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Drugi mi se otkrio sasvim nenadano. Kad su skinute grede, puntižele, armadura ukazala se bila kamena ćipka.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Portal je zasjao, zablještio.


Image and video hosting by TinyPic


Pogled mi odluta poviše portala.


Image and video hosting by TinyPic


Ovo mora da je sunčani sat.


Image and video hosting by TinyPic


Treći je onaj za kojeg nisam znala.
Podatak je glasio….. na južnom pročelju, poviše glavnog ulaza u Paitonovu palaču.
Uputim se uskom uličicom. Balatura i stara, trbušasta barokna ograda.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


To bi tribalo bit ovde.
A ha…. Eno ga…. iza onog zelenila. Slabo se vidi.


Image and video hosting by TinyPic


Popnem se na skalinicu i pokušavam to nekako bolje slikat.
Pronašla sam i treći sat!


Image and video hosting by TinyPic


Vrime teče.
Ostavlja tragove.
I ponekad čudne sjene.


Image and video hosting by TinyPic


- 08:04 - Ostavi trag (23) - Isprintaj - #

subota, 03.04.2010.

ČESTITKA

Image and video hosting by TinyPic

Dragi prijatelji,

Sretan Vam Uskrs!



- 20:39 - Ostavi trag (23) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.04.2010.

TIHO,TIHO

Volim sidit uz more.
Na žalu.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Slušat more.
Šuškanje.


Image and video hosting by TinyPic


Kotrljanje.
Kucanje oblutaka.


Image and video hosting by TinyPic


Čekat udar vala.
Gledat kako se rasprsne u bezbroj kapljica.
Pjeni.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Prilazi mi.


Image and video hosting by TinyPic


Pričam s morem.
Mislima.
Šapćem mu.
Tiho, tiho.
I priča mi more.
Šapče.
Buči.


Image and video hosting by TinyPic


Golica me.
U kosi ostavlja sol.
U pjeni skriva tajnu.
Psssstttttt…….


Image and video hosting by TinyPic


- 08:03 - Ostavi trag (20) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Svibanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (7)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (11)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (9)
Listopad 2012 (9)
Rujan 2012 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo priče o meni, malo o Gradu, moru, povremeno grintanje, radost i smijanje i sve uglavnom popračeno fotografijom.

    mojeciovo@net.hr

Moja lista

Sličice

  • "Fotografija je jedini medij koji svojim samim nastajanjem ima status autorskog djela.
    U momentu pritiska na okidač osoba koja je pritisnula okidač postaje autor fotografije i njegovo je djelo pod zaštitom Zakona o autorskom pravu.
    Osoba koja javno koristi autorsko djelo dužna je pri svakom korištenju naznačiti autora.
    Fotografija je uvijek autorsko djelo pa prema tome ne mora biti posebno označena da bi bila zaštićena, ona je uvijek zaštićena."







  • ŽELJA

    Želio sam te danima, želio godinama
    i želja je bivala sve veća, a nada sve manja
    i umirao sam pomalo od želje i beznađa
    i umro sam sasvim i više me nema,
    a želja je moja uvijek živa ostala
    i bez mene živi, u zraku izgubljena.

    Nikola Milićević



    LJUBAV

    Zgasnuli smo žutu lampu,

    Plavi plašt je pao oko tvoga tijela.
    Vani šume oblaci i stabla,
    vani lete teska bijela krila.

    Moje tijelo ispruženo podno tvojih nogu.

    Moje ruke svijaju se, žude, mole.

    Draga, neka tvoje teške kose
    Kroz noć zavijore, zavijore

    kroz noć
    Kose moje drage duboko šumore
    kao more.

    A. B. Šimić



    ZVIJEZDE U VISINI

    Ne ljubi manje koji mnogo ćuti
    on mnogo traži, i on mnogo sluti,
    i svoju ljubav (kao parče kruva
    za gladne zube) on brižljivo čuva
    za zvijezde u visini
    za srca u daljini.

    Ćutanje kaže: u tuđem svijetu
    ja sanjam još o cvijetu i sonetu,
    i o pitaru povrh trošne grede,
    i o ljepoti naše svijetle bijede,
    i u zar dana i u plavet noći
    snim: ja ću doći, ja ću doći.

    Tin Ujević