Pripadan tebi

nedjelja, 30.08.2009.

ŠTA POMAŽE?


Image and video hosting by TinyPic


Kupe se tako ponekad sitnice, pa ih vješto zaobilazim, preskačem. Mahnem rukom. A onda tako uleti neki šugavi dan kad sve to pukne.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Šta pomaže u stanju nikakvom?
Učinkovite recapture sigurno nema. Uglavnom zavisi sve o nama samima.
Raznorazne stvari mogu pomoć.
Lipa rič.
Osmijeh.
Telefonski poziv.
Mail.
Terapija bojama.
Vaši komentari.
Kad ti dite ispriča jednu tešku priču.
Kad se sitiš da jedno dite vodi bitku za zdravlje.
I pošalješ sve kvragu i kažeš: Odlično mi je!


Image and video hosting by TinyPic


I počelo je baš tako.
Osmijeh u gradu.
Pa telefonski poziv i lipa rič.
- Baš si ono dobro napisala!
- A neznan…. Možda sam mogla i bolje!


Image and video hosting by TinyPic


I onda telefonski poziv koji me baš iznenadija.
Baš san nešto kužinavala kad zvoni telefon.
- Maaaammmmmaaaaa!
Viče moje dite ka da san na kraj svita.
- Ko je?
- Zavod za zapošljavanje!
- ?????????????
Šta je sad? Još me nikad doma nisu zvali?
- Molim!
- Nedavno ste izrazili želju za dodatnim obrazovanjem pa evo imamo desetsatni tečaj u Trogiru. To vam je napredniji tečaj iz……
- Šta točno od svega toga šta ste nabrojili?
- Ne znam, ali mogu se interesirat pa vas obavjestit.
- Ma ne triba…. Upišite me.
Žena mi je nabrojila dosta toga a ja sam od svega zapamtila, dizajn, blog, fotografija!
Paa…. Možda naučim i štogod novo.


Image and video hosting by TinyPic


Kaže Big Blue da pomažu slike sa vedrim bojama.
I baš taj dan bila sam u svoj uobičajeni splitski đir. I začarala me ova bugenvilija.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pa sam došla kući dosta kasno, otvorila blog i pročitala komentare. I opet se nasmijala.
Otvorila mail.
Fala! Baš mi je bilo potribno! kiss


Image and video hosting by TinyPic


A najviše od svega tužna priča o jednom dječaku.
Nemam se ja našto žalit. Ali, dođu ponekad tako neki bezvezni dani.


Image and video hosting by TinyPic


I prođu.





- 08:36 - Ostavi trag (26) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.08.2009.

VRIME JE.......

Image and video hosting by TinyPic


Ne volim kad me uhvate ovakvi nikakvi dani.
Kad mi je uglavi paučinasto. Sve nekako magličasto. Mutno.
Kad ne znam ni di bi ni kud bi sama sa sobom.
Kad nešto stalno stvara sjetu. Možda zato šta se bliži kraj lita? Šta se ćuti jesen. Možda?


Image and video hosting by TinyPic


Gledam TV…. Slike prolaze, riči čujem i ne čujem.
Prolaze nekako kao kroz maglu, bez koristi.
Odustajem.


Image and video hosting by TinyPic


Palim radio. Ista stvar. Iritira me glas voditeljice.


Image and video hosting by TinyPic


Uzmem knjigu. Čitam. Stranicu, dvi. Nemam pojma šta čitam. Slova mi samo promiču isprid očiju u nekakvom neredu. Ostaju mi samo nekakve mutne, crne crte.


Image and video hosting by TinyPic


Uzimam Digital i NG. Listam i mislim…. Pih… baš su im slike bezvezne, mutne.
A u kantunu očiju me nešto žulja.


Image and video hosting by TinyPic


Kad se ne mogu nasmijat onako glasno. Od srca. Kad je moj smješak samo onako, reda radi.
Osijeh na licu, tuga u oku.


Image and video hosting by TinyPic


Mislim da je vrime za…..
Neznam zašto…. Možda odlazak, možda samo odmor.
Ali vrime je svakako za prislaganje nekih stvari.


Image and video hosting by TinyPic


U daljini svijetla točka.
Samo.... triba do toga doć!


Image and video hosting by TinyPic


- 08:01 - Ostavi trag (29) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.08.2009.

DVI TRI RIČI O......

Stojim tako prije nekih misec dana na autobusnoj stanici ispred bivše Prime. Većina zna šta je sad tu, pa eto, nećemo besplatno nikoga reklamirat.
Ovo ugibalište i stanica vrlo često posluži kao parkiralište. Pa se tako često dogodi da autobusi uopće nemaju di stat, iskrcat i ukrcat putnike.


Image and video hosting by TinyPic


I tako, dođe auto njemačkih registracija. Parkira.
Dođe odma cura, lipa, smišna, plavušica. Jedinica prometne mladeži, bobi.
- Gospodine, oprostite, ali ovdje se ne smite parkirat.
Isto ponovi i na engleskom.
Dotični se pomakne jednu po metra.
Cura opet pokuca na ponistru. Gospodin ne otvara.
Cura pozove momka, isto bobija, priko puta.
Momak pokuca na prozor.
- Gospodine ovdje ne smijete parkirat!
I onda počne govorancija na njemačkom.
Našto se oglasi cura:
- Ešuldigenzi, das ist……. ( dalje nisam zapamtila, a nije ni važno.)
I najedanput tišina.
- Ma šta ćeš ti meni govorit šta ja nesmin! Šta ti znaš! Nemaš ni 16 godina, a ti ćeš meni o propisima govorit!
Cura posegne u đep. Izvadi vozačku.
- Gospodine, fala van lipa na kompimentu. Ali, eno pogledajte….. vozačkom pokaže na prometni znak.
- Tamo vam stoji znak….. Zabranjeno zaustavljanje i parkiranje!
Usto se ubaci neka žena sa strane.
- Ajde, mala…. pa pusti ga…. šta svaku gledaš!
- Gospođo, ja samo radim svoj posal, a vi izvolite produžit za svojin poslon!
Iz auta se i dalje čuje grintanje.
Na to cura nabaci smješak i reče:
- Gospodine, da li se tako ponašate i u Njemačkoj?
Nakon ovoga samo je upalija auto i otiša.

Vjerovatno će sad mnogi reč kako ova dica ništa ne rade a primaju plaću. Moje cure su lani radile ovaj posal i puno puta sam došla u iskušenje da ispišem njihove dogodovštine. I odustala. Nekako sam smatrala da to nije u redu.

Kako sam svako jutro u gradu dosta puta sam naišla na svakakve situacije.


Image and video hosting by TinyPic


Recimo…. Jedno jutro sam morala dosta ranije do Čiova. Prilazin cestu, cura taman došla na posal, auti i motori već isparkirani di nesmiju. Neki tip otvara ponistru od auta i viče iznutra:
- A šta je? Koja ti je pizda materina? Koji kurac radiš? Šta ne staneš na cestu? Ima po ure da san u koloni!
Ja san samo zbleznuto stala a mala je lipo elegantno digla očale i rekla:
- Od jebi!
OK, nije kulturno i nije u redu, ali…. Šta je tražija to je i dobija!


Image and video hosting by TinyPic


Svi smo mi grintavi, zabrinuti, nervozni na ovu vručinu i gužvu i često ispalimo. Svi mi imamo svoje dobre i loše dane i zavisno od toga nam se mijenja i prag tolerancije. Svakog od nas smetaju i iznerviraju različite stvari.
Recimo na primjer moja Mlaja.
Ona je skroz cool cura, ne grinta puno i ima jako visok prag tolerancije ali kad popizdi bolje joj se maknit s puta.
Radila je tako lani u Čiovo i dolazi joj neki tip i ona mu lipo objasni da tu nesmi parkirat i da je policija u ophodnji i da će ga kaznit.
- Jeben ti mater! Šta ćeš ti meni govorit di ću ja parkirat!
A na ovu beštimju je moja poludila.
- Šta! Aj, ponovi! Ti ćeš meni mater spominjat.
Ma ne bi te ona ni pogledala atroke takla. Moja mater je za tebe prinčipesa.
E sad neš stat iz principa!
I zineš li, zvat ću policiju isti tren!

He he…. Ovi se na krivu namirija. I nije parkira!


Image and video hosting by TinyPic


Starija je radila cilu smjenu na Pijaci. I tako jedan dan zaustavi se neki u traci namjenjenoj za skretanje u desno, u Grad! Čini mu ona mot da nesmi tu stat. A on izlazi sa fotoaparatom i oće je slikat. Ona nije dozvolila ali ovaj stari je bija uporan. Na kraju je morala zvat policajca iz raskrižja da je rješi napasnika.
Njen komentar je bija: Neće mene stari pedofil slikavat!


Image and video hosting by TinyPic


Šta reč recimo za vozače koji ne poštuju policajku? Viču, urlaju, sviraju i tek kad dođe policajac prestanu?
Šta reč za ženu, pješakinju, koja dolazi curi u raskrižje i viče na nju:
- A šta je…. šta radiš?
Jeli vidiš da nemogu proć sa kolicima?
- Gospođo, radim. Je li vidite da sam u raskrižju.
- Šta, šta radiš? Ja te plačan.
I dalje ona grinta.
Na ovo se cura okrenila:
- Znate šta….. pun mi vas je kurac. Eno van tamo policajac i moj šef. Njemu se obratite a mene pustite da radin u miru. Mene moj pape hrani pa ne viče na me, a vi me maltretirate i zajebajete!


Image and video hosting by TinyPic


Naravno nisu svi ovakvi. Moja je jedan dan došla doma cila sritna jer joj je jedan vozač busa doda bocu hladne vode. I zamisli, rekla mi je…. danas nisu puno vikali na mene!
Ima naravno i zafrkancije, smiha, upucavanja, i onih koji stanu u obranu kad ih se napada.
Iz ovih par primjera vidite da na dicu viču kad stoje na raskrižju, viču kad ih nema u raskrižju.
Pitam se često šta se to dogodi u nekim glavama kad sidnu za volan. Očito se nekima žice u glavi pomišaju, nastane kratki spoj. Povampire, postanu gori od zvijeri.

Znam da je gužva i vruče i da se mora dugo čekat u koloni. Ali nisu zato kriva ova dica. Nisu dica kriva šta se novi most godinama obečava. A ne gradi. I nastavit će se sa obečanjima. Još godinama! I vjerovatno neće ni sagradit!
Ova dica samo dvadesetak dana rade da bi zaradili đeparac.


Image and video hosting by TinyPic


Za kraj se ispričavam na upotrebi neprimjerenih riči. Ali, drugačije se ovo nije moglo ispričat.
Post je inspiriran prometnim kolapsom koji je nastao u petak kad je u Čiovo došla Premijerka.
I naravno, opet su svi vikali na bobije.


Image and video hosting by TinyPic


- 08:02 - Ostavi trag (21) - Isprintaj - #

petak, 21.08.2009.

DIOKLECIJAN, ŠUŠUR, ŠARENILO

Image and video hosting by TinyPic


Car Dioklecijan preuzeo je Split.
Gužvasto je i šušurasto u Splitu ove dane. Šareno i veselo. Na svakom kantunu nešto se događa.
Vadim mobitel i mislim se… zvat ili ne.
Ma ne. Idem proculjat okolo. Onako bez cilja, malo zavirit po uličicama. Čini mi se kao da sam ponovo u srednjoj školi. Lutanje po Splitu bez cilja, zagledanje.
Slušanje, uživanje u šušuru.
Skrećem prema Voćnom trgu.
Rimljanke.


Image and video hosting by TinyPic


Rimljani.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Vrtuljak sa košarama.


Image and video hosting by TinyPic


Tako rado bi se bila ukrcala u ove košarice.


Image and video hosting by TinyPic


Šareno.
Ooo…. Sinjala sam ovde nešto lipo.


Image and video hosting by TinyPic


I naravno klepetuše.


Image and video hosting by TinyPic


Niz Marmontovu.
Klaun.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pa onda nešto sapunasto.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Na rivi, Carska fotelja.


Image and video hosting by TinyPic


I carski stol.


Image and video hosting by TinyPic


I jedan veeeliki psić!


Image and video hosting by TinyPic


Sve u svemu lipo i zabavno.
Svatko može pronać nešto za sebe.
Program zbivanja možete pogledat kod Marčeline!


- 07:47 - Ostavi trag (25) - Isprintaj - #

utorak, 18.08.2009.

MOJI BIVŠI I SADAŠNJI

1.
Image and video hosting by TinyPic


Može li mi iko objasnit zašto se meni tehnika počme kvarit kad naumim kupit novi fotoaparat i kad uz to još muž ide nabrod?
Ima li to ikakve veze sa onim Marfijen i njegovin zakonima?
Počelo je jedan dan prije. Crka mi je špaher. Kako se muž u to razumi, kvar je otklonjen.
Ali.... naravno šta bi bilo bez toga ali.
Na onu utičnicu od špahera mi je baš zgodno udit mobitel da se puni. I tako uštekan, gledan, ništa. Pas mater i štekeru i struji. A to je tek početak.

2.
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Druga stvar. Imala san jednu prastaru Nokiu.Toliko je bila valjatna da san morala bit uštekana u struju ako san mislila pričat više od minuta. I onda mi se pokvarija punjač. Kako u kući imamo brdo mobitela i punjača naša se jedan šta mi odgovara. Mužev. I jebiga, ode i punjač na brod.
Onda san lipo išla u dućan.
- Dobar dan! Koliko košta punjač za Nokiu?
- Je li vam triba uži ili širi ?
- Molin? Neman van ja pojma. Evo vam mobitel.
Toliko o mome poznavanju mobitela.
- Nažalost ovaj nemamo.
- A koliko inače košta?
- 50 kn.
- A baterija?
- 120 kn.
- A koliko vam košta najjeftiniji mobitel u dućanu.
- 191.
- Ali znate, ne bi ja na pretplatu nego na bonove.
- Pa je. To vam je ova Nokia. Ima mp3, fotoaparat i…..
- OK,Ok… pakujte! Ja to ionako ništa ne koristin. Moga je slobodno bit bez svega toga!
I tako ja konačno imam novi mobitel.


3.
Image and video hosting by TinyPic


A onda…. Upalin ja nekidan TV. Ma sve ja nešto gledan, pa mi nešto čudno. Pa mislim kako mi sunce smeta. Zatvorim škuru, ali… jedan je kantun izgubija boju. Požutija, pozelenija…. ka da ima virozu.
Ajme meni…. kvragu.
OK…. sve je još gledljivo i molin boga da ne crkne. Dobro, iman ja privremeno rješenje i za ovu situaciju.


4.
Image and video hosting by TinyPic


A za sljedeći slučaj neman privremeno rješenje. Triba mi nešto pod hitno isprintat. Sve lipo pripremin, ispišen, klik – print.
A jebate led…. Dobro nije počeja skakat po polici, A štaš sad crna Ćiovka? A ništa!
Uzela san alat, sve ištekala iz struje, otvorila printer i pokušala ga očistit. E, jedan put je upalilo ali ovi put ne. I tako, ili san štogod sprčkala ili će printer u kontejner pa na Plano.
Šta još?


5.
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


E… mašina za robu. Ajmeeee. Još uvik kad radi pari da mlije žalo. Ali, koliko robe ispere još je i dobra. Tako mi dikod dođe da je opaučin nogon. A to je dobrin djelom i zato šta znan da nakon pranja moran šunprešavat!
Mašinu za suđe neću ni spominjat.... odma mi skoči tlak!
A taman san bila skupila nešto love za kupit novi aparat!


6.
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


A ove slike su…. Moji bivši i moj sadašnji.
Mobiteli, naravno.


7.
Image and video hosting by TinyPic


1. Erikson – moj prvi i najdraži mobitel. Da mu je stavit novi poklopac još bi radija.
2. Sony Erikson – mobitel u koji san se totalno razočarala. Pokvarija mi se i popravak je bija preskup. A ja ga iz principa nisan tila popravljat.
3. I uzela sam ovu njihovu staru Nokiu.
4. Muževa Motorola . Ima joj 7,8 godina. Kupljena je negdi doli, Kina, Japan, Tajvan…. A šta ja znan. Još uvik radi bez greške.
5. LG – ovo mi je mobitel za tele2 mrižu.. Ima van kameru, fotoaparat, može se priključit na video mrežu i još sto čuda od kojih ništa ne koristin. Samo pozive i poruke.
6. NEC - ista stvar, sto čuda i onda iznenada otkaže poslušnost. Povremeno jednostavno stupi u štrajk pa ne zvoni ili me niko ne čuje ili ja nikog ne čujen.
7. Mužev novi mobitel.
8. I konačno moja nova Nokia. I ima čak i fotoaparat.


8.
Image and video hosting by TinyPic

- 08:05 - Ostavi trag (20) - Isprintaj - #

subota, 15.08.2009.

A BILO NAM JE OVAKO......


Image and video hosting by TinyPic

Carlin kolaž


Image and video hosting by TinyPic


Ponoć je već prošla i evo se mislim da li napisat post odma pod prvim dojmom ili leć, prespavat, da se sve malo slegne.
Ja ću počet malo pomalo pa dokle stignem.
Onako laganini, na svoj način.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


O foto izložbi smo već pisali. Stiga je tako i petak i uputim se ja pomalo u Split. Kako san uranila napravin obavezni đir po gradu. Kroz ulice. I onda polako od bivše škole, priko, uzbrdo.
Asti sto, nešto san se uspuvala. A nekad smo znali priko odmora skoknit do Koteksa. Doduše, zna bi ti odmor potrajat i malo duže. Polako, s noge na nogu dođen do Gripa.


Image and video hosting by TinyPic


Ulazim na mjesto događanja
Brzinski skeniran ko je unutra. Dvoje san pripoznala.
- Dobar dan, ja san čula da ovde ima neka izložba. Jel se može pogledat?
Tišina.
Red je najprije javit se domaćinu.
- Ja san Čiovka!
- E…. I sad tamo Galebu daj patun!
- Ček, ček... a di ti je spavačica?
Tako mi i triba kad ostavljan zafrkantske komentare! rofl
- A znaš li ovo dvoje?

Moran priznat da mi je dolazak ovo dvoje blogera stvarno bilo iznenađenje. Obadzo i Turimtikitu, koji je svratio samo nakratko, pogledat slike i javit se.


Image and video hosting by TinyPic


Naša domačica Carla još je uvik u poslu, priprema, slaže.
I tako, malo pomalo počinjemo se okupljat.
Brod, Katrida ( bivša blogerica ) i njena prijateljica, buduća. Filipinka, svaka čast. Iz Zadra je potegla na izložbu. Naša Marčelina, Danica, Crvenkapica.
Jedan naš trogiranin, kojeg nismo vidili puuuno godina. Inače je iša sa DALmaton u školu.
Bilo je još posjetitelja, ali evo ja se ispričavan, nisan uspila sve zapamtit.
A sad ćete pogledat slike. I nemojte pitat ko je ko. A ako van se neka slika čini malo mutna ili magličasta to je samo od toga šta san se cilo vrime smijala. I šta slikajen jednon rukon.

Naš domaćin.


Image and video hosting by TinyPic


Razmještanje inventara.


Image and video hosting by TinyPic


Otvaranje vina za žene nevozačice.
Jupiiii!!! Bile smo tri! Moran priznat da mi je odma bilo lakše.


Image and video hosting by TinyPic


Sirena


Image and video hosting by TinyPic


Pa se nešto nagovaralo, pregovaralo, dogovaralo.


Image and video hosting by TinyPic


Slikavalo!


Image and video hosting by TinyPic


I potpisivalo!


Image and video hosting by TinyPic


Tu i tamo bi zvrcnili mobiteli.
Snjeguljica (Carlina asocijacija na moju robu, a meni se baš svidilo)….. moderna verzija. Sa mobitelon. Hmmm… biće je zove princ na bilon konju…. opssss…. brodu….
Ova slika je….. sad me vidiš, sad ne vidiš!
Kome uspije, uspije!

Bliži se ponoć. Snjeguljica ide na spavanje! kiss

I skoro četiri ure prošlo je u tren. U priči, smihu i zafrkanciji.

Uh…. Odužilo se ovo moje slaganje posta.

Povirite do carle i marčeline

- 14:58 - Ostavi trag (42) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.08.2009.

ŠUŠI - BUŠI POST

Usrid lita, na ovu gužvanciju i vručinu i to još buson, odit u Split je ipak malo šašavo. A kako ja povremeno spadam u takva stvorenja onda napravin i takvu ludoriju. Ma, dobro, aj, nije baš ludorija. Obično iman obavit nekakav poslić.
A onda van je baš dobro zaglumit strankinju.

E…. i onda to izgleda ovako.
Obučen trikvarte jer se u njima najkomodnije osjećam. Otkačene su….. imaju patente na nogavicama i onda se lipo mogu raskopčat prema potribi. Spuštenog su struka i kako su mi se malo rasklapale obično mi još malo spadnu i onda mi mater popizdi i ronja: Sutra ćeš mi se žalit da te bolidu kosti I bubrizi! zijev
A šta ćeš…. mater ka mater!
Radi iste stvari grintan i ja onima svojima. A ja san ka i one. Ustvari, one su me i nagovorile da počnen nosit gaće spuštenog struka. thumbup
Majica naravno minimalna, ali mora pokrit drob.
Kosu skupin velikom kvačicom pa bude to neka šuši-buši frizura.
Na oči obavezno očale
Torbica i veliki crni ruksak na rame i aparat u ruku.
Ha ha…. bar me niko čudno ne gleda!
Pa pomalo niza skale


Image and video hosting by TinyPic


Sveti Duje


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Peristil


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Niz Marmontovu


Image and video hosting by TinyPic


Priko rive


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Kukuruz


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Kraj kapetanije


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Skoknit malo na brod.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


I pomalo doma.

Elyce… jupiiii… kupila san kupaći. nut


Image and video hosting by TinyPic


Ljudi moji, nikad brže u životu nisan nešto kupila.
Ušla san u dućan i rekla ženi šta tražin.
-Vi ste broj 38… imate ova dva modela.
Uzmen samo jedan. Proban i platin.
Mislin, ispeglan. Karticu, naravno!
A više se i ne kupan. cry

Jebiga…. Pa je napon, a nisan spremila ovo šta san napisala.
Sriča da je kompjuter pametan pa sam spremi. cerek

- 07:56 - Ostavi trag (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.08.2009.

IZLOŽBA FOTOGRAFIJA: BLOG.HR-EKIPA

Službeni plakat izložbe - Galebovih ruku djelo.


Image and video hosting by TinyPic


A sve je počelo na jednoj kavici na kojoj su se našli Carla, DALmata i Galeb. Ovaj trojac došao je na ideju da organizira blogersku izložbu fotografija uz blog druuženje.
I onda su nam poslali pozive da odaberemo po pet fotografija po osobnom odabiru.
Naravno, za mene je tu nasta problem. Jer, nikako se nisam mogla odlučit. Svakoj slici sam našla manu, sto čuda.
Nakon mukotrpnog posla, odabrala sam ih deset, pa onda pet. I onda san malo pilala muža. Pa mi je bila prijateljica iz Korčule. Pa sam malo i nju gnjavila. Njima se svidija moj odabir a ja još uvik nisan sigurna.
Nakon toga naš domaćin je napravija sve ostalo. Tisak, uokvirit slike, sve poslagat na zidove.


Image and video hosting by TinyPic


Pripreme su se privele kraju.
I to otprilike izgleda ovako.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Uz domaćine Carlu, Galeba i DALmatu na izložbi sudjeluju: Gustirna, Filipinka, Brod i ja.
Koje smo slike odabrali…. eeee…. Lipo protegnite nožice i posjetite nas.
Bit će nam zadovoljstvo.

Otvaranje izložbe

14. 08.2009. u 19:00

U prostorijama
Gradskog kotara Gripe
Matice hrvatske 16
Split


Image and video hosting by TinyPic


Sve slike san skinila iz Tinela!

- 07:47 - Ostavi trag (27) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.08.2009.

TAJNE MORA

Image and video hosting by TinyPic


Bez puno riči.


Image and video hosting by TinyPic


Upalite. Poslušajte.





Zamislite udaranje i miris mora.
Izgubljenu školjku.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Poneku travku.


Image and video hosting by TinyPic


Kamen.


Image and video hosting by TinyPic


Tajna mora.


Image and video hosting by TinyPic


Mislim da mi triba malo odmora.
S nekim.
Bar u snu.
Moru ispričat tajnu.
Slušat tajnu mora.


Image and video hosting by TinyPic


- 10:52 - Ostavi trag (27) - Isprintaj - #

srijeda, 05.08.2009.

NIJE LIPO VIDIT

Image and video hosting by TinyPic


Postoje tako neke stvari koje me uvik i iznova mogu razljutit. Ovo je malo ufino, da ne rečen nešto prostije.
Obično tako dok skačem po škrapama i pokušavam nešto slikat, manje ili više uspješno, nije uopće važno, u kadar mi ulete i neke jako grube stvari. Nešto šta me natira na grintanje.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pa tako ponekad slikam, pa gledam, brojim.
Muž onda kaže…. Pa šta ćeš, nisu svi ka i mi?
Vjerovatno je tako.


Image and video hosting by TinyPic


Znam da je nekima more samo onako…. Škrapa vjerovatno tlaka jer se ne može komodno uć umore. Znam da ne teče svakome more u žilama.
Ali isto tako ne mogu razumit da se smeće može ostavit iza sebe. Vjerovatno je to dio kućnog odgoja.
I tako bi se ponašali na bilo koje drugo misto.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Evo ja sad ovo tipkan i kraj mene je smoki. I čini mi se da je to isto ka da ja sad ovu kesu smokija bacin nasrid sobe.


Image and video hosting by TinyPic


Ali , evo i nešto lipo. Prije neki dan smo bili na more i blizu nas je bila obitelj, mater, otac i dvoje dičice. Znate kako je s dicom….smoki, čips, keksići, sendvići, sokovi, sto čuda….. kad je došlo vrime da idu doma, dičica su uzeli kese i sve, doslovno sve pokupili za sobom.


Image and video hosting by TinyPic

- 11:29 - Ostavi trag (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.08.2009.

FJAKA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Fjaka. Naravno da znate šta je fjaka. To van je ono posebno stanje tijela i uma.
Kad mi se ništa neda.
Pa mi se najlipše ispružit ispod bora. Leć, sklopit oči i slušat cvrčanje cvrčka.
Pa mi se neda niti umore poć.
Neda mi se niti dignit i nešto slikat. Pa nastaju ovako ležeće slike. Sa nakrivljenim morem.

Jer…. Ko će sad poć micat ruku i aparat. Pa su zato svaku malo i moje noge u kantunu.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Dičica guštaju, brčkaju se.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Triba napunpat brod.


Image and video hosting by TinyPic


I onda u neko doba počinje povlačenje sa plaže.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


A gospe moja….. koliko rekvizita!
Kako in se da!
A meni dikod teško I šugaman nosit.


Image and video hosting by TinyPic


- 09:54 - Ostavi trag (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Svibanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (7)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (11)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (9)
Listopad 2012 (9)
Rujan 2012 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo priče o meni, malo o Gradu, moru, povremeno grintanje, radost i smijanje i sve uglavnom popračeno fotografijom.

    mojeciovo@net.hr

Moja lista

Sličice

  • "Fotografija je jedini medij koji svojim samim nastajanjem ima status autorskog djela.
    U momentu pritiska na okidač osoba koja je pritisnula okidač postaje autor fotografije i njegovo je djelo pod zaštitom Zakona o autorskom pravu.
    Osoba koja javno koristi autorsko djelo dužna je pri svakom korištenju naznačiti autora.
    Fotografija je uvijek autorsko djelo pa prema tome ne mora biti posebno označena da bi bila zaštićena, ona je uvijek zaštićena."







  • ŽELJA

    Želio sam te danima, želio godinama
    i želja je bivala sve veća, a nada sve manja
    i umirao sam pomalo od želje i beznađa
    i umro sam sasvim i više me nema,
    a želja je moja uvijek živa ostala
    i bez mene živi, u zraku izgubljena.

    Nikola Milićević



    LJUBAV

    Zgasnuli smo žutu lampu,

    Plavi plašt je pao oko tvoga tijela.
    Vani šume oblaci i stabla,
    vani lete teska bijela krila.

    Moje tijelo ispruženo podno tvojih nogu.

    Moje ruke svijaju se, žude, mole.

    Draga, neka tvoje teške kose
    Kroz noć zavijore, zavijore

    kroz noć
    Kose moje drage duboko šumore
    kao more.

    A. B. Šimić



    ZVIJEZDE U VISINI

    Ne ljubi manje koji mnogo ćuti
    on mnogo traži, i on mnogo sluti,
    i svoju ljubav (kao parče kruva
    za gladne zube) on brižljivo čuva
    za zvijezde u visini
    za srca u daljini.

    Ćutanje kaže: u tuđem svijetu
    ja sanjam još o cvijetu i sonetu,
    i o pitaru povrh trošne grede,
    i o ljepoti naše svijetle bijede,
    i u zar dana i u plavet noći
    snim: ja ću doći, ja ću doći.

    Tin Ujević