Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/mogway

Marketing

Randy Mamola komentirao ugovore na kraju sezone...

Prošle godine približno u ovo vrijeme svi smo pričali samo o Valentinu Rossiu i njegovom prelasku iz Honde u Yamahu, i mnogi od nas nisu mogli vjerovat da se to uistinu i dogodilo.
Jedini prelazi koji su bili zanimljivi bili su oni Neil Hodgsona i Rubénsa Xausa koji su iz Superbikea prelazili u Moto Gp i prelazak Colin Edwardsa koji je postao vozač Honde.
No ove godine imamo o čemu pričat.
Najvažniji prelasci do današnjeg dana bili su oni Carlosa Checa u Ducati te naravno onaj Colina Edwardsa koji će ga zamijenit u Yamahi.
U oba dva slučaja pričamo o veoma važnim prelascima koji će zasigurno pridonijeti atraktivnosti utrka i samim time bit će zanimljivo pratit ova dva pilota slijedeću sezonu.
Neki su bili kritični prema Ducatievom ugovoru s Carlosom jer ako se prisjetimo protekle dvije sezone njegovi rezultati nisu bili na nivou.
Ove je godine nekoliko puta predvodio utrku i jednom se popeo na podij, ali zasigurno u Yamahi više nije bio dovoljno motiviran te je imao potrebu za promjenom.
Zasigurno je veoma talentiran vozač i njegova vremena na prvim testovima sa Ducatiem u Valenciji dokazuju nam da je napokon našao pravi stimulans.
No, dali će to bit dovoljno za izazvat regularno Valentina Rossia? Vidjet ćemo, ali sigurno će biti teško, dovoljno nam je pitat vozače kao što su Loris Capirossi,
Max Biaggi, Sete Gibernau i Makoto Tamada, koji su to pokušali učinit protekle dvije sezone.
Na prvi pogled moram priznat da mislim da će Edwards morat jako puno truda uložit u Yamahi. Jer kada se uđe u službeni Yamaha tim rame uz rame sa Svjetskim prvakom
nedvojbeno je da će biti pod pritiskom postizanja dobrih rezultata. Iako će Colin imat veliku potporu od strane Yamahe, jer on uz Rossia ima jedini razriješene ruke.
Colin će imat na raspolaganju sve opcije što se motora i šasije tiče...Dakle sve drugo ostaje na njemu.
Prošle sezone Edwards s Hondom nije našao pravi put i to ju je možda koštalo titule konstruktora.
Honda je sigurno naučila lekciju i sad zna da prioriteti moraju postojat te je zato izabrala Max Biaggia i Nicky Haidena kao vozače za službeni tim.
No treba vidjet koliko će se to odrazit na Setea Gibernaua drugog vozača u Mototo Gp-u protekle dvije sezone.
Još jedan zanimljiv prelazak ove sedmice bio je onaj Marca Melandrija koji će vozit Hondu i to kao timski kolega Gibernaua.
Kao Chece, i Marco je ove sezone nekoliko puta briljirao, popevši se na podij dva puta, i sigurno ima dovoljno karizme da vozi na čelnim pozicijama.
Koji put nije imao dovoljno sreće, iako su neke situacije mogle bit izbjegnuta, za druge sigurno ne možemo okrivit njega.
Valentino Rossi,dobar prijatelj Marca Melandrija, savjetovao mu je da se pridruži timu Fausta Gresinia.
Sigurno je da Valentino poznaje Hondu bolje nego itko drugi i čini se da misli kako će se Marco dobro snaći u tom okružju. A k tome to je Talijanski tim što je od velike pomoći.
Pa mislim da možemo očekivati velika izneneđenja od Melandrija.
Čini se da će Melandrijevo mjesto u timu Tech 3 Yamaha preuzeti Toni Elias, pošto je Španjolac prošle sedmice probao motor u Valenciji. Toni vozi često Supermotard pa mu
snaga i težina motora u Kraljevskoj klasi ne bi trebale pravit probleme iako je do sada godinama vozio samo klase 250cc i 125cc.Moto Gp će mu otvorit oči jer ima puno
dobrih vozača na motorima kraljevske klase koji su usprkos tome nakon završetka svake trke odlazili kući bez osvojenog jednog boda.
Na početku će osjetit velik pritisak i sam način na koji će se on ponašat u toj situaciji ovisit će o daljnjem toku njegove sezone.
Svake će se sedmice borit za ulazak u zonu bodova, dok će njegovi sunarodnjaci Sete Gibernau i Dani Pedrosa pobjeđivat neke utrke.
Toni se uopće ne treba zaokupljat time, nego dat svoj maksimum usprkos svemu.
To su do danas službeno potvrđeni prelasci, za ostale se možemo samo nagađat.
Ali jedan ugovor koji se bliži svom pozitivnom rješavanju je onaj Trya Balyssa, koji bi trebao zajahat Hondu tima Sito Pons.
Jako sam nestrpljiv da ga vidim u akciji na novoj Hondi iako će bit čudno vidit broj 12 na novom motoru, ali nadam se da ćemo ga gledat na čelu kolone kao na
posljednjoj utrci sezone u Valenciji. Što je zasigurno i moguće.
Ostaje nam i pitanje tko će biti timski kolega Baylissu. A kandidati su Alex Barros, Makoto Tamada i Ruben Xaus.
Xaus bi mogao vozit Yamahu s Eliasom a ako se to dogodi Luis D d`Antin˛trebat će tražit dva vozača da popuni mjesta Španjolca i Neila Hodgsona.
Britanac će 2005. vozit AMA Superbike. Hodgson je ovu sezonu imao puno problema sa timom i motorom, koji se kvario više puta.
Nadam se da će se snać u Superbike-u, i mislim da pričam u ime mnogih kad kažem da se nadam njegovom brzom povratku u Moto Gp.


Post je objavljen 14.11.2004. u 20:03 sati.