Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aveherc

Marketing

fakultet

Dopizdile su mi priče o smilu postojanja ljubavi sreći i transcedenciji boljem lošijem patnjama tlaku pizdama pizdunima dogadjajima koji se ne tiču nikoga. Dragi profesori pročitajte ovo molim vas. Na vas se odnosi. Vi dovodite čitave generacije do ludila frustrurate ljude hvališete se titulama i sranjeima okupirate i oblikujete mlade mozgove. Čemu čemu sve to kada nije na pravi način. Ovo vam je priča svakog studenta. Niko to neće reći vama ali tako je. I to ne samo obična priča već svakodnevna a zahuktava se za vrijeme ispita. Opet se vraćam onome sranju o životu šta s njim. Malo sam učio organizaciju i jedna teorija mi se posebno svidjela tj. dvije ili tri zavisi kako se gleda. Jedna je teorija x i y . po iksu prosječan čovijek ne voli rad izbjegava ga i ne voli odgovornost i da bi se na to natjerao potrebna mu je motivacija u smislu kazne nagovaranja, otkaza ili oduzimanja statusa, nepolaganja ispita, ne davanja stipendije i slično . po ipsilonu prosječan čovijek voli raditi, to mu je urođeno i većina ih želi odgovornost i želi da se naučiti na odgovornost . onda mi dolazi organizacijska teorija koja malo zvuči kao oprečna od ove prihvaćene. Organizacija je skupina ljudi koji uz najmanji mogući napor želi doći do ostvarenja plana. koja je točna nije ni važno ali po kojoj god se ravnali svejedno ljudi kada dođu do nečega bilo im mjesto tu ili ne ne prihvataju alternative i ostaju tu na povoljnom mjestu što duže mogu. Samo da li obavljaju svoj posao s najmanjim naporom. Mislim da da a to se posebno odnosi na političare i slične. Šta želim reći je da nikome nije jasno koji je smisao života a mi toliko prihvatamo neodgovornost i miopiu da nije ni važno. Da li je to ljubav možda taj smisao. Mogao bi slatkorječivo srati o ljubavi romeu i juliji o dvoje zaluđenih tinegera, golubčićima i golubima, ružama, pjesmama i plesovima sa voljenim, poljubcima vrućim i žestokim da ih se uvijek sjećaš, o mišljenju na jednu osobu svaki dan i o svemu tome satima i siguran sam da svako može, ali na vašu nestrpljivu sreću neću. Odavno sam zaljubljen, ali ne mislim da je to smisao tj sigurno nije jer spreman jesi da daš sve, da odustaneš od svega i učiniš sve ali to nije smisao. Šta je smisao mrava u njegovom životu. Sad jedan od mnogobrojnih pizduna kritički govori ah evo ga sveo se je na mrava patetika .. e pa pizdune prva stvar je da postoji previše iskompliciranih stvari a ovu kompliciraju od postanka. Smisao života jednog mrava je da živi za maticu da radi za nju čitav život i on je sretan u tome živi radi hrani se i luta bez misli o ubijenju krađi učenju uništenju ljutnji ljubavi pričama ili bilo čemu.... pa u čemu je sad fora... nemam pojma .... mene jedino fascinira da mrava ima bezroj i ni jedan ne smeta onom drugom niti ga sprječava u napredovanju.... nije to odlika ljudi dragi moji profesori, političari, studenti, svi svih spolova nacija vjera i svih ostalih sranja u koja i ja pripadam.... sve je postalo komplicirano sjebano... da ne bih pričao o istim sranjima kao i svi jednostavno ću navesti neke probleme a zatim ću konkretno reći šta ja mislim o tom postojanju životu misteriji nepoznanici i sličnim sranjima ...a možda se misli stope u jedno tko zna.... s obzirom da volim govoriti pozitivno hmmm .... ovo će biti jako pozitivno ako se promjeni.... svi ispiti su prije i nakon ljeta...... ljeto propada svi su u isto vrijeme..... probajte vi naučiti 5 knjiga od 200 strana u prosjeku u 20 dana .... znam znam pa što ne učite tjekom čitave godine dragi studenti samo trebate biti marljivi .... kurac to isto ti dodje kada svaki dan imaš predavanje iz 5 do 6 predmeta .... nemaš pojma šta bi učio a kada čitaš sve u isto vrijeme isto ne znaš ništa ... pa dok se odlučiš za određene predmete ništa. A kad odabereš to su dva koja naučiš dobro a ostalih 5 moraš naučiti u 15 dana maksimalno.... To bi se trebalo promjeniti blokovskom nastavom i nadam se da hoće.... sljedeća stvar je način nakoji se polažu ispiti.... da li oni testiraju naše znanje jer kada izadjemo sa ispita ma 30 do 35 sekundi max znamo nešto poslje nemamo pojma ni na kojem smo ispitu bili .... zašto tko je krivac za to .... pa profesori.... u stranim zamljama profesori shvaćaju da su oni tu radi studenata, a ne studenti radi njih ( da nema nas znate dragi profesori šta bi vi radili i za šta bi vi plaću dobivali).... ovakvi ispiti pokazuju da mi samo gomilamo nepotrebne podatke koji apsolutno ne koriste ničemu a do njih se može lako doći.... ne kažem ja da tih podataka ne bi trebalo biti ali ima načina da se oni integriraju na bolji način....( uzet ću banalan primjer gdje ja kao student dolazim da radim u banku a nemam pojma kako se išta praktično radi.... ali zato znam izvesti drugu derivaciju jeeeee ) predavanja o moj bože ( bolje zvuči na engleskom) pa kojeg god studenta se pita bio je na predavanjima za koja nema pojma kako se profesor zove kako izgleda i a da zna o čemu je pričao bože sačuvaj.... osobno sam bio na predavanjima kada kažem na predavanjima mislim na SVAKOM predavanju iz predmeta o kojem ni sada nemam pojma .... da ovo malo i naglasim nemam apsolutno pojma ne znam ništa o tom predmetu ništa a bio sam na svim predavanjima.... jel to do mene vjerovatno jeste, ja sam jedan od onih glupih studenata što ne slušaju pomislit će profesor ali jedna je činjenica nitko ko je bio tu nema pojma ništa o tom predmetu i ništa nikad nije naučio od profesora direktno.... sada se postavalja pitanje da li je na takvom predmetu uopće potreban profesor .... ako studenti nista ne nauce od njega a na kraju kod njega poloze ispit onda mogu i sami uciti .... ti profesori sami sebe isključuju a toga nisu ni svjesni.... hajmo dalje kakav profesor treba biti ? onda šta je? trebali bi pustati sve pa da ljudi izlaze glupi s fakulteta? Jel to ja zagovaram?.... nedaj bože ....ali zagovaram da svakom fakultetu treba psiholog za profesore, za studente i organizirani plaćeni seminari za sve profesore barem jednom godišnje iz predmeta psihologija ljudskog uma motivacija i usmjeravanje.... ima profesora čija su predavanja toliko zanimljiva da se na njih dolazi u 8 u jutro iako on sam kaže ne morate dolaziti ako nećete da slušate niste obvezni.... što onda studenti dolaze?.... jer to je profesor poslje njegovih predavanja studenti ne da izlaze nadograđeni za znanje nego izlaze i željniji za znanjem .... dobiju zanimanje potakne im maštu, dadne uputstva u isto vrijeme gdje mogu zadovoljiti tu želju za znati više i oploditi svoj um nečim boljim i korisnim.... takav profesor treba biti ne postoji dosadan predmet samo postoje ljudi koji misle da su profesori ali ne znaju prenjeti znanje što je u stvari smisao postojanja profesora.... profesor je tu da studentu prenese znaje i tu je zbog njega a studenti su smisao njegova postojanja a on u isto vrijeme nije smisao postojanja tih studenata .... mada se neki nameću da budu upravo to.... svi koji nameću ideologiju, i svja mišljenja ideale nekome na pogrešan način su mentalni teroristi no o tome ću drugi put.... vraćam se na organizaciju.... miopiu, menagerske sposobnosti, ljubav prema onome šta tko radi, mogućnost izbora, kvalitetnu referadu, nove tehnologije napredak i ostale sitne stvari neću ni spominjat da nebi zaradio previše ( 10 KM je po stranici) da se vratim malo onom hinjavom smislu ... svak svoj pronadje ali smisao studenta je da završi fakultet i da zatim gradi budućnost koja ne bi trebala biti samo sebična jer ako mi more dosadi za 5 dana sve će .... jedino što ne može dosaditi je konstantna gradnja, prijatelji ljubav rad i stvari koje donose zadovoljstvo svima a na kraju i priznanje te samoaktulizaciju onome tko ih radi ali ne preko gaženja drugih.... nisam ni sentimentalan ni papak niti se šalim samo smatram da treba raditi da bi dosli do nečega a to se ne može ako se ne dobije želja za to na fakultetu..... kakva je korist od studenta koji izadje sa fakulteta na rubu živaca.... a nema pojma o ničemu jer sve one besmislene nizove podataka ili bar većinu je zaboravio 35 sekundi nakon ispita... ako je bez dodatnih sposobniosti koje je naučio sam jedino što mu preostaje jes gurnuti prst u šupak i pokušati povratiti, a svi znamo da se tu ne gura prst ako pokušavaš povratiti .... no on to nije vidio u praksi a podatci su mu se pomješali.... zato učiti učiti i samo učiti, jedino tako možeš razlučiti šta je dobro a šta nije šta se može učniti a šta ne smije (TBF) ...


Post je objavljen 15.09.2004. u 17:28 sati.