Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/int505

Marketing

Cijene novih i polovnih 505-ica

505-ice su značajno kvalitetnije napravljeni brodovi od drugih klasa i ako su dobro održavani, trupovi ostaju čvrsti i nakon 10-20 godina. Epoxy i karbon su se počeli upotrebljavati još krajem 70-tih za gradnju i ojačanje dijelova broda sa većim naprezanjem.

Okvirne cijene:
- novi brod: od 10.000-16.000 Eura opremljen sa jedrima
- konkurentan brod, broj 8400 i noviji, tj. od 93. godine nadalje: 4000-7000 Eura
- 85-92. godište, sa dobrim jedrima i opremom: 2000-3000 Eura
- nešto starije od 85-te, još uvijek ok za jedrenje, zavisi od stanja: 500-1500 Eura.
Cijene uključuju i prikolicu i kolica za spuštanje u more.

Ako pogledate listu prijavljenih brodova na ovogodišnjem svjetskom prvenstvu, najstariji brod je GER 5896 iz 1977-me godine!!! Isto tako prijavljeno je dosta brodova sa brojem 6xxx i 7xxx, dakle 78-87 godišta. Ako imate brod sa početka 80-tih koji je očuvan ili renoviran, sa dobrom opremom možete još uvijek uspješno jedriti na regatama. Nećete ući u prvih 20, ali zar je samo to bitno?

Brodovi su značajno jeftiniji u UK nego npr. Njemačkoj ili Francuskoj.
Tražio sam brod skoro pola godine, vidio sam puno toga po oglasima. Pogledati prvo za oglase na www.int505.de i www.sail505.org.
U UK-u se mogu pronaći stariji brodovi za restauraciju jako jeftino, 100-200 funti.


Post je objavljen 02.06.2005. u 10:59 sati.