Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mladamamica23

Marketing

Objašnjenje

Evo dragi moji blogeri, dužna sam vam objašnjenje zašto me nije bilo sto godina sa vama.
Iskreno se nadam da će ovaj tekst pročitati netko od mjerodavnih ljudi i da će se NAPOKON nešto učiniti po pitanju brzine, efikasnosti i stručnosti ljudi zaposlenih u T Comu.
Bombardiraju nas informacijama o tome kako DT nezakonito otpušta radnike, da ima monopol, a nikome nije palo na pamet da se ti isti radnici otpuštaju zbog pomanjkanja stručnosti i znanja o profesiji kojom se bave.
Nažalost, otpuštaju se uglavnom mladi ljudi jer, zna se, tko je zadnji došao, prvi odlazi. Skoro pa sam uvjerena da i u jednom od naših mnogobrojnih Zakona postoji i odredba o tome.

Molim vas pročitajte ovaj tekst do kraja i uvjerite se kroz šta sam sve ja morala prolaziti da bih uvela MaxAdsl i da vidite tko je ostao raditi u Hrvatskom Telekomu.

No, da započnem.
Uzela sam MaxAdsl.
Znala sam da ću se u skoro vrijeme preseliti pa sam pitala gospodina koji mi ga je došao instalirati hoće li bit kakvih problema oko toga.
Gospodin mi je rekao da neće bit nikakvih problema, napravi se Zahtjev za preseljenjem priključka i stvar je sređena.
Kako je do kraja mjeseca preostalo svega nekoliko dana, savjetovao mi je da se ne spajam dok se ne preselim jer je prva tri mjeseca sav promet besplatan, pa zašto da se odmah spojim i potrošim prvi mjesec?
Poslušala sam ga, nisam se spajala, za par dana smo se počeli pakirati i preselili smo se.
Treba preseliti i Adsl. Ode moj Rade u T Centar, kaže tako i tako je, trebam preseliti Adsl, a službenica na šalteru ga blijedo gleda.

Kaže da ona NE ZNA kako se to može napraviti i može li se uopće preseliti. Ovaj moj misli da ga ona zeza.
A ona njemu da se spoji na Internet i da na njihovom portalu pogleda kako se to radi!
Čekaj malo, ko je ovdje lud?
Pozvala je svog kolegu, uzeli su Zahtjev za priključenjem Adsl-a, precrtali ono "priključenjem" i napisali "preseljenje".
Kažu, za nekoliko dana će ga kontaktirati, doći će njihovi ljudi i preseliti priključak.
U redu.
Prošlo tjedan dana, a ono ništa.

Kako sam znala da kod ovih ovdje nema sreće, zvala sam 0800 9000. Tamo mi operaterka kaže da oni nikakav zahtjev nisu dobili. Dogovorile smo se da će ona meni faksirati obrazac koji ispunjen moram vratiti. ODMAH.
Ja to i napravim.
Kaže ona meni:"U toku sutrašnjeg dana će vas netko kontaktirati vezano za priključenje. Najkasnije preksutra"
"U redu"-velim ja
Prošlo par dana, a ono opet ništa.

Ja ponovo zovem 0800 9000, javi se drugi operater, ni on nema pojma o čemu ja pričam.
Ja luda ko kupus.

"Pa faksirala sam vam nazad obrazac koji ste mi poslali"
"Ma koji obrazac?"-pita on mene
(Ja već postajem, šta ja znam, luda, bespomoćna, histerična, nemoćna,...)
"Slušajte, već 15 dana pokušavam preseliti Adsl s jednog telefonskog broja na drugi a vi mi ne dopuštate. Šta da napravim da se to omogući?"- jednostavno nisam znala šta da mu drugo kažem
"Koji obrazac ste nam faksirali?"-pita on mene
Ja ga pronađem, a on meni:"Da, to je taj obrazac, ali ja ovdje ne vidim da ste nam ga faksirali. Na koji broj ste ga faksirali?"
Ja mu izdiktiram, a on sa podsmjehom:"Gospođo, oni nisu ovlašteni to raditi. Dajte vi to meni faksirajte na drugi broj"
Ja sad ne znam da li da vičem ili da se smijem samoj sebi.
"Bit će sređeno, ne brinite se. Čujemo se"
"Hvala vam"

I stvarno, odmah sutradan nazvala me jedna gospođa koja je nakon provjere rekla da će MaxAdsl bit uključen već sutra.
Za par sati nazvala me druga gospođa isto vezano za MaxAdsl.
E, to mi je odmah bilo sumnjivo.
Ona kaže:"Gospođo, ime na koje glasi novi telefonski priključak nije ime vašeg supruga, i zato vam ne možemo pomoći"

(Prije nego smo se preselili, moj muž je otišao u THT da promijeni ime pretplatnika jer priključak glasi na ime njegove bake koja nam je ustupila kuću. Znali smo da telefon mora glasiti na njegovo ime da bi preseljenje MaxAdsl-a bilo moguće. Da, uključili su nam telefon pa smo pretpostavili da glasi na njegovo ime ali bili smo u zabludi. Oni su uključili telefon bez mijenjanja imena pretplatnika jer se to RADI U SPLITU, RUČNO, IMAJU PUNO POSLA I MOLE STRANKE ZA STRPLJENJE.
Strašno. U kakvoj mi to državi živimo? Za uključiti telefon imaju samo jedan klik mišem, a kad treba obrisati neki podatak i upisati novi, onda imaju puno posla. Mole me za strpljenje. Ma koje strpljenje?????????)

Gospođa na telefonu mi je (nakon što sam joj sve ispričala) rekla da ću bit ukopčana čim ona u kompu vidi da telefon glasi na Radu.

Da ne duljim više, bole me prsti, prošlo je još 20tak dana i 5-6 naših ljutih posjeta T Centru u Šibeniku, pisanja još(?) jednog zahtjeva dok me nisu priključili.

A to?
Kaže meni tip:"Trebamo otić na vašu staru adresu da ja uzmem razdijelnik, on je u našem vlasništvu, ja ga trebam odnijeti do vas, u vaš novi stan, vi to niste ovlašteni raditi."
"Razdijelnik je kod mene"
"Zašto?"-pita on mene

Ono što sam mu ja izgovorila, ta bujica riječi, to se ne da predočiti ovako. A i ne sjećam se više svega.
Uglavnom, JUČER mi je MAxAdsl bio ukopčan bez da je itko bio kod mene, niti je tko zvao, niti je tko tražio fu*king razdijelnik, niti bilo šta. Samo su me nazvali da me pitaju radi li.
E, pa radi.

I što sad reći na kraju? Toliko sam izmrcvarena, iscrpljena, ni sama više ne znam.
A ovi ljudi u Hrvatskom Telekomu?
Tako su nestručni, neljubazni, arogantni.

Poruka novom operateru: WE ARE WITING FOR YOU



Post je objavljen 26.03.2005. u 19:46 sati.