Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/moody

Marketing

Iphone + zrcalo


Pojam „Selfie“, koji se poistovjećivao sa sebeljubljem, bila je 2013. riječ godine.

Roditelji Selfie-generacije su im govorili kako su oni posebna posebna djeca i da mogu biti Nešto Posebno - samo moraju to htjeti.

S druge strane trendovi socijalnih mreža i odgovarajuća tehnologija ih je u njihovom razvoju usmjeravala na vlastiti stil i osobnost.

Iako je većini u startu ideja ogoljavanja vlastitog “Ja“ bila odbojna s vremenom su takvi postali manjina i sve je više onih koji se kroz objavu selfieja suočavaju sa samim sobom.

Slijedila je mukotrpna borba za sakupljanjem lajkova.

Selfie generacija odrasta u vrijeme osjećaja nemoći zbog razvoja društva, pa je selekcija vlastitih fotki i njegovanje ciljanog profila nastao kao odgovor na tu nemoć i pokušaj njenog pretvaranja u suprotnost – vlastitu svemoć.

Jer, granice ne postoje.

Kad društvene i obiteljske spone popuste, a priroda nanese svoje mijene, selfuređivanje vlastitog izgleda je postalo i sredstvo jačanja sigurosti i samopouzdanja koje im nitko ne smije oduzeti.

Baš kao što su im i roditelji znali reći.

Oblik prilagodbe im daje tu sigurnost.

Image and video hosting by TinyPic


Post je objavljen 28.05.2018. u 12:17 sati.