Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wish-you-were-here

Atena

Dogovor je pao da idemo u Atenu...Nasli smo se u Zagrebu jer nam je bus kretao od tamo...Dosli smo dan ranije tako da malo odmorimo prije puta...Polazak je bio u nedjelju kasno navecer...Obicno zajedno kasnimo, ali ovog puta smo stigli jos i ranije...Vozili smo se cijelu noc i kroz jutro smo prvo dosli u Skopje..Prvo smo isli u razgled grada pa potom u hotel...Nakon sto smo malo odmorili opet smo otisli do centra...Mogu rec da me ugodno iznenadio grad...Fontane su predivne i posebno navecer kad sve svijetli u bojama...

Rano smo isli lec jer smo bili premoreni, a i ujutro smo se morali ranije dignit...Na putu za Atenu smo obisli Meteore...To me mjesto posebno odusevilo...Bili smo i u posjet jednom samostanu na vrhu tih stijena...Nakon tog smo isli vidjet kako se rade ikone...Usput smo negdje na autocesti vecerali...Necu zaboravit tvoj izraz lica za ono sta si narucija, a nisi zna sta je tocno :D...Inace hrana u Grckoj mi je bila super...Kasno navecer smo stigli u Atenu...Sutra ujutro smo isli na Peleponez...Prvo smo obisli Epidaurus pa potom Mikenu i kasnije gradic Nafplion...Kazaliste u Epidauru mi je bilo super za vidit...U povratku smo stali kod Korintskog kanala...Zanimljivo to izgleda...Taman smo potrefili kad je brod prolazio...Kad smo stigli navecer u Atenu isli smo malo dir do trga Monastiraki i usput nesto kupit za jest...Nocu je lip pogled na Akropolu jer je cijela osvjetljena...Krcato ljudi je bilo na ulici ko da je dan...Ajme kad se sitin onog s narukvicama hahahaha :D...Iduci dan smo isli pjeske po centru...Obisli smo sve glavne trgove, bili smo u cetvrti Plaka gdje ima krcato trgovina...Prosli smo Nacionalnim vrtovima i vidili stari stadion te Hadrijanov luk i Zeusov hram...Popeli smo se i na Akropolu odakle je predivan pogled na cijelu Atenu...Bili smo malo i u shoping hehe...Taj dan smo prosli preko 20 km...Iduci dan smo isli u Delfe pa potom u Solun...Navecer smo isli malo u obilazak Soluna...Skroz je drukciji od Atene...Dosta je mirniji grad...Ujutro smo setali uz njihovu rivu i oko 3 popodne smo kretali natrag za Zagreb...Sve u svemu bilo mi je predivno bas...Zaj mi je eto sta nismo vidjeli otoke, ali bit ce valjda i prilike za to...Ipak ne mozes u Grcku doc samo jedanput jer se ima puno toga za vidjet...Jedva cekan nova zajednicka putovanja :)...I nadan se da se vidimo uskoro :*

Post je objavljen 23.04.2018. u 15:17 sati.