Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/mcmlx

Marketing

vrijednosni interes

Svima su puna usta vrijednosti,
posebno političarima.

Kunu se u njih i napuhavaju ih, pozivaju se na njih i ukopavaju se iza njih.

Tvrdi se da društva (pa i naše) počiva na njima i vjeruje se u njih, postavljaju se kao etički imperativi i ciljevi djelovanja, a zapravo malo toga je tome tako.

Ispada smiješan tko tvrdi kako društvo počiva na pravednosti, jednakosti, solidarnosti, slobodi, ljudskom dostojanstvu čovjeka i inim common values.

Društvo počiva na međusobnoj međuovisnosti individua kroz nužnost, u ime zadovoljenja potreba – zastupati vlastite interese. U konačnici sve temeljne potrebe (hrana, ljubav, smisao, idnetitet, ...) mogu se ostvarivati samo u povezanosti s drugim ljudima.

Samim time nisu vrijednosti te koje čine stožernu poveznicu društva nego –interesi i stime povezano ponašanje ili djelovanje.

Ono počiva na verbalnoj i neverbalnoj razmjeni među ljudima, ukratko na komunikaciji, a komunikacija uglavnom ima za cilj – uvjeriti druge u vlastite interese.

Tako se Društvo može promatrati kao veliku pozornicu međusobne manipulacije.

Kod teme manipulacija do izražaja dolaze – vrijednosti.

Da bi se proguralo vlastite interese, potrebno ih je samo malo u komunikaciji umotati u plašt obzirnosti kako bi kod drugih ostavili dojam Zajedništva i tako zamagliti stvarne, egoistične motivatore.


Bilder-Upload.eu - share DEINE Bilder
TBC


Post je objavljen 06.09.2017. u 12:27 sati.