Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bellistra

Marketing

Jer turizam je, ...

Kako se turistička sezona priblizava svom vrhuncu,tako ljudi koji zive od i pored turista imaju (uvijek!)nešto za reći...čitaj grintat!..
Oni koji žive od najma svojih gajbi,vila,sela i šatora..uglavnom su zadovoljni..jer eto ti se ljudi negdje moraju smjestit..a uz to još i platit (masno!..ukoliko nisu na crnjaka..)..oni koji žive od usluga koje pružaju turistima..i ne samo njima..ugostitelji,trgovci..i sl. uglavnom nisu (javno) nikad zadovoljni...nikad im dosta(para!)..al im je turista pun q...!,najrađe bi da samo pare ostave
No,da ima turista i "turista",brate ima...i to doista svakojakih vrsta..ne mislim tu konkretno na one s lovom i one s manje love..već one s mozgom i one bez mozga...
Oni s lovom misle da mogu sve radit sta im padne na pamet..kao banalnost primjera..šetat polu/goli po sakralnim objektima,trgovinama,kulturnim ustanovama ,penjat se po spomenicima i sl...opijat se do besvjesti,rigat,pišat,kenjat..pa i seksat se u javnosti...(meni osobno ne smeta,no takvo je javno mjenje...)..što u svojim domajama garant ne bi napravili,tj.ako i bi koštalo bi ih masno..a ovdje na predziđu balkana,moš šta oš!
Oni drugi ,s manje love..(sto im nije za zamjerit)..kulturne znamenitosti zamjeniše za trgovačke centre..a tu nemeres namirit potražnju ...kako mi bolja polovica radi u jednom od tih "hramova" znam iz prve ruke kako je tek tu zanimanje za "znamenitosti" neutaživo..a djelatnike nitko ne pita što spadaju s nogu,hramu(čitaj ..vječito nezadovoljnom vlasniku.!) daruju svakodnevno barem dva...pa i više sati...sve kako bi domaci i strani turisti(čitaj kupci)bili zadovoljni..naročito sad od 1.7.kad kulturne znamenitosti u tim hramovima poskupe..i po nekoliko desetaka kuna po artiklu...naravno u turisticim gradovima,jer u unutrasnjosti koja je udaljena nekih petnaestak ,dvadeset km...cijene su nepromjenjene..
Uglavnom hodočasnici su dobro došli,pa im se na ruku ide tako da su šoping hramovi velikodušno produžili radno vrijeme do kasne ure..neki do 24:00,hebaj ga moze nekom baš pet do dvanajst zafalit cocacola,il kondom za nedaj Bože...a kakoš ondak onu stvar u onu stvar...pitam se?..i opet tu nitko ne pita te "kulturne djelatnike" koji imaju i svoje obitelji,probleme i brige...mogu li?..ma šta mogu?!..moraju!..neš ti ?..ima ko će...zamjenjiva si roba...ko ona na polici!
To sto su te djelatnice samo OSOBE...PERSONAL...a inače ljudi,sa svojim imenom i prezimenom nakon i prije posla,sa svojom živom djecom,muževima/ženama,braćom,sestrama,roditeljma,rodbinom,kućnim ljubimcima...nekakvim ljudskim potrebama,emocijama koje bi po božjoj volji trebali ispunjavati...oni moraju emocije susprezati,kicmu sagibati..i osmjeh zalediti,te stalno se smijati...što dakako od svojih "vlasnika",i/ili njihovih podanika u vidu šefova nikad ne dobiju...čak štoviše,časte ih nadimenicama...tipa kravo,kozo,glupačo...kako bi valjda time dobili/e radni polet...
U to su se čašćenje...pred hodočasnicima ,nebrojeno puta uvjerili mnogi posjetitelji poznatog Hrvatskog lanca ,supermarketa u Poreču...no vlasnike to uopće ne zabrinjava...dok je netto dobit na kraju dana pozamašna,,boli gazdu ili direktora milokliz,za tamo neke OSOBE...što padaju s nogu,završe na hitnama,transfuzijama,psihijatrijama...

Jer turizam je u tjeku....

Post je objavljen 11.07.2017. u 09:12 sati.