Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/aneta

Marketing

Važno je zvati se Bloger



WEB+LOG= BLOG *veblog

Termin „veblog“ je prvi uveo Žorn Barger 17. decembra 1997. godine. Skraćenu verziju, „blog“, je prvi primenio Peter Merholz, koji je u šali reč „weblog“ razdvojio u frazu „we blog“ (mi blogujemo) i tako je i nastao glagol „blogovati“ što znači „uređivati neki blog ili pisati komentare na istom“.

Ova naizgled jednostavna formula mrežnog dnevnika veoma je složena rabota za ozbiljnog aktera i po prirodi svoga značenja namijenjena je zrelim osobama i značajnim temama kao vlastiti blog dnevnik, grupni, tematski i sl. Blog nije igračka niti psihoterapeutski ležaj - mjesto za liječenje frustracija - mada djeluje najpogodnije od svih mogućih mjesta, budući je besplatan i dostupan.

Blogeri vrlo često nastupaju kao interesna grupa. Čest je običaj ostavljanja komentara, najčešće međusobne pohvale istomišljenika. Ali, postoje, kao i kod elektronske pošte, blogerski spamovi, nepoželjan sadržaj koji nije u skladu sa temom bloga. Napredni servisi na Vebu, imaju spam-filtere koji sprečavaju komercijalne i komentare koji nisu u skladu sa temom bloga.
Što su blogeri uticajniji, njihov način kreiranja blogova približava se standarma etičnosti u klasičnim medijima.


Ugled blogera stiče se nakon dužeg vremena aktivnosti, i takvim blogerima nije u interesu da ostvareni kvalitet ugleda prokockaju ne-etičkim blogovanjem.




Napredak „alatki“ za sređivanje veb sadržaja omogućio je izražavanje dodatne kreativnosti u smislu uređivanja originalnog dizajna sopstvene stranice.
Razvojem tehnologije i dostupnosti alata blog je već odavno prestao biti „list“ virtuelnog papira iz „knjige“ dnevnika sa stvarnim slovima, mislima i riječima, blog je, za ljubitelje blogovanja, postao minijaturna kuća mašte, naš mali svijet „čaroban i lijep“ koji ka novom vodi, a koliku sigurnost daje, to znaju sami blogeri.

Grančica, kamenčić, kamenčić po kamenčić i ako smo građenje ozbiljno shvatili, blog će postati naša minijaturna kuća a veliki dvorac kreacija, naše drago carstvo koje brižljivo njegujemo. Vremenom se stiču dragocjena iskustva kojima se unapređuje sopstveni rad, stekne se dobar osjećaj za tajming, za stil nastupanja, za komunikaciju (akciju, reakciju i ignorisanje), osjećaj za promjene (tema, dizajna, stila i izbora pisanja...), a i može se dati poneki dobar savjet ...
Mislim da je vema važno: ne zapasti u rutinu, izbjegavati narušiti uspostavljeni ritam objavljivanja (to je kao poremetiti ritam disanja) i promjene uvoditi tako da se blog ne udalji od svoje suštine i prvobitne ideje.





Post je objavljen 07.06.2017. u 15:46 sati.