Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcind

Izlet na Učku

Planinari HPD Bilogora iz Bjelovara došli su punim autobusom na jednodnevan izlet po Učki planirajući proći stazu Lovranska Draga (360-400 m)- PS Babin Grob(1010 m)- Mala Učka (1000 m)– Vojak(1401 m)- Poklon (922 m). Sačekao sam ih u Lovranu odakle smo se autobusom uspeli do Lovranske Drage gdje je vozač imao problema okrenuti veliki autobus, ali uspio je i spustio se nazad, kako bi se mogao dići do Poklona gdje će nas čekati.

U Lovranu puno magnolija u cvatu.

Do Babinog skloništa treba proći strmi put i dobro je došao odmor.

Ispod skloništa ima velika nadstrešnica sa klupama i stolovima gdje se može ugodno sjesti i pojesti nešto iz ruksaka. Skloništem upravlja PD Knezgrad iz Lovrana.

Ima i ljuljačka.

Cijelim putem je bilo raznog cvijeća, najviše šafrana, visibaba, jaglaca i kukurijeka.

Nisu svi bili raspoloženi ni sposobni za nastaviti do vrha Učke i tu grupu sam poveo kraćim putem za plan. dom Poklon. Ovdje smo pred jednom kućicom, ne znam tko ju je napravio.

Jedan dio puta je priječio strmu padinu i trebalo je paziti kod hodanja.

Odmor prije spuštanja prema Poklonu.

Ujutro banana i med, na putu suho voće, voda i izotoničko piće, na Poklonu pečeni inčuni iz posude, a bilo je iz ruksaka bilogorskih planinara raznih delicija, pića i kolača. a doma nakraju jaka juha od suhih vrganja za večeru. (Na ovakvm turama se potroši više od 4000 kcal).

Uspio sam grupu dovesti do doma na Poklonu kojeg drži PD Opatija , a morao sam paziti da su svi u grupi bez odvajanja jer je mjestimice bila jaka magla u šumi i lako se može izgubiti. Ovdje smo sačekali planinare koji su došli preko vrha Učke, a i oni su morali nešto pojesti i popiti.

Vozač je uspio savlati serpentine učkarskih cestica i povratak je bio po planu u 17 h.
Još jedan pogled na visibabe kraj doma.

DODATAK:

Fotke za povećati dvoklikom (samo 1024 px po dužoj stranici) sa ove šetnje po Učki.

Pogled sa kule na vrhu Učke na greben kojim se dolazi iz sela Mala Učka, kojim je došao spremniji dio ekipe, tzv. grupa A, dok sam ja grupu B doveo kraćim putem do doma na Poklonu.

A u ovom mjesecu smo imali i imamo puno dana za slaviti:
08. 03. - Dan žena
19. 03. - Josipovo (Dan očeva)
20. 03. - Međunarodni dan sreće
22. 03. - Svjetski dan voda
25. 03. - Dan narcisa
27. 03. - Svjetski dan kazališta
( Ako sam negdje fulao ispravite me.)

Post je objavljen 21.03.2017. u 00:20 sati.