Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/confide

Marketing

Coca-cola generacija

Otkuda mi ovo moderno uvjerenje da sve može bolje?

Otkuda taj poriv da smo uvijek željni i vrijedni "nečeg boljeg"?

Kada je i kako uplazio poremećaj da moram 'skupit sve': i kuće, i novce, i poslove, i aute, i ljubavnike, i djecu, i trbušne mišiće, i komplicirane sinonime za već lijepe riječi u našem jeziku.
I ne samo to. I poseban stil. I održavanu frizuru. Koja nije suviše tradicionalna, ali odiše bogatstvom i uspjehom.
Odjeću, koja je na razmeđi između moje prošlosti; omjer između kvalitete i vrijednosti; moderna, ali odmaknuta. Uspješna.
Proputovane zemlje. Što dalje, što više, sa posebnim doživljajem koje ti nitko ne mere platit.
I uređenje stana. Mnoštvo kompulzija da se od stana napravi elitno gnijezdo u kojem će se svako rastopiti.
Pa onda vinski frižideri, ili općenito, bolje berbe i dobra zaliha pjenušaca u špajzi.
Špajza. Uvijek krcata i prepuna svježih delicija.

Don't get me wrong. Ja jesam hedonist, i velik dio ovih stvari ide u moju prirodu. Ali sve? Nikako.

Sve ove stvari imaju isti nazivnik, a to je taj život van vlastitih mogućnosti i beskonačna frustracija radi istog.
Coca cola generacija; sve je nadomak ruku, sve je super odmah iza ugla. Ali moraš biti posebna vrsta, posebna vibra i 'odabrani'.

Zapravo, ideja je da su svi 'odabrani'; a ako ti ne ide, onda nešto jako krivo radiš.


Odakle mi to?
Zašto ti imam?

Gdje je format C:?



Post je objavljen 04.02.2017. u 14:52 sati.