Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/asboinu

Marketing

Havarije na moru

Mogući događaji i plasirani scenariji

Dakle, što se doista moglo dogoditi i (ili) što se 'plasiralo' u namjeri da se prikrije ono što se stvarno dogodilo. Idemo nekim Athumanunhovim redom: Prvo, (bombaš samoubojica čečenski musliman iz Dagestana), odmah nakon objavljivanja havarije podmornice Kursk, čečenska neovisna tiskovna agencija 'Kavkaz-Centar' je izvijestila da je eksploziju na podmornici prouzročio bombaš samoubojica iz redova posade, porijeklom musliman iz Dagestana.

Athumanunh je na samo sebi svojstven način pokušao uzeti ovaj događaj za ozbiljno, ali ga je odmah i odbacio – zašto bi bombaš samoubojica čekao baš određeni trenutak kad je to mogao napraviti bilo kada. Na kraju u posadama podmornica sve je toliko javno da je baš teško unijeti nekakav eksploziv sa strane.

Ipak, Athumanunhu se malo njegova matematika s brojem ljudi u podmornici ne slaže. Ukupno je stradalo 118 osoba, a od toga 111 članova posade, pet časnika iz HICOM (nadređenog zapovjedništva Sjevernomorske flote) i dva projektanta (civili).

Matematički to bi bilo 5 plus 2, dakle 7, pa 111 člana posade plus 7 doista je 118. No, kod isplovljavanja iz baze 10. kolovoza govori se o 44 časnika i dočasnika, te o 68 mornara, a to je 112 člana posade. Dakle, 112 članova posade plus 5 časnika iz HICOM plus dva projektanta to bi bilo 119 (onda je jedan višak i ne spominje se). Mogao bi biti taj nesretni bombaš, ali nije bio!

 photo Sudar KU.jpg

Drugo, (sudar s drugom podmornicom – uljezom), u to Athumanunh najmanje vjeruje i kao prvo kategorički odbacuje bez obzira što su se tuda 'motale' čak još tri podmornice uljezi (dvije američke i jedna britanska). Naime, sve tri podmornice mogući uljezi zapravo su 'male bebe', ili ako baš želite 'zaporošci' u odnosu na Kursk koji je prema njima veliki 'kamaz'.

Za one koji su rođeni nešto kasnije nego Athumanunh objašnjenje – 'zaporožec' je osobni automobil koji se u Zaporoškom automobilskom zavodu (Ukrajina) proizvodio od 1966., a 'kamaz' je ruski kamion kiper (KamAZ – kamski automobilski zavod).

Naime, Athumanunh ovo ne govori napamet, sve je prikazao na svojoj slici, a njegovu teoriju potkrjepljuju i ruski projektanti same podmornice Kursk. Da je i došlo do kakvog sudara, bilo koje od tri podmornice uljeza, tonaža Kurska duplo je veća od tonaže američkih ili britanske podmornice, pa ako bi u tom sudaru Kursk bio toliko oštećen ona druga podmornica jednostavno bi se morala raspasti u više komada ...


Post je objavljen 03.01.2017. u 16:38 sati.