Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/sumi

Marketing

CNG

Dakle, osim propan-butana, popularnog LNG plina koji se od davnina koristi kao alternativno gorivo u automobilima benzincima, danas je sve moderniji CNG, dakle ne propan butan nego metan, najednostvniji i najgorljiviji ugljikovodik, koji se inače "baca" pri vađenju nafte, jer ga ima koliko "oš".

E, sad u Europi je dakle sve prisutniji kod automobila i proizvode se tvornički gotove varijante, npr Opel, WV, Fiat i drugi....

Cijena metana je u punionici u Zg prije 10.ak godina bila , mislim 2.8kn
dakle
prevoz relativno štedljivijim autom ali još i na CNG je koštao cca 15-20kn na 100km. Isti auto bi trošio cca 25-30 kn LNG-a, 40 kn diesela i 60kn benzina.



uz ovo najekološkije tekuće gorivo, i najjeftinije u RH zadnjih 10 godina popularizacije CNG-a nije izgrađena ni jedna pumpa za aute. Cijelo vrijeme postoji samo 1 jedina u cijeloj državi.

je li to namjerno?
da se ljudi ne bi jeftinije vozili i da im se izvuče sto vise iz dzepa?

hm...

a što reći umjesto da se pumpe izgrade što se ne radi, da se i u ovoj jednoj pumpi cijena povećala na 8.5kn
sa 2.8 na 8.5
3x???

di je sad ekološka Europska Unija da lupi zabranu dizanja cijena i da učini ovaj ekološki "otpad" naftne industrije lakše dostupnim?






Post je objavljen 21.10.2016. u 16:03 sati.