Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vrgorac

Marketing

U Vrgorskoj krajini 53% turista više nego lani



Na području Grada Vrgorca ostvareno je u prvih osam mjeseci 2016. godine 4.665 noćenja. Iako ta brojka nije ni blizu usporediva s Makarskim primorjem, vrijedi istaknuti da ona označuje porast od 53% noćenja u usporedbi s istim razdobljem 2015. godine. Vrijedi spomenuti i da je 2015. godina bila 150% bolja u noćenjima od 2014. godine!

Trenutno je na području Vrgorske krajine 18 registriranih smještajnih objekata, mahom kuća za odmor i luksuznih vila, što je ogroman broj kada se zna da se prije samo tri godine turizam Vrgorca svodio na hotel i etno-selo Prvan i OPG Borovac. Nadamo se i vjerujemo u daljnji rast turizma na našem području. Ne možemo se natjecati s masovnim kupališnim turizmom Makarskog primorja, ali očito su kuće za odmor dobro rješenje u kojemu Vrgorčani traže svoj dio turističkog kolača.

- Turistička svijest u Vrgorcu se budi, a turisti od kojih je tradicionalno najveći broj Nijemaca, Francuza, Belgijanaca i ove godine pojačano i Poljaka, iznimno su zadovoljni. Ovaj profil turista traži drugačije destinacije, miran odmor, domaću gastronomiju, mogućnost istraživanja, ali oduševljava ih krajolik i blizina iznimnih turističkih destinacija Splita, Dubrovnika i cijele Makarske rivijere. S terena dobivamo informacije da su jako zadovoljni i vrgorski iznajmljivači koji se oko svakog gosta iznimno trude, što se u konačnici cijeni i odražava na rezultatima, kaže nam direktorica Turističke zajednice Grada Vrgorca Željka Opačak.

Post je objavljen 20.09.2016. u 18:32 sati.