RECENZIJA: MSU, Zagreb (15.05.2016.)

"Čudnoređe je bend koji stvara svoj kredibilitet već šest godina. Troje ljudi, stotinu ćudi. Iako glazbeni sastav, tekstovi dominiraju i to ne zbog manjka kvalitetne glazbe, već zbog genijalnih i duhovitih tekstova koji jednostavno, htjeli – ne htjeli, pojedu svu glazbu. I onda se nađemo u situaciji poistovjećivanja s kantautorom, uz pokoji jauk vlastitog ega koji negoduje jer nije uspio stvoriti nešto slično. Koji je recept za dobru pjesmu? Koliki je omjer kvalitetnog teksta i glazbe, gdje je ta granica gdje stihoklepanje prerasta u pjesmu koju ćemo slušati na svojem mp3-u vozeći se u smrdljivom tramvaju? Misli su koje su mi prolazile kroz glavu dok sam odobravala lik i djelo Čudnoređa umjerenim hedbenganjem. Pjesma Hvala od Srca autorski je projekt skupljanja opaski stanara koje su isti viješali po zgradama. Odlično provedena ideja rezultirala je smijehom i blagonaklonošću publike. Da ne duljim; dečki, od srca vam hvala." (Klara Šovagović)

"Večer su otvorili ČudNoReĐe, trojac okupljen oko Ognjena Bašića. ČudNoReĐe zapravo pripada punk miljeu, no izvrsno su se uklopili u kazališnu scenu dvorane Gorgone koja nas je još jednom počastila izvrsnim ozvučenjem. Tekstovi ČudNoReĐa vrište od banalnosti („Hej moj Diname, ti si u banani...“), dok s druge strane u pjesmi „Direktna djeco akcija“ definitivno ukazuju na zreli aktivizam („...u državnim školama nas uče poslušnosti, ubijaju nam snove i suzuju mogućnosti, neće nama učitelji kreativnost gušiti, odlučno ćemo mi njih sa katedre srušiti..."). S albuma „Dno je sve rjeđe“ čuli smo još i odličnu, kavansku „Stevo Čokrlić“, „Ime Tvoje“, „Samo Odlažno“... ČudNoReĐe u ovom trojcu gitara/bubanj/bas sasvim dobro funkcionira, osim što se nekad jačina tekstova i jačina svirke međusobno sudaraju. Odnosno, kao da na trenutke nisu bili u simbiozi." (Ivana Tolić)

Post je objavljen 07.06.2016. u 08:33 sati.