Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bellistra

Pješačenja malo...

...da se ove post blagdanske kalorije malo istroše..
Kako već dugo imam namjeru obići slap Sopot,ja i zakonita smo pokusali prokušanu stazu sv.Šimuna,koja ovako preko ekrana izgleda super...no već podno Gračišća,odnosno ruševine crkvice sv.Šimuna

...počinje teži dio spusta,da je zakonita već počela ×××××...sve po spisku..
Staza tako vijuga po šumi i kamenju te vododerinama...no put smo odlučili prijeći pa kud puklo da puklo,zapravo nazad više nema...žena je rekla ja idem dolje a nazad se snalazi,to je ionako bila tvoja ideja...
Uglavnom,nakon cca sat i pol spusta po stazi koja btw.mjestimice nije dobro trasirana pa smo gubili orijentire,a pribojavao sam se da nas noć ne uhvati,jer poslije drugi dio staze koji je doduše ljepši ali duži treba prijeći prije sumraka..krenuli smo u tri popodne iz Gračišća,a do potoka tj.slapa Sopot stigosmo malo prije pet...
No,dolaskom na mjesto najvišeg slapa u Istri vidiš da se trud isplatio...

...silazak u samo podnozje slapa zahtjeva malo alpinističke egzibicije sporednom stazicom

...kako je dolje već bilo podosta izletnika,koji su došli lakšim putem...autom sa druge strane staze...a nama je predstojao povratak,našli smo jednu mlađahnu ekipicu koja nas je autom prebacila natrag na mjesto polaska tj.do Gračišća..veliko im hvala na tome!
No stazu smo bar jednim djelom i to onaj teži dio savladali pješke...moram priznat da je bilo i egzibicionista koji su nas prešišali biciklima..kao i grupa motorista..srećom da je suho,pa nema blata no to bi zaista bio pothvat nakon neke kiše..
U povratku stalo se u Pazinu ponad pazinske jame,slistilo pizzu i obilno zalilo hladnom radlom,sjelo je ko budali šamar..potom ,ko da nam nije bilo dosta još se malo šetucnulo stazicom podno motela Lovac,a ponad ponora pazinske jame...za one hrabrije željne adrenalina tu je zip line...po kojem se možete spustiti s jedne na drugu stranu,no ja sam radije samo pozirao..

Do neke slijedeće prilike i nekog novog itenerara preslušajte novi singl
grupe u usponu Replay band,gdje je član i moj nećak

Post je objavljen 03.04.2016. u 20:10 sati.