Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakotikupus

Marketing

istina

ne znam jesu li oni znanstvenici napokon otkrili što je prije bilo kokoš ili jaje ili obratno jaje pa kokoš jer oko tog pitanje se lome koplja. jedni kažu prema svom uvjerenju jedno a drugi drugo, činjenica je da jedno bez drugoga ne bi postojalo, ali se onda postavlja i pitanje di je u ciloj priči bio pivac?

kada su istine, obmane ili laži u pitanju svatko ima svoje viđenje prema nekom svom osobnom nahođenju ako tome sami nisu svjedočili već čuli ili vidjeli na slikama odnosno snimkama. kako prenošenjem nekog događaja svaki prenositelj ukljući i dio svog viđenja odnosno inerpretacije tako se postavlja i pitanje koliko je konačna verzija nečeg vjerodostojna, jer dovoljna je samo i zamjena redosljeda riječi a kamo li dodavanje točaka i zareza pa da događaj poprimi drugo značenje. takvom manipulacijom se obično koriste oni koji obmanjuju, u osnovi oni nisu lagali jer su prenijeli vijest u svojoj srži ali je njeno poimanje drugačije što slušatelja odnosno gledatelja navodi na krive zaključke, ne nužno i štetu.

laži su smišljene i planirane obmane sa jasno određenim ciljem ostvarenja moći ili koristi, odnosno prikrivanje istine koja bi nekog ili nešto dovelo u nepovoljan položaj. također postoje i tzv. "bijele laži" koje se često koriste za spriječavanje nepotrebnih situacija odnosno nepotrebnih polemika ili kako se to kaže "večeg zla". no laž kao takva u svojoj osnovi uvijek ostaje ono što i jest neistina.

u vječnom pitanju o kokoši i jajetu svatko će svojim argumentima nastojati prikazati da je baš on u pravu ali pitanje neće biti riješeno, kada je nešto nerješivo ili nedokučivo onda se u cijelu priču upliće prst božji, izvanzemaljci i kozmička energija koju oni znanstvenici u cernu zadnjih godina pokušavaju dokazati, možda su upravo oni onaj pivac s početka priće.

kako god tko doživljavao istinu ili laž ona će uvijek biti vezana uz osobnost i ono u što netko vjeruje. yes

Post je objavljen 23.03.2016. u 11:37 sati.