Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/opremakupaonice

Marketing

Uređenje i opremanje stana

Starije generacije i dalje o bivšoj državi misle vrlo pozitivno, čak i mi koji nemamo previše utakmica u nogama u bivšem sistemu znamo da je čitav niz potrepština bio puno jeftiniji.
Recimo za namjesiti stan ranije bilo je puno jednostavnije ako si imao iole pristojnu plaću, sada doslovno svaka glupost košta min 2-3 puta više od onoga što bi uistinu trebala.
Recimo kupaonski namještaj je skup kao otrov, da bi namjestio kupaonicu treba ti kada ili tuš, pa ormarići za kupaonicu, itd.
Ono što me nervira u cijeloj priči je to što ima toliko različitih proizvoda u ponudi da čovjek pomisli kako je sjajno jer eto može birati koliko hoće, dok je s druge strane sve skupo kao otrov.
Čini mi se da je upravo tako veliki odabir ujedno odgovoran za tako visoku cijenu kupaonske opreme a i generalno svake druge oprema za kuću ili izvan nje.
Uglavnom gdje god se okrenete pronađete 100 vrsta jednog te istog proizvoda, po meni je dovoljno 5 ili 10 proizvoda jedne vrste i vozi.Sve drugo je razbacivanje.
Pretpostavljam da su i trgovci svjesni činjenice da 50 vrsta kupaonskih ormarića njih 40 neće prodati ali kako su ih oni kupili na sve su nabili maksimalne cijene da u konačnici ipak zarade od onog malog broja koje će prodati.



Post je objavljen 21.12.2015. u 13:43 sati.