Pregled posta

Adresa bloga: http://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Država blago(g)stanja



Ili kako sam ja završio školovanje ...


U potpunosti podržavam štajk prosvjetnih radnika.

U državi koja krizu vlastitog proračuna prelijeva na građane (nasumice), neutemeljeno je umanjila i davanja svojim zaposlenicima. Tako je umanjila primanja svojih građana.
Primjena mjere umanjenja primanja, utemeljeno na tvrdnjama o gospodarskoj krizi, moguće je samo kontrolom zakonodavne vlasti.
Država je (dolaskom kukurikavaca -orjunaša, komunjara) produbila gospodarsku krizu (svojim sustavnim izbjegavanjem poticanja rješenja krize).

Stalno prebacivanje nekontrole proračuna (čitaj: rasipništvo, gušenje prihoda) na javnost (birače, građane) je neodgovoran čin. Zašto nas niste pitali dok ste trošili (a bili ste obavezni dobiti našu suglasnost)?
Zašto tražite od svojih uposlenika pristanak na smanjenje primanja, dok istovremeno uslugu u kojoj oni svojim mukotrpnim radom sudjeluju nudite besplatno.

Nisam komunist, nisam socijalist. Katolik sam (s osjećajem za socijalnu pravdu).
Pravedno je svoje dijeliti (po vlastitom uvjerenju). Nije pravedno dijeliti zajedničko (bez suglasnosti većine), nije pravedno prisiljavati zaposlenike na sudjelovanje vlastitim materijalnim sredstvima u besplatnom dijeljenju ...

Smisao praćenja poslovnih rezultata jest ustanoviti pogreške (onaj tko posluje s gubitkom, čini pogrešku koja ga onemogućava imati bolji rezultat).

Zašto građani (i prosvjetni radnici) moraju financirati besplatno školstvo? U državi koja se zadužuje (unatoč smanjenju prihoda zaposlenika u državnom vlasništvu).
Jesmo li obavezni upošljavati (iz poreza i državnog proračuna) prosvjetne radnike na takav način+? Svi imamo besplatno školovanje (jer ga prije ili kasnije višestruko pretplatimo). Za 12 godina besplatnog školovanja srednjoškolski obrazovan Hrvat (što kroz namete na primanja, što kroz PDV) plaća "besplatno" školovanje 48 godina ... (od 20. do 68. godine svog radnog života dvostruko, kasnije samo kroz PDV).
Tko je odlučio kako je taj model financiranja obrazovanja ispravan?. Prosvjetni radnici u tom sudjeluju i direktnim umanjenjem vlastitih primanja.

Naglašavanje državnog interesa ulaganja u obrazovanje je bespredmetna. Umjesto stipendiranja nadarenih učenika (uz obavezu zapošljavanja u državnim službama, na korist unaprjeđenju tih službi) država "besplatno" školuje sve (pa i one koji su se zaposlili u bankama, za koje sada tvrdi kako "pljačkaju" hrvatske radnike ...).
Tko će mi dokazati državni interes "besplatnog" obrazovanja nekoga tko se zaposlio u Agrokoru? Imam li ja ikakve koristi od tog školovanja?

Država koja je u razvoju (nema sirovina, energenata) nema koristi od besplatnog školovanja. Taj model su razvile socijalistički-proruski marionetski režimi koji su protezanjem plaćanja obrazovnog sustava na cjelokupni život zapravo stvorili neobrazovane idiote koji svojim ropskim položajem sustavno veličaju taj nakaradni sustav. Stvaraju generacije neodgovornih i umišljenih kadrova, koji se ne mogu osloboditi vlastitih zabluda.
Logično je da školovanje košta, da je ulaganje u školu ulaganje u vlastitu vrijednost, koju kasnije (radom) naplatite. (Što je ovim modelom onemogućeno.)
Nelogično je imati besplatan sustav školovanja, a kasnije cijeli život to plaćati (ispaštati zbog tog). (Bandićev paradoks. Ako se potrudimo i skupimo 300 milijuna kuna sva će djeca u Hrvatskoj imati besplatne udžbenike ...)
Prosvjetni radnici ispaštaju najviše (uključujući sve zaposlenike državnih javnih službi).


(Nemam volje sagledati sve loše strane tog sustava, iseljavanje, ovisnost, pogrešnu profesionalnu orijentaciju učenika, sustavno odgajanje u krivom uvjerenju o boljoj budućnosti, odgajanje bez potrebne odgovornosti za vlastiti život, odgajanje bez potrebne zrelosti o potrebi rada, ...)




Post je objavljen 28.09.2015. u 23:44 sati.