Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/slucajnosrce

"Slučajno srce" na drugom biciklističkom maratonu za kornatske vatrogasce

Dan 1.
Zagreb - Slunj 120km
Start: 07:00 Arena centar
1. pauza: 08:30-08:45 Pisarovina 30km
2. pauza: 10:15-10:45 restoran "Karan" 65km
- nakon 2km odvajamo se lijevo kod INA benzinske, na D216 za Brezovu Glavu
3. pauza: 11:30-12:00 Vojnić 80km
- nakon Vojnića idemo za Gornje Taborište
Cilj: 14:45 Slunj 120km

Ovako izgleda plan prvog dana 2. biciklističkog maratona, koji se vozi od Zagreba do Vodica. Maraton organizira Biciklistički Klub “SUTLA” i Dobrovoljno Vatrogasno Društvo Sesvetski Kraljevec u spomen na vatrogasce koji su izgubili život u kornatskoj tragediji 2007. godine.
Moja malenkost odlučila je isprobati svoje kondicijske sposobnosti, po prvi puta prisustvujući jednom ovakvom događaju. Motivacije mi ne nedostaje, počevši od same pomisli da ću pomirisat more, preko, kako organizator navodi, što će se voziti nekim predjelima za koje možda nismo niti znali da postoje, a ljepotom nadilaze maštu, pa sve do prisustvovanja protokolu u sjećanje na žrtve te prisustvovanja polaganju vijenaca na lokalno groblje, nakon čega se brodom ide na otok Veliki Kornat, te se prisustvuje poaganju vijenaca i protokolu kod spomen obilježje “Kornatski križevi”.

Pregled dana:
Za početak bih samo naglasio kako po prvi puta prisustvujem ovakvom jednom događaju i kako za razliku od većine sudionika nemam baš nikakva iskustva u bicikliranju na duge staze, tako da uopće nisam znao što očekivati.
Krenuli smo lagano u prohladno Zagrebačko jutro, čak možda i mrvicu prehladno, no već nakon par kilometara, kada su se mišići zagrijali, sve je bilo u redu.
Već na prvom kraćem usponu shvatio sam da je predamnom ogroman izazov. Jednak dojam sam dobio i na prvoj većoj nizbrdici, s tim da je nizbrdo daleko opasnije ako se krećete u zbijenoj skupini. Odlučio sam se progurati među prvih desetak vozača, što se pokazalo kao dobra odluka, jer se time izbjegava niz gužvanaca sa svime što oni nose.
Prva pauza bila je u Pisarovini.

U Pisarovini sam pronašao i svoje prvo slučajno srce u granama jedne kruške.

U nastavku bez previše sadržaja uz još uvijek oblačno i prohladno vrijeme.
Kratka stanka i okupljanje prije uspona.

Druga pauza.

U nastavku prema Vojniću, slijedi jedna šprinterska etapa gdje do izražaja dolaze iskusniji vozaći sa svojim specijalkama.
U Vojniću imamo malo dulju stanku za gablec i okrijepu, a tamo nam se i po prvi puta ukaže sunce koje ispada da bi bilo bolje da je još neko vrijeme ostalo iza oblaka.
Još jedno srce nalazim na panju, iako nisam pretjerano zadovoljan konturama. No šta je tu je. To je ionako možda samo posljedica zamora materijala.

Moram priznati da do tog trenutka jako dobro podnosim utrku i da sam se prilično dobro prilagodio svim uvijetima na cesti.
U nastavku slijedi jedna malo zahtjevnija dionica, koja za uzvrat nudi malo sporiju vožnju i mogučnost uživanja u stvarno prekrasnom krajoliku. Obečanja organizatora ovdje dolaze na vidjelo i slobodno mogu konstatirati, kako se vožnj po sporednim cestama, uvelike isplatila na vizualnom planu. Izdvojio bi samo, neobičan brijeg u cijelosti prekriven sa paprati.
Pamtit ću tu dionicu i po nevjerojatnom ogromnom srcu u jednom od kamenoloma isto kao i po prekrasnom srcu od dva lista koja su rasla iz zemlje uz cestu.
A zatim je došao uspon. Sa skoro sto kilometara iza sebe, sam početak uspona je izgledao kao nočna mora. U jednom trenutku sam ostao bez snage i pomislio kako ću sić sa bicikla. Nastavio sam i afirmirao sam sebe. Spustio sam pogled da ne vidim koliko je još puta ispred mene i napredovao od zavoja do zavoja. Moja novo izmišljena tehnika je funkcionirala. Iako me kroz cijeli uspon oblijevao hladan znoj, na vrh sam nekako stigao i to kao treći. Pokazalo se da je moja kombinacija brdskog bicikla sa trkačom geometrijom jako dobra za uspone, gdje su mnogi iskusniji vozaći sa trkaćim biciklima lošje prošli.
Pogled sa vrha. (U daljini je BiH)

Doček mladih predstavnika DVD Slunj i Vatrogasna postaja u Slunju.

Nakon lijepog prijema i ugošćivanja u osnovnoj školi, većera.

A nakon toga kratko obračanje i pozdrav gradonačelnika Slunja i vatrogasnog zapovjednika za županiju.

To bi bilo sve za danas sa 2. biciklističkog maratona za kornatske vatrogasce, a sutra nas očekuje pravi ispit, odnosno trasa u dužini od 185km koja među ostalim u sebi sadrži i Velebit.

Službene fotke sa utrke.

Post je objavljen 27.08.2015. u 07:15 sati.