Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/boljizalet

Marketing

Bajka o Korejcima

Topli sunčani dani izmamili su Zagrepčane u grad. Ljetne haljinice, sandale, lagana odijela uobičajena su proljetna poslovno opuštena slika Zagreba. Još prije nekoliko godina nismo mogli niti zamisliti u svibnju radnim danom u Ilici kratke hlačice, šarene majice s bretelicama, japanke na nogama. To je bila ljetna odjeća rezervirana isključivo za more. Danas, Zagreb je pun posve ležerno odjevenih turista koji šeću i ragledavaju naš grad s fotoaparatom oko vrata.
U Tomićevoj, kod uspinjače, zamolio me jučer mladi par Korejaca da ih slikam. S veseljem sam to učinila. Usput sam saznala da su oduševljeni Zagrebom i da će svima pričati kako je u Hrvatskoj lijepo. Nije skupo, ljudi su susretljivi. Spremaju se ovaj tjedan i na more. Prvo u Split pa u Dubrovnik. Ako stignu, posjetit će i Plitvice. Prijatelji su im još prošle godine preporučili Hrvatsku. Došli su se sami uvjeriti i uživaju u svakom trenutku.
Smijem se i poslije komentiram s prijateljicom novi turistički fenomen u Hrvatskoj. Goste Korejce poslao nam je sam dragi Bog. Već ste vjerojatno pročitali ili čuli u medijima otkuda Korejci u tolikom broju u našim gradovima. 2012. godine producenti reality showa „The Romantic“ odabrali su Hrvatsku kao ljubavnu destinaciju u kojoj su snimili cijelu sezonu. Romantična potraga grupe mladih Korejaca za ljubavlju na atraktivnim hrvatskim destinacijama postala je izvanredna reklama za hrvatski turizam. Emisije su očito bile izuzetno popularne i gledane jer su isti producenti odlučili još jednu korejsku seriju posvetiti Hrvatskoj. Show „Noonas over Flowers“, u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuju Hrvatskom, bila je emitirana od kraja studenoga 2013. do siječnja 2014. godine. Pročitala sam da je ova celebrity serija bila najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji u zadnjih nekoliko godina i ključni razlog nevjerojatne popularizacije Hrvatske. Dakle, Hrvatska turistička zajednica nije morala uložiti niti kunu. Korejska televizija odradila je sve marketinške aktivnosti umjesto nas. Turisti su došli sami.
U Zagrebu su nedavno otvoreni korejski restoran (preko puta „Sheratona“) i korejski dućan u Draškovićevoj. U Mesničkoj su korejski hostel otvorili, zajedničkim hrvatsko-korejskim snagama, dva mlada prijatelja poduzetnika. Hostel „Love Croatia“ inspiriran je spomenutim romantičnim reality showom i namijenjen je južnokorejskim turistima. Navodno, hostel je pun, a gosti oduševljeni. Vlasnici planiraju otvoriti nove hostele u Splitu i Dubrovniku. Svaka čast. Moram priznati da sam oduševljena ovom lijepom bajkom o Korejcima koji su se, u potrazi za ljubavlju, zaljubili u Hrvatsku. I još neka mi netko kaže da nemamo više sreće nego pameti...




Post je objavljen 14.05.2015. u 22:54 sati.