Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Bijednici i kultura bijede

U zemlji (na zemlji) seljaka i dobre hrane, slaviti "praznik rada" kuhanim grahom je (vidljivi) korak unazad.
Umjesto proslave uz dobru ribu, dobru janjetinu, dobru svinjetinu, dobru teletinu, ukusne kolače (i štošta ukusnog) izgradili su kulturu diobe jeftinog kuhanog graha.
Ne bi me iznenadilo kad bi neko (Bagino) istraživanje pokazalo kako je riječ o osobama koje su dobile (ili očekivale) besplatan (socijalistički) stan, "besplatno" odškolovale svoju djecu i očekuju zapošljavanje istih u državnim službama ... (po čemu su takve osobe radnici?).
Što ih prisiljava na isčekivanje graha koji košta 8 kuna po kg ...(osim ljudske bijede)?

A istinski radnici (seljaci koji mukotrpno na svojoj zemlji proizvode hranu dostojnu blagovanja) proslavljaju Sv. Josipa radnika ...

Jeftine (demagoške) parole uz porcije besplatnog graha su postale sinonim bijednika i kulture bijede.
Uz radništvo koje ne proizvodi robe koje bi zadovoljavale naše potrebe, naviknuti na orkestrirano prozivanje svih koji ih ne podržavaju ... socijalistički-titoistički traže vremena koja su prošlost.
Tito je jednu generaciju (ne)radnika hranio (zabludama), a (planiranim i pripremljenim) ratom drugu generaciju učvrstio u stajalištu kako su socijalistički radnici i socijalistički kodeksi odraz bijede (pa i one duhovne).






Post je objavljen 02.05.2015. u 01:41 sati.