Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/budan

Marketing

Facebook - obavjest



Facebook




Bok Borivoj,

Obavještavamo vas da 1. siječnja 2015. ažuriramo uvjete upotrebe i pravila te uvodimo Osnove privatnosti. Pojedinosti možete pročitati u nastavku ili na Facebooku.

Tijekom proteklih nekoliko godina uveli smo nove funkcije i kontrole kako biste još više iskoristili mogućnosti Facebooka. Poslušali smo one koji su nas zamolili da pobliže objasnimo na koji način prikupljamo i upotrebljavamo podatke.

Odsad u Osnovama privatnosti možete pronaći savjete i vodič s uputama kako upravljati svojim doživljajem Facebooka. Također, uvodimo nadopune uvjeta upotrebe, pravila o upotrebi podataka i pravila o upotrebi kolačića koje odražavaju nove funkcije koje smo razvili te kako biste ih lakše razumjeli. I dalje poboljšavamo sustav oglasa na temelju aplikacija kojima se služite i web-mjesta koje posjećujete te povećavamo udio vaše kontrole u prikazu oglasa.

Nadamo se da će nadopune poboljšati vaš doživljaj Facebooka. Zaštita podataka i pružanje značajne kontrole nad zaštitom privatnosti u središtu su svega što radimo. Vjerujemo da je današnja objava važan korak.

Sa štovanjem,
Erin Egan
glavna globalna direktorica za privatnost


Ažuriramo uvjete upotrebe i pravila: Pomažemo vam da razumijete na koji način Facebook funkcionira te kako možete upravljati svojim podacima

Osnove privatnosti
Osnove privatnosti nude vam interaktivne upute kojima odgovaramo na najčešće postavljena pitanja o tome kako možete upravljati svojim podacima na Facebooku. Na primjer, možete saznati više o uklanjanju oznake, prekidanju prijateljstva i blokiranju korisnika te načinu odabira publike koja može vidjeti svaku vašu pojedinu objavu. Informacije su dostupne na 36 jezika.

Uz već postojeću provjeru privatnosti, podsjetnik za one čije su objave vidljive javno i pojednostavljene alate za odabir publike, uvodimo najnoviji korak, Osnove privatnosti, kako bismo vam pomogli da sadržaj podijelite baš sa željenom publikom.

Pomažemo da na još bolji način iskoristite Facebook
Svakoga dana korisnici se služe našim aplikacijama i uslugama kako bi se povezali s drugim ljudima, mjestima i omiljenim sadržajima. Nadopune pravila odražavaju nove proizvode koje smo razvili kako bismo poboljšali vaš doživljaj Facebooka. Također, na jednostavan način objašnjavaju način rada naših usluga. Izdvajamo neke:


Doznajte što se zbiva u vašoj blizini: Nadopunjujemo pravila kako bismo vam objasnili način na koji dobivamo podatke o lokaciji, ovisno o funkcijama koje upotrijebite. Milijuni ljudi prijavljuju da su na svome omiljenom mjestu i služe se opcionalnom funkcijom poput Prijatelji u blizini (trenutno dostupna samo na nekim područjima). Razrađujemo nove načine za prikaz najrelevantnijih informacija na temelju vaše lokacije i aktivnosti vaših prijatelja. Na primjer, ako ubuduće objavite svoju lokaciju, možda ugledate izbornik s obližnjim restoranima ili ažurirane statuse prijatelja koji se nalaze u blizini.



Neka kupnja bude još praktičnija: U nekim regijama isprobavamo rad tipke Kupi koja vam pomaže u pronalaženju i kupovanju proizvoda, a da pritom ne morate napustiti Facebook. Usto, razrađujemo nove načine izvršavanja transakcija kako bi bile još praktičnije.



Pronađite informacije o zaštiti privatnosti na Facebooku uvijek kada to želite: Savjete i prijedloge premjestili smo u Osnove privatnosti kako biste im mogli lakše pristupiti. Skratili smo i pojednostavili pravila o upotrebi podataka pa ih je sada lakše pročitati i razumjeti.



Saznajte na koji način upotrebljavamo dobivene podatke: Na primjer, podatke o uređaju upotrebljavamo u svrhu optimiziranja vašeg mobilnog iskustva. Podatak o jačini baterije i signala služi nam kako bismo bili sigurni da naše aplikacije dobro rade. Kada nudimo opcionalne funkcije poput prijavljivanja lokacije ili navođenja lokacije u objavama, od vas tražimo dopuštenje za upotrebu lokacije vašeg telefona.



Saznajte na koji način međusobno surađuju tvrtke i aplikacije koje su dio obitelji Facebook: Tijekom proteklih nekoliko godina Facebook je narastao. Želimo da upoznate cijelu našu obitelj tvrtkii sve naše aplikacije i usluge. Prikupljenim podacima služimo se u svrhu poboljšanja vašeg doživljaja. Na primjer, ako ne možete ući u svoj račun na Instagramu, možete upotrijebiti podatke s Facebooka kako biste oporavili lozinku. Ništa u ovim nadopunama ne mijenja obveze kojima Instagram, WhatsApp i druge tvrtke štite vaše podatke i privatnost.



Vaši podaci i oglašavanje: Ljude zanima na koji način njihove podatke dijelimo s oglašivačima. Ovim se nadopunama ništa ne mijenja - oglašivačima pomažemo da relevantnim oglasima dođu do korisnika, a da pritom ne odajemo vaš identitet. Saznajte više o oglasima i načinima kontrole prikazanih oglasa.


Napominjemo da se ovime vaše postavke na Facebooku ne mijenjaju te su neke funkcije dostupne samo u pojedinim regijama. For example, prijedlozi za označavanje dostupni su samo izvan Kanade i EU-a.

Omogućujemo vam veću kontrolu nad oglasima
Neki korisnici koji se služe s više uređaja i pretraživača požalili su nam se da teško upravljaju prikazanim vrstama oglasa. Kada biste odustali od pojedine vrste oglašavanja na prijenosnome računalu, vaš se izbor nije primjenjivao na oglase koje vidite na telefonu. Znamo da se mnogi za pristup Facebooku služe s više telefona, tablet računala ili pretraživača, pa bi se vaš izbor na jednome uređaju trebao primijeniti na sve.

Zato Facebook poštuje vaš izbor postavki koje se odnose na oglase koje vidite na svim uređajima. Želite li odustati od prikazivanja oglasa na Facebooku na temelju aplikacija kojima se služite i web-mjesta koja posjećujete, to možete učiniti putem udruge Digital Advertising Alliance (DAA – Udruga za digitalno oglašavanje). Osim toga, možete odustati i s pomoću kontrola u sustavima iOS i Android. Kada nas obavijestite da ne želite vidjeti takvu vrstu oglasa, vaša će se odluka automatski primjenjivati na sve uređaje kojima se služite za pristup Facebooku. Naš alat za postavke oglasaodsad će biti dostupan u još nekoliko zemalja, počevši s Australijom, Kanadom, Francuskom, Njemačkom, Irskom i Ujedinjenim Kraljevstvom.

Nadopune stupaju na snagu 1. siječnja 2015. Kao i uvijek, zanima nas vaše mišljenje o pravilima.



Post je objavljen 22.12.2014. u 08:38 sati.