Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Partijaši, tko vas *!

Predizborna kampanja za predstojeće predsjedničke izbore u dijelu predizbornih skupova pokazuje nesrazmjer okupljenih na tim skupovima i anketa podrške objavljenih u medijima.
Nelogično je po anketama imati glasačku prednost a na predizbornim skupovima okupiti sveukupno 1000 ljudi na svim svojim skupovima (unatoč 200 000 potpisa podrške za predsjedničku kandidaturu; protukandidatkinja je prikupila preko 320 000 potpisa podrške).

Partijska (SDP je i nazivom partija a ne stranka) mašinerija se upregla u širenju teze o stranačkoj podršci na predizbornim skupovima (i još jednom dokazali kako ne shvaćaju bit demokracije).

Teza I
HDZovi predizborni skupovi su rezultat stranačke discipline i nisu odraz glasačke podrške biračkog tijela (iako su i stranački pripadnici glasači, brojnije pojavljivanje na predizbornim skupovima ne ocrtava stvarnu podršku biračkog tijela).

Teza II (ne postoji).

Teza III
Partija se komitetski odlučila kandidirati nespretnog, nerazgovjetnog (govorna mana), lijenog, nezgodnog (tjelesno zapuštenog poluslijepog, sijedog, debelog), neuglednog (profesora bez akademskog ugleda), licemjernog, laživog (predsjednika koji koristi službeni utjecaj nad sigurnosnim službama za kazneni i ostali progon političkih neistomišljenika). (O demokraciji i demokratičnosti takvog pristupa možda drugom zgodom, ili možda nikada ...)


Kako je svrha predizborne kampanje pridobiti neodlučne glasove ili glasove koje bi se raspršili na druge kandidate, kampanja Ive Josipovića i pokušaj partijske mašinerije prikazati nesrazmjer anketa i uspjeha na predizbornim skupovima poprima tragično zabrinjavajući karakter.
Bez obzira na strukturu i relativitet glasača koji se pojavljuju na HDZ-ovim predizbornim skupovima (što se koristi u obrazloženjima nesrazmjera anketnih predviđanja s brojem okupljenih na tim skupovima), problem Josipovića, propagandne partijske mašinerije i anketnih predviđanja se sastoji u paradoksu (upravo) partijske podrške Josipoviću (predsjedničkom kandidatu) i potpunom neuspjehu njegovih predizbornih skupova.
Josipović (osim partijskih glasača) predizbornim angažmanom ne uspijeva privući pozornost ostalih glasača i glasačkih skupina. (Čime u potpunosti dokazuje neutemeljenost anketnih predviđanja.)

Josipović je izgubio izbore (jedini on to još ne vidi)(i njegova partijska mašinerija).




Post je objavljen 22.12.2014. u 00:33 sati.