Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

fb (filter)

Vrijeme predizborne kampanje uvelike podsjeća na pred Božićno vrijeme.
Sve nakićeno i uzbuđeno ...
Jednako tako podsjeća ina cjelogodišnje ponašanje (svakodnevnog reklamiranja i samoreklamiranja političara)(uglavnom "ljevičara" koji svojim "humanizmom" pogoduju sebi i svojima).

Uobičajeno je političke probleme riješavati a većina građana se uključuje samo na bitnim problemima (po društvo).
Što u Hrvatskoj nije slučaj.
Građani (Hrvatice i Hrvati) su uključeni svakodnevno, ali kao ciljana marketinška populacija (ispiranja mozga) ili na beznačajnim problemima (otklanjanje od značaja, umanjenje političke moći).

Facebook, kao sredstvo zaobilaženja medijskih kuća (i njihovih "uređivačkih politika"), sredstvo demokratizacije informacija (o štetnim posljedicama fb nećemo raspravljati ovom prigodom) dozvoljava selekcioniranje (odabir)(filtriranje) "informacija".
Unatoč tom svojstvu, većina korisnika društvenih mreža prenosi neželjene sadržaje i "dijeli ih" (share) po stranicama drugih korisnika. "Bombardiraju" člancima i slikama nepoželjnih osoba.
Marketinsški, upravo ono što službena "lijevo naku*čena" vlast i sama radi ... Dominira medijskim prostorom, koji oduzima vrijeme i umanjuje misaonu kreativnost. Time smanjuje operativnu sposobnost.
Bore se protiv smjene (mirne ili nasilne, prijevremene ili redovne) stvaranjem klime bespomoćnosti. Medijskim blebetanjem i zasipanjem njihovim slikama?

Trčati će i moliti boga da ih ne sustignemo!







Post je objavljen 01.12.2014. u 12:54 sati.