Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/goto

Marketing

Ne dirajte naše (auto ceste)!

INICIJATIVU "Ne damo naše autoceste!" pokrenulo je sedam organizacija civilnog društva (Pravo na grad, Zelena akcija, Centar za mirovne studije, GONG, Mreža mladih Hrvatske, Savez udruga Klubtura, Baza za radničku inicijativu i demokratizaciju), pet sindikalnih središnjica (Hrvatska udruga radničkih sindikata, Matica hrvatskih sindikata, Nezavisni hrvatski sindikati, Savez samostalnih sindikata Hrvatske, Udruga radničkih sindikata Hrvatske) te dva cestarska sindikata (Nezavisni cestarski sindikat i Sindikat radnika Hrvatskih autocesta i cesta).
Cilj im je očuvati hrvatske auto ceste u hrvatskom vlasništvu, na korist i ponos hrvatskom narodu ---

Gradnja auto-cesta je politička (i ekonomska) odluka.
Političke elite (potpomognute medijima i dijelom stručnih plaćenih osoba) , bez obzira na prijašnje (strateške) odluke, ustrajavaju na teoriji potrebe monetizacije auto cesta.

Primjerice, Linić obrazalažući problem s postavljenim referendumskim pitanjem ističe problem zakonskog zabranjivanja davanja auto cesta u koncesiju jer su već u koncesiji ... Auto ceste su već u koncesiji a država raspisuje monetizaciju i traži koncesionara (novog). (Kad netko nije pojmovno razlučio problem, a obnašao je funkciju ministra finacija onda je to uistinu loš pokazatelj ...) Zaključak, država je dala autoceste u koncesiju, ali je ona vlasnica firmi koje su dobile koncesiju ... (koju bi sada dala nekom trećem). One koje je prije dala (stranim) privatnim investitorima ne može sada nuditi tkz. monetizacijom.
Državne firme upravljaju auto cestama (po gospodinu Mijatu Staniću, oduzimanjem 40 lipa od zakonom propisanih 60 lipa iz litre naftnih derivata (goriva) sustavno je otežala poslovanje hrvatskih auto cesta koje u poslovanju (bez vraćanja kredita) godišnje uprihode dobiti jednu milijardu kuna). Nitko nije naglasio kako je porast cijena goriva bio dvostruk kad se prelazilo na model financiranja izgradnje auto cesta (s otprilike 3,5 kn gorivo je poskupilo na 7 kn; zašto je to sada samo 60 lp od kojih je 40 lp oduzeto i dano nekom drugom). I zašto Linić kaže kako je tih 40 lp kao ministar finacija dao drugom, vjerujući kako će monetizacija biti provedena (a sad opravdavaju monetizaciju nesposobnošću vraćanja kredita podignutih za izgradnju auto cesta? Bez oštre reakcije hrvatskog naroda taj način upravljanja i komunikacije ne bi prestao.

Auto ceste su strateški projekt (uglavnom je to turistička potreba; porast prihoda od turizma u kojem je i projekt izgradnje auto cesta sudjelovao). (Porast prihoda od turizma u odnosu na jugoslavensko doba iznosi oko 50 milijardi kuna godišnje (što bez auto cesta ne bi bilo moguće).)
Demagogija političkih elita (otuđenja dobiti i vrijednosti auto cesta) vodi strateškom gubitku. I gospodarskom. Uzajamnu vezu ta dva događaja komunjare (kao rusko-srpski agenti) ne znaju (ali je unatoč tom neznanju precizno iskorištavaju na našu štetu). Tito i titoisti su, za rusko-srpsko-pravoslavne interese (širenja srpstva i pravoslavlja) sustavno destruirali sve jednostavne, a naročito složenije mehanizme stvaranja bogatstva hrvatskog naroda. Ekonomskim (zapravo političkim) iseljavanjem otvarali su prostor osvajanju prostora unitarizacijom, naseljavanjem, alijenacijom, ..
Auto ceste su naše i nije nam potrebna demagogija (friziranja podataka i selektivnog objavljivanja). Dosta nam je specijalnog rata. Ako ne znate upravljati autocestama (ili bilo čime drugim), smjesta odstupite!

Jednostavnim procesima niste u mogućnosti ostvariti povoljnu dobit, a složene procese privređivanja je lako napadima sabotirati. Pojedine vlasti (Mesić, Račan, Josipović, Milanović) to ustrajno rade ... Rade štetu.

Pristali smo finacirati (preko poskupljenja naftnih goriva) izgradnju auto cesta. Pristat ćemo i na njihovu obranu. Pristat ćemo i na otplaćivanje kredita kojima su auto ceste izgrađene.
Ne dirajte naše!

Postupak s razgradnjom INA-e (koja je u vrijeme zadnje naftne krize, kad je cijena za galon nafte porasla na 160 US$, proglasila zbog tog poskupljenja u toj poslovnoj godini jednu milijardu kuna gubitka iako su istovremeno nabavljali za 40 US$ po galonu (jer je INA naftu kupovala po cijeni fomiranoj za desetogodišnji kupovni ugovor ...) je istovjetan sijanja laži, podmetanja i namjernog uništavanja.
(Krkani) se nadaju kako mogu upravljati i raspolagati državnim dobrima i sudbinom svih nas lažima i samovoljom ...


Kampanja za prikupljanje potpisa za raspisivanje referenduma protiv davanja hrvatskih autocesta u koncesiju trajat će 11.- 25.10.2014. Potpišite!




Post je objavljen 08.10.2014. u 22:11 sati.