Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/bookeraj

Marketing

Najvažnije menadžerske vještine

Općepoznata je stvar da povremeno na svom blogu donosim zanimljivosti i članke iz svijeta ekonomije i poslovanja, djelomično zato što se jednom nogom nalazim u tom svijetu, pa mi je sve što čitam o tome ludo zanimljivo, a djelomično zato što se idealistički nadam da će ovaj moj mali doprinos doprijeti do manje gluhih ušiju i da će time i hrvatsko gospodarstvo biti barem mrvicu manje beznadno.

Prvo, treba reći nešto o najdosadnijem, ali svakako najvažnijem umijeću koje će vam trebati da biste postali uspješan menadžer, a to je umijeće pisanog izražavanja. Naime, kao potrošač ili poslovni partner, sudjelovala sam u nebrojenim komunikacijskim situacijama u kojima jedan sugovornik uporno griješi u tonu svoje pisane komunikacije, pa se doima ili neprikladno neformalnim i prisnim, ili djeluje previše strogo, odbojno i prijeteće. Često se događaju situacije u kojima autori nejasnim izražavanjem ili izbjegavanjem direktnih odgovora na pitanja uzrokuju ili doprinose nesporazumima, zbog čega nastaju dodatni, nepredviđeni troškovi, a među strankama se rađaju sporovi ili raste nepovjerenje.

Naravno, ne mogu propustiti spomenuti činjenicu elementarne nepismenosti, koja na razini komunikacije prema klijentima oslikava vaš poslovni subjekt kao neprofesionalan i nemaran prema detaljima, i zbog čega klijenti dobivaju zbilja slikovit prvi dojam o vama.

Zato, ali i zbog još niza razloga, sposobnost pisanog izražavanja je ključna vještina koja će vam nužno trebati da biste postali uspješan menadžer.

The Dullest, Most Vital Skill You Need To Become A Successful Manager


Dio radnog dana svakog uspješnog menadžera je, dakako, i beskrajno sastančenje. Usmena komunikacija koja se odvija na tim sastancima nije jednoznačna, i svakako joj treba pridodati i odgovarajući govor tijela, ali postoje neke rečenice za koje autorica Gretchen Rubin smatra da bi ih svakako trebalo izbaciti iz razgovora na sastancima kako se njima ne bi nepotrebno narušavala reputacija ili povjerenje među sudionicima sastanka. Primjerice, rečenica poput „Ne trebaju mi detalji, dajte mi samo zaključak.“ može implicirati da si govornik pridaje ulogu osobe koja je previše zaposlena da bi se bavila nebitnim detaljima, a da smatra da su svi ostali mikro-menadžeri i cjepidlake. Čuvajte se takvih stvari!

Beware These Tricks For Making You Look Bad In Meetings


Konačno, ako postane očigledno da nikad uspješnog menadžera od vas, po šest znakova koje vam donosim u posljednjem tekstu, možete zaključiti da vas namjeravaju nogirati.

6 Signs They're Planning To Replace You



Post je objavljen 27.09.2014. u 11:03 sati.